AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (19 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Heb ik met delts:( Heb een armomtrek van 48/49 cm maar mn delts lijken van een oud vrouwtje:( Krijg het niet echt voor elkaar om de focus op side delts te leggen. Lijk ze niet te kunnen targetten:(
    up the tren
     
    Heb ik met delts:( Heb een armomtrek van 48/49 cm maar mn delts lijken van een oud vrouwtje:( Krijg het niet echt voor elkaar om de focus op side delts te leggen. Lijk ze niet te kunnen targetten:(

    Ruilen? Mijn delts ownen me armen hard :(
     
    Vol in bulk modes, nu 99kg en gaining :)



    image.jpeg
     
    Damn mentos Nice fysiek
     
    9 jaar geleden begonnen, max 3 keer per week en altijd natural geweest. 5 jaar lang ivm studie weinig getraind.. Afgelopen half jaar weer 3x per week.
    Ben best trots en van plan om door te gaan op de huidige wijze. Zit nog veel meer in! 33j. 1.87m, 91 kg (Bench 110/Squat 150/DL 200)

    Met filter
    mlp5z8.png

    Zonder filter
    rlg8w2.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    Netjes, mag ik ook dat filter hebben dat een shirt weg haalt. Voor research purposes natuurlijk.
     
    Links 7.5e week geleden na mijn longoperaties (weghalen van de onderste helft van m'n linker long ivm longkanker en de tweede operatie om een ernstige nabloeding van de eerste te fixen). Rechts gister

    1z1cv9f.jpg
     
    BAM ! dannyz

    9 jaar geleden begonnen, max 3 keer per week en altijd natural geweest. 5 jaar lang ivm studie weinig getraind.. Afgelopen half jaar weer 3x per week.
    Ben best trots en van plan om door te gaan op de huidige wijze. Zit nog veel meer in! 33j. 1.87m, 91 kg (Bench 110/Squat 150/DL 200)

    Met filter
    mlp5z8.png

    Zonder filter
    rlg8w2.jpg

    Wat een filter al niet kan doen :D
     
    Links 7.5e week geleden na mijn longoperaties (weghalen van de onderste helft van m'n linker long ivm longkanker en de tweede operatie om een ernstige nabloeding van de eerste te fixen). Rechts gister

    1z1cv9f.jpg
    Respect Bro!
     
    Links 7.5e week geleden na mijn longoperaties (weghalen van de onderste helft van m'n linker long ivm longkanker en de tweede operatie om een ernstige nabloeding van de eerste te fixen). Rechts gister

    1z1cv9f.jpg
    Heel veel respect voor jou man! Super dit.
     
    Back
    Naar boven