AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dank aan meaantje
DSC_0038.JPG

DSC_0038.JPG
 
net creatine besteld en morgen mijn creatine kuurtje beginnen, hopelijk wordt ik nu wel eens groot en sterkt.

Ik heb net mijn nieuwe gains pakketje binnen maar verdomme die nieuwe protein bars van XXL maken ook wel mijn dag :lick:
 
Ik heb net mijn nieuwe gains pakketje binnen maar verdomme die nieuwe protein bars van XXL maken ook wel mijn dag :lick:

ik heb ook bij XXL besteld, maar geen protein bars. die nieuwe die ze hebben zien er wel heel erg lekker uit (op de ad op het forum)
de "oude" waren prima te eten maar vond ik wel heel erg taai.
 
ik heb ook bij XXL besteld, maar geen protein bars. die nieuwe die ze hebben zien er wel heel erg lekker uit (op de ad op het forum)
de "oude" waren prima te eten maar vond ik wel heel erg taai.

Die oude kun je niet vergelijken met deze imo, deze nieuwe zijn ook nog redelijk hard maar ik kon echt niet zeggen dat ik een protein bar aan het eten was (lol, nog even en ik lijk wel een verkoper)
 
Al een paar keer gevraagd of ik aan het bulken ben. Not sure of het een compliment is tho [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
vandaag voor het eerst in mn libie gewerkt. Mbongooooo
Al een paar keer gevraagd of ik aan het bulken ben. Not sure of het een compliment is tho [Afbeelding niet meer beschikbaar]


hoeveel weeg je dan G?
 
Deadlift PR + VPR voor de 3de week achter elkaar:D
volgende week maar weer 5kg erbij gooien

Nieuwe 1RM ? En voor je met 'ja' antwoord, hoeveel kg ?
 
Back
Naar boven