Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (22 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • krijg je wel "voldoende" lucht of misschien kortademig of benauwd, de helft missen is toch gigantisch?

    Fijn dat je weer kunt sporten man

    Alvast goed herstel :thumbup:
     
    inb4 never skip leg day
    ?

    Snapchat-8943133158446648713.jpg
     
    Links 7.5e week geleden na mijn longoperaties (weghalen van de onderste helft van m'n linker long ivm longkanker en de tweede operatie om een ernstige nabloeding van de eerste te fixen). Rechts gister
    Respect!
     
    Thanks guys!


    krijg je wel "voldoende" lucht of misschien kortademig of benauwd, de helft missen is toch gigantisch?

    Fijn dat je weer kunt sporten man

    Alvast goed herstel :thumbup:

    Dat voldoende lucht binnenkrijgen is nog wel een dingetje inderdaad. Op een slechte dag kan een setje flyes voelen alsof ik 20 reps heb gesquat. Gelukkig wordt dat langzamerhand wel beter, als het goed is dan gaat het overgebleven deel van mijn linker long nog wel een gedeelte opvullen in de "holte" die in mijn borstkas is ontstaan. Hoeveel weet ik nog niet, dat zal op de röntgenfoto's nog moeten blijken.
     
    Na verloop van tijd past je lichaam zich wel aan denk ik

    Gewoon n minuutje langer rusten.....

    En evt cardio "rustig" opbouwen ..gaat wel goed komen denk ik, toch?
     
    Respect en diepe buiging.

    Ben sinds een paar dagen gestopt met roken en schaam me dan weer als ik dit zo lees dat ik mijn "gezonde" longen zo vervuild heb al die jaren.
     
    Links 7.5e week geleden na mijn longoperaties (weghalen van de onderste helft van m'n linker long ivm longkanker en de tweede operatie om een ernstige nabloeding van de eerste te fixen). Rechts gister

    Wat een prestatie, respect!
     
    Beiden handen bij je hoofd houden als je trapt rookie :p
     
    Na verloop van tijd past je lichaam zich wel aan denk ik

    Gewoon n minuutje langer rusten.....

    En evt cardio "rustig" opbouwen ..gaat wel goed komen denk ik, toch?

    Yeah, het moet zich allemaal nog een beetje settelen daarbinnen zo gezegd. Ik heb nu een holte gevuld met vocht/weefsel en dat duurt gewoon een tijd voor mijn lichaam zich daar goed aan heeft aangepast.

    Respect en diepe buiging.

    Ben sinds een paar dagen gestopt met roken en schaam me dan weer als ik dit zo lees dat ik mijn "gezonde" longen zo vervuild heb al die jaren.

    Thanks! En ik heb nooit gerookt (op die paar joints na), ik drink niet, haast geen drugs gebruikt gedurende m'n leven en toch kreeg ik longkanker in de vorm van een 3cm grote tumor. Puur domme pech hier.

    Wat een prestatie, respect!

    Dankje!!
     
    Back
    Naar boven