Fitness Seller

Weerwolfspel 591: Revenge of the cutlery (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dag 4

Vandaag zou het wel eens de laatste dag kunnen zijn. Hoog tijd dus om het wat harder te spelen, vond Wauter. Samen met de vork slaagde hij er in de laatste 2 burgers tegen elkaar op te zetten. Ze stemden op elkaar, en zouden dus alletwee gedood worden. "Ik weet de perfecte manier!" zei Wengsterje. "Spietsen!". Spietsen? Dat klinkt als een voorstel van... een vork!
Het besef kwam er te laat. De stemming was gebeurd, dus daar moesten ze zich ook bij neerleggen. Orgineel en Banshee pleegden seppuku, en daarmee was het spel uit.
Wengstertje besloot om Wauter te sparen, als dank voor zijn hulp.

Banshee is dood. Hij was burger.
Orgineel is dood. Hij was zijn avatar. Chuck Norris dus.

Wauter was cult. Wengster was de vork.

Hintverklaring komt morgenvroeg. Naar zowat elke speler was minstens 1 hint. De cijferhint had zelfs het hele spel beëindigd als die was opgelost :o
 
Wengstertje heb ik op geen enkel moment verdacht ! Ik ben benieuwd naar de hints.
 
Vanaf wanneer had jij door dat ik aan je kant stond? Ik heb geprobeerd van regelmatig een hint te droppen.

Ik had vermoedens pas met die knipoog van vandaag was ik zeker maar was tot vandaag aan het twijfelen ook omdat je zei van ja denk dat er maar 1 cult in het spel zit en je 0 keer mij noemde met alles terwijl ik zeker wist dat jij sowieso wel een keer mij zou noemen als je niet aan mijn kant stond
 
Proficiat! Benieuwd naar de hints, bij dat nummer heb ik van alles geprobeerd.
 
Proficiat! Benieuwd naar de hints, bij dat nummer heb ik van alles geprobeerd.

Ik ook maar ik geraakte er maar echt niet. Als ik hem natuurlijk had gevonden (blijkbaar moest hij leiden naar de wolf) had ik hem nooit gedeeld.
 
Laatst bewerkt:
Wengstertje heb ik op geen enkel moment verdacht ! Ik ben benieuwd naar de hints.

Die mango lok roep verraadde je in het verhaal haha anders zat jij er nog in en was banshee eruit gegaan
 
Geheime rol was hint dorpsgek welke gek lokt er nou iemand met een mangoroep
 
Origineel wist ik al want die wilde ik de eerste nacht al killen haha
 
Lol had inderdaad gekund op die manier :p als verteller zet je constant onbewust dingen in verhalen die als hint opgevat kunnen worden, meestal verwijzen ze dan naar verkeerde mensen, heel soms naar de juiste :D
 
Lol had inderdaad gekund op die manier :p als verteller zet je constant onbewust dingen in verhalen die als hint opgevat kunnen worden, meestal verwijzen ze dan naar verkeerde mensen, heel soms naar de juiste :D

Dat had ik ook bij de boze super moderator, toen verwees de wolf naar een té obvious hint naar hem (in chat) maar dat was niet eens bedoeld als een hint :D
 
Doordacht !

'Wist' je ook dat Wauter een cult was ?

Had mijn twijfels vond het vreemd dat hij mij nooit noemde en vandaag wist ik het bijna helemaal zeker en zo niet dacht ik dan kil ik hem vanacht. En offer ik banshee op met stemmen als Origineel ook maar mee gaat met hem aangezien ik hem niet kon vermoorden
 
Back
Naar boven