AndroidHealthClinic

Sticky Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Want To See Just How Stupid Hillary Clinton Supporters Are?

 
Iemand zin in cheese pizza en pasta? De Clintons trakteren :roflol:
 
We are gonna win. We are gonna win so much!
Wat win je dan?

Weet iemand trouwens nog wat beide kandidaten nu van plan zijn met Amerika? Ze praten meer over de ander dan over hun plannen.
 
Ligt dit aan mij?......ik kan namelijk alleen maar verlies en verliezers zien in dit hele verhaal.
Erg, erger ergst.

Maar goed ik zal wel een pessimist zijn.
Wie zegt dat ik niet wil dat de wereld naar de klote gaat :trollface:. Zal mij me reet roesten wie wint. Enige waarom mij het leuker lijkt dat The Donald wint is beetje leven in de brouwerij.

Als Crooked wint. So be it. Weer zoals bij Barack 4/8 boring years.
 
IIg niks minder als dat Clinton wint. Door bakkeleien zoals in de Obama jaren schiet ook geen fuck op.
Bush ellende wegpoetsen heeft zijn tol geeist net als politiek gewin van de republikeinen die plannen saboteren.
 
Die ellende was er al voor Bush. Of wou je zeggen dat door Bush 9/11 happened?
 
Wederom Bush maar dan zijn pa. Oorlog Iraq en beleid middenoosten vergeten? VS. heeft simpelweg een koekje van eigendeeg gekregen.
 
Wat win je dan?

Normaliter een buitenlands beleid waar wij minder last van zullen ondervinden.

Bush ellende wegpoetsen heeft zijn tol geeist net als politiek gewin van de republikeinen die plannen saboteren.

Obama was gewoon een waardeloze president, die ondertussen alleen nog maar op zijn charisma teert.

- Obamacare
- ISIS/Irak
- Syrische Burgeroorlog
- Benghazi
- Raciale Spanning (grootste piek sinds 1992)
- Veto 9/11-bill
- [Link niet meer beschikbaar] op een totaal van 19.4 biljoen. (ondertussen 19,8)
- Patriot Act 2x verlengt
- Stijging Misdaadcijfers
- Nucleaire Deal (Iran)
- Twijfelachtige rol in e-mail schandaal
- Misbruik veto's (?)
- ...

Tja, zo blijven we wel even bezig. Ik krijg stilaan de indruk dat alles er beter voor stond na acht jaar met die imbeciel W. Bush. :roflol:
 
Obama heeft geen groot conflict gecreëerd die het land de jaren daarop de afgrond in trekt waarvan natuurlijk de opvolger de schuld van krijgt. Hoe naïef kunnen mensen zijn. Beide Bushes hebben een golf oorlog gevoerd waaruit ISIS is voortgekomen, Zonder die oorlog geen ISIS.
Obamacare kan ik niet als negatief zien.

Met Trump weet je zeker dat hij Amerika en de schoothondjes daarvan (waaronder Nederland natuurlijk) weer in een groot conflict zal betrekken.

Dat laatste klopt natuurlijk want de gevolgen van het Bush beleid krijgen jaren later pas hun effect.
 
Obama heeft geen groot conflict gecreëerd die het land de jaren daarop de afgrond in trekt waarvan natuurlijk de opvolger de schuld van krijgt. Hoe naïef kunnen mensen zijn.
Obama is anders vele malen gewaarschuwd voor het conflict dat nu IS heet. Door eigen diplomaten, buitenlandse diplomaten, inlichtingen en leiders. Heeft hij weinig mee willen doen en is vertrokken. Er zijn wapens verstrekt aan groeperingen, er is heel veel defensie materiaal achter 'gelaten' en raad eens wie dat nu in handen heeft.
 
Tja, zo blijven we wel even bezig. Ik krijg stilaan de indruk dat alles er beter voor stond na acht jaar met die imbeciel W. Bush. :roflol:
Stilaan? :roflol: Nou heeft die Texaan ook niet veel goeds gebracht natuurlijk. Is in mijn ogen een oorlogsmisdadiger. Maar dat ophemelen van Obama snap ik evenmin.
Ik kan de mensen die Amerika zo enorm haten soms best begrijpen.
 
NPO propaganda. Is natte vingerwerk of Trump dat gaat doen.
Ik geef toe dat ik geen glazen bol heb en dat het speculatie is maar Trump maakt geen stabiele indruk en schoffeert mensen zeer eenvoudig. Als meneer datzelfde gedrag op wereldtoneel gaat tentoonspreiden dan hoeft Trump niet eens met opzet een conflict te starten om er een te krijgen. De persoon trekt conflicten aan als een magneet.
 
Obama heeft geen groot conflict gecreëerd die het land de jaren daarop de afgrond in trekt waarvan natuurlijk de opvolger de schuld van krijgt. Hoe naïef kunnen mensen zijn. Beide Bushes hebben een golf oorlog gevoerd waaruit ISIS is voortgekomen.

Ik vind het allemaal iets te gemakkelijk. Ten eerste is het niet zo ongewoon dat conflicten meerdere presidenten overleven. (WWII, Korea, Vietnam) Ten tweede kon Obama, ondanks dat hij dit conflict erfde van W. Bush, zijn eigen beleid uitstippelen.

Niemand heeft Obama verplicht om (overhaast) het laatste beetje aan troepen in Irak terug te trekken. IS is ontstaan toen B. Clinton nog president was, maar kreeg pas echt veel voeten in de aarde door dit machtsvacuüm.

Daarbij komt ook nog eens dat IS in zes maand verslagen had kunnen worden. Ondertussen zijn we een paar jaar verder, en eveneens getuige van de grootste vluchtelingencrisis sinds WWII.

Obamacare kan ik niet als negatief zien.

Here’s How Much Obamacare Premiums Are Rising in All 50 States

Veel mensen wel als je die even tabel bekijkt.

Ik kan de mensen die Amerika zo enorm haten soms best begrijpen.

Bedankt, ik ben er één van. :D
 
x44tq9.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ngc5tj.jpg


Remember, remember, the 5th of November.
 

:lol:

Voor een onfris figuur blijft het wel een aardige orator.
 
Back
Naar boven