XXL Nutrition

Verenigde Staten (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het gaat maar door en door. Het dom volk op mijn facebook timeline kent geen grenzen. Linkse blanke wijven die geen flauw benul hebben over wat er speelt in de wereld. De fans van Leonardo DiCaprio en zijn groene gekte, de anti-wilders schreeuwkopjes blind door npo propaganda. Zelfs de hoger opgeleiden die met 'geruststellende' berichten komen dat wellicht mensheid niet gedoemd is.

Mooiste is ook nog dat die dikke padjakker van een Michael Moore als Clinton aanhanger nog zo een beetje de beste pro-Trump speech ooit geeft.


Hoe ironisch :roflol:
 
Bij het NOS-jeugdjournaal gingen ze langs bij een basisschool, en dan vroeg de juf: "Wie is er voor Clinton?" *alle handjes in de lucht*, "Wie is er voor Trump?" *stilte, 0 handjes*. :roflol:
 

Pechtold wil zijn dochter niet vertellen dat Trump president is. Hij liegt zelfs tegen zijn eigen dochter. :roflol: Wel heerlijk om te zien hoe snel al die debielen draaien.
 
"De politiek en niet alleen het populisme is veremotionaliseerd"
 
Bij het NOS-jeugdjournaal gingen ze langs bij een basisschool, en dan vroeg de juf: "Wie is er voor Clinton?" *alle handjes in de lucht*, "Wie is er voor Trump?" *stilte, 0 handjes*. :roflol:

De vraag van de juf had éigenlijk moeten zijn:
Door wie en wat is jullie de laatste maanden voortdurend ingefluisterd dat je voor Clinton en tegen Trump moet zijn?

Klassiek gevalletje indoctrinatie. :rolleyes:
 
De vraag van de juf had éigenlijk moeten zijn:
Door wie en wat is jullie de laatste maanden allemaal ingefluisterd dat je voor Clinton en tegen Trump moet zijn?

Klassiek gevalletje indoctrinatie. :rolleyes:
Vond het best bizar om te zien :roflol: Ik vond het al kwalijk dat ik geïndoctrineerd werd op de middelbare school.
 
De vraag van de juf had éigenlijk moeten zijn:
Door wie en wat is jullie de laatste maanden voortdurend ingefluisterd dat je voor Clinton en tegen Trump moet zijn?

Klassiek gevalletje indoctrinatie. :rolleyes:
Met als vervolgvraag, wie van de ouders kijken naar de VARA/ NPO en in het bijzonder naar DWDD en Pauw.
 
Maar voor mij is vooral het feit dat je niet eens kan spreken over het idee dat Trump misschien zo gek niet is. Ik kan dat niet openlijk uitspreken bij veel mensen.
Is toch eigenlijk te gek voor woorden. Ik heb dat ook regelmatig.

Doet me denken aan dit vanaf 3:05


 
Leraren worden betaald om linkse propaganda te verspreiden. Doet me denken aan Janmaat op tv met een interviewer. Was er een klasje met juf op het Binnenhof. Vroeg de interviewer wat ze vindt van Janmaat. 'Ik vind het verschrikkelijk'. Jaaah, zjj wordt betaald om dat zeggen, aldus Janmaat.
 
Mooi om terug te kijken naar de mensen die dit al lang hadden zien aankomen

 
Illegalen buiten houden. Altijd goed. Zou Europa ook eens moeten doen.
Gaat me eigenlijk niet eens om die muur op zich. Hij trekt zich er niets van aan dat Mexico al heel duidelijk heeft laten verstaan dat ze er niet voor zullen betalen. Dan mag hij zich zo 'verzoenend' en 'presidentieel' opstellen als hij wil net nadat hij verkozen was, zo'n officieus bericht geeft mij een ander gevoel. Zal hij zich sowieso nog aan branden imo.
 
Sow. Dagje zit er op en nu eens even lekker alles terug kijken en lezen. Gisteren toen ik laat naar huis ging zou Hillary nog met bijna zekerheid winnen. Vanmorgen stap ik in de auto en zet bnr aan. Ik hoor familie praten van ik dacht Hillary en dacht: mja toch jammer. En toen hoorde ik het heugelijke nieuws. Hardop heb ik zitten lachen in de auto.

De sfeer online was er al naar, landslide Trump, maar dat het ook werkelijk zo zou zijn. Erg mooi. Zo zie je maar dat de neerbuigendheid op facebook en de SJW vibe op mainstream media enorm veel mensen tegen staat. Je zet je tv aan en wat zie en hoor je? Hetzelfde clubje mensen wat domme grappen maakt over hoe dom Trump is, hoe dom je moet zijn als je op hem zou stemmen. Deze mensen hebben er onder andere voor gezorgd dat deze landslide zo is geweest.


Natuurlijk spelen er zo veel andere zaken mee. Maar voor mij is vooral het feit dat je niet eens kan spreken over het idee dat Trump misschien zo gek niet is. Ik kan dat niet openlijk uitspreken bij veel mensen. De SJW op facebook en overal om me heen, dát is voor mij bijna doorslaggevend. En daarom is het zo lekker om vandaag over je facebook timeline te scrollen en de schreeuwende pannekoeken om je heen te zien.

Mensen die echt niets weten naast wat ze op dwdd en facebook zien. HEERLIJK om ze te zien janken. Man man wat heb ik toch genoten. En het kost toch erg veel moeite niet volle gas de TRUMP TRAIN in hun gezichten te smeren. Goed. Tijd om na te genieten met een musclemeat loempia'tje er bij.
Mooi verwoord

Gewoon heerlijke klap op de smoel van die elitaire gasten die gelijk uit de hoogte roepen en alles wat niet in hun politieke straatje als idioot en minderwaardig gedachtegoed vinden. Zelf in de hand gewerkt, wannabe politiek correcte gutmenschen. Nu weer van je hoge paard stappen en de tranen drogen.
 
Mooi om terug te kijken naar de mensen die dit al lang hadden zien aankomen

Heb deze eerder gezien en hieruit blijkt dat Trump goed weet hoe o.a. media werkt. Wat je ook van de man vindt, hoe hij dit heeft geflikt is echt knap.
 
Die running mate van Clinton was ook een halve zool. Tijdens dat vp debat met dat eindeloze geÏnterrumpeer.Schijtirritant was dat. Heeft het esteblishment/links wel vaker last van. Let er maar eens op.
 
Back
Naar boven