XXL Nutrition

Verenigde Staten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sarah Palin, who endorsed Donald Trump in January, is rumored to be on the list to run the Interior Department. The folksy Palin is pro oil and gas and a big hunter.

Notagain.jpg
 
een mongool als president vraagt natuurlijk om mongoloids als minister
 
You Rock 'n' Rollers and Holy Rollers!
 
Als Trump zou winnen zou dit gelijk een schok veroorzaken op de aandelenmarkten maar wat blijkt- nothing happened. Zelfs ++ Europa en USA.
 
Putin heeft het beste lachje van de Slavische wereld.
 
Omdat het kan nog een keer.
 
Moest echt lachen om dat filmpje van Rob G. Sound of Silence past er ook echt bij.


:roflol:
 
Leraren worden betaald om linkse propaganda te verspreiden. Doet me denken aan Janmaat op tv met een interviewer. Was er een klasje met juf op het Binnenhof. Vroeg de interviewer wat ze vindt van Janmaat. 'Ik vind het verschrikkelijk'. Jaaah, zjj wordt betaald om dat zeggen, aldus Janmaat.

Wat een onzin man
 

Nee, The Donald en Putin zullen het wel goed met elkaar kunnen vinden. :roflol:
 
Het gaat maar door en door. Het dom volk op mijn facebook timeline kent geen grenzen. Linkse blanke wijven die geen flauw benul hebben over wat er speelt in de wereld. De fans van Leonardo DiCaprio en zijn groene gekte, de anti-wilders schreeuwkopjes blind door npo propaganda. Zelfs de hoger opgeleiden die met 'geruststellende' berichten komen dat wellicht mensheid niet gedoemd is.

Mooiste is ook nog dat die dikke padjakker van een Michael Moore als Clinton aanhanger nog zo een beetje de beste pro-Trump speech ooit geeft.


Hoe ironisch :roflol:

Stiekem best wel mooi verwoord dit door Moore.
 
Wat een onzin man
Tuurlijk is dat hele betaald worden onzin, maar je kunt niet ontkennen dat er binnen het onderwijs echt teveel deugmensen zijn.
Vandaag heb ik mij ook bewust niet uitgelaten over de electie, omdat de visie van mijn collega's dusdanig bekrompen is dat ik gelijk voor Hitler uitgemaakt zou worden wanneer ik zou zeggen pro-Trump te zijn.
 
Back
Naar boven