MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Herbevestiging: strikte naleving regel 10! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
Beste leden,

Daar deze sectie al jaren lastig te handhaven is door de vele spam posts en fanboys en ik zelf ook wel wat anders wil lezen en modereren op het forum behalve de echt/nep sectie word vanaf heden "regel 10" van dit subforum strikt gehandhaafd.
Dat wil zeggen dat elke reply anders dan echt of nep een sanctie oplevert, oplopend met een punt per overtreding.
 
Stap in de goede richting! Top.

Waarom overigens niet gewoon helemaal verwijderen van het forum?
Zoals je zelf al aan geeft is het bijna gewoon een verkapte marktplaats geworden. En is het amper te handhaven.

Daadwerkelijk "echt of nep" kan ook nooit gezegd worden. Alle reacties zullen vanuit gebruikers ervaringen zijn en die zijn verboden te melden.
Daadwerkelijk iets als "echt of nep" bestempelen kan alleen door iets te laten testen. Zodoende heeft de "echt of nep" sectie geen waarde. Naar mijn mening..

De labtesten sectie is daarentegen wel een mooie toegevoegde waarde daar dat daadwerkelijk iets zegt over een batch van een product.
 
Stap in de goede richting! Top.

Waarom overigens niet gewoon helemaal verwijderen van het forum?
Zoals je zelf al aan geeft is het bijna gewoon een verkapte marktplaats geworden. En is het amper te handhaven.

Daadwerkelijk "echt of nep" kan ook nooit gezegd worden. Alle reacties zullen vanuit gebruikers ervaringen zijn en die zijn verboden te melden.
Daadwerkelijk iets als "echt of nep" bestempelen kan alleen door iets te laten testen. Zodoende heeft de "echt of nep" sectie geen waarde. Naar mijn mening..

De labtesten sectie is daarentegen wel een mooie toegevoegde waarde daar dat daadwerkelijk iets zegt over een batch van een product.

Dat deze sectie er nog is, is niet aan mij om over te beslissen. De regels zijn duidelijk en misschien hebben we/ik toch te vaak eea door de vingers gezien en soms waren postings ook dusdanig geraffineerd dat verwijderen weer als censuur zou kunnen worden gezien en dan lieten we/ik het toch maar staan.
Dat de sectie totaal ontspoord is moet ik mijzelf, als verantwoordelijke, dan ook zeker voor een deel aanrekenen zeker gezien de duidelijke regelgeving. Men schiet hier door in de echt/nep gedachten, het zou, mijnsinziens, voornamelijk moeten gaan om HG producten te tonen en waar misschien aan verpakking etc gezien en beoordeeld kan worden door leden of iets fake is. Mét een onderbouwing.. Waarschijnlijk is dat ook de gedachten achter de sectie geweest in den beginne.

In je onschuld sla je volledig de plank mis door een labtest een toegevoegde waarde te noemen. Een labtest is zo betrouwbaar als... premier Rutte, een autohandelaar en het bankwezen bij elkaar. Gewoon helemaal niet dus. Het waarom is al ettelijke malen uitgelegd, waaronder door mezelf.

Regel 10 it is.. echt/nep of real/fake.
 
tremendes Graag voeg ik hier aan toe dat troll gedrag niet getolereerd wordt in deze sectie.

Regel 10 is op zich al duidelijk genoeg, er is alleen ruimte voor echt of nep en er is zelfs geen ruimte voor discussie dus troll gedrag is niet im frage.
Daarnaast word troll gedrag nergens getolereerd, laat staan in serieuze secties als de aas sectie.
Beetje overdone om dit nog eens extra toe te voegen.
 
Regel 10 is op zich al duidelijk genoeg, er is alleen ruimte voor echt of nep en er is zelfs geen ruimte voor discussie dus troll gedrag is niet im frage.
Daarnaast word troll gedrag nergens getolereerd, laat staan in serieuze secties als de aas sectie.
Beetje overdone om dit nog eens extra toe te voegen.

Goes without saying normaal, volledig mee eens maar omdat er soms nogal creatief wordt omgegaan met de regels hier leek het me beter om het toch even te vermelden om zinloze discussies te vermijden.
 
Goes without saying normaal, volledig mee eens maar omdat er soms nogal creatief wordt omgegaan met de regels hier leek het me beter om het toch even te vermelden om zinloze discussies te vermijden.

Strikte naleving van regel 10 bied geen ruimte voor creatief omgaan met de regels, uitsluitend echt/nep of een sanctie.
 
Nogmaals regel 10:
10. Geen positieve of negatieve reacties over producten of merken, het gaat enkel over echt of nep


Big-T

1
. Niet vragen naar bronnen/sources/dealers/adressen etc...
2. Geen anabolen of andere illegale middelen aanbieden
3. Niet reageren als je er geen verstand van hebt
4. Geen topics of posts plaatsen die niets te maken hebben met discussie rond echtheid
5. Geen off-topic reacties posten
6. Niet naar foto's hotlinken, altijd de upload functie van het forum gebruiken en alleen eigen foto's plaatsen
7. Geen onduidelijke foto's plaatsen, close up en detail zijn nodig om goed te beoordelen
8. Geen discussie rond UG labs zelf (beperk de discussie tot het product)
9. Geen 'reviews' plaatsen
10. Geen positieve of negatieve reacties over producten of merken, het gaat enkel over echt of nep
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven