Fitness Seller

Verenigde Staten (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

niemand praat over de criminele feiten die ze begaan heeft,stelletje onbenullen allemaal
 
en weeral toont de media alleen alle reacties van mensen die tegen trump zijn, maar van de miljoenen mensen die hem steunen van over de hele wereld hoor je niks natuurlijk
 
you mad bianca ? :)

"Overwinning van het seksisme"


AAk5c1A.jpg
© Belga "Overinning van het seksisme"
"Dit is de overwinning van het seksisme. Bovendien is de manier waarop Clinton op futiele dingen is afgerekend nogmaals het bewijs dat het glazen plafond in de politiek nog steeds stevig aanwezig is." Zo laat Brussels staatssecretaris voor Gelijke Kansen Bianca Debaets (CD&V) op Bruzz.be haar ongenoegen de vrije loop in een reactie op de zege van Donald Trump in de Amerikaanse presidentsverkiezingen.

Volgens Debaets was Hillary Clinton met voorsprong de meest geschikte kandidaat. "Een vrouw met een enorme ervaring in de Amerikaanse politiek, met ook een enorme dossierkennis. Ze was op alle vlakken zoveel beter dan Trump." Dat ze het niet gehaald heeft, spreekt voor de staatssecretaris boekdelen. "Je kan het niet ontkennen dat dit de overwinning van het seksisme is. Dit toont aan dat vrouwen, ondanks al hun kwaliteiten, het nog steeds veel lastiger hebben in de politiek. Kijk maar naar hoe Clinton is afgerekend op futiele dingen zoals haar kledij, haar fragiele stem, haar gezondheid".

Maar als staatssecretaris van Gelijke Kansen wijst Debaets er ook op dat Trump heel wat bevolkingsgroepen beledigd en geschoffeerd heeft: "Niet enkel vrouwen, maar ook moslims en latino's moesten er aan geloven. Ik ben heel benieuwd hoe hij nu gaat proberen het land opnieuw te verbinden."

Liegen en bedriegen en andere louche (criminele) toestanden zijn idd futiele dingen. Vorige verkiezingen werd de tegenstander van Obama ook afgekraakt door de media omwille van zn gezondheid,toen was het ok om dit te doen. Maar als ze het bij Hillary doen kan het ineens niet.
 
Laatst bewerkt:
Speech Clinton een uur uitgesteld naar 16u30 hehe.
 
en weeral toont de media alleen alle reacties van mensen die tegen trump zijn, maar van de miljoenen mensen die hem steunen van over de hele wereld hoor je niks natuurlijk

In hun nederlaag zijn ze nog zieliger dan ze voor de verkiezingen al waren.
 
Aanhanger van Trump, boze blanke man:

 
Het is ook best begrijpelijk dat vanuit een Nederlands/Europees oogpunt Trump een gek is. Sommige uitspraken zijn ook gewoon verwerpelijk
De problemen in de VS zijn echter zo groot dat deze uitspraken blijkbaar geaccepteerd worden

Menig Nederlander heeft geen enkel idee welke problemen er spelen in de VS (ik ook niet).

nou,ik wel,en ik verzeker je dat Trump de beste oplossing is voor de hele wereld
 
Het is ook best begrijpelijk dat vanuit een Nederlands/Europees oogpunt Trump een gek is. Sommige uitspraken zijn ook gewoon verwerpelijk
De problemen in de VS zijn echter zo groot dat deze uitspraken blijkbaar geaccepteerd worden

Menig Nederlander heeft geen enkel idee welke problemen er spelen in de VS (ik ook niet).

Maar Hillary doet niks verwerpelijks? Iedereen doet precies of ze is een soort moeder Theresa en ghandi in 1 persoon. Ze zouden haar heilig moeten verklaren precies.
 
Mijnheer Wilders ,u wordt de volgende nieuwe leider :thumbup:

'Wat Trump kan kan ik ook'

 
"Overinning van het seksisme"

Ik vind het goedkoop om meteen weer met termen zoals 'seksisme' en 'glazen plafond' te gaan strooien. Eigen falen is altijd de schuld van anderen bij dat soort mensen.

Dat het nog vooral een mannenwereld is in de Amerikaanse politiek ligt daarom niet per se aan seksisme. Condoleezza Rice, die tevens afro-Amerikaans is, heeft het bijvoorbeeld ver geschopt. Er zijn ook al een resem vrouwelijke afgevaardigden, senators en gouverneurs geweest.

Er komt heus wel een dag dat een vrouw het (vice-)presidentschap wint. Het hadden net zo goed McCain/Palin of H. Clinton kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Sappig taaltje dat Russisch. Ik begrijp er persoonlijk geen pepernoot van.
 
Back
Naar boven