Fitness Seller

Verenigde Staten (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Homo huwelijk wordt echt niet afgebroken. Trump lijkt me niet iemand die ene fuck geeft over wie wie in de reet neukt, zolang het maar een good deal is.

Het klimaatbeleid is totale bagger evenals de duurzame plannen. Doe niet alsof je daar kaas van gegeten hebt want dat heb je niet. Anders wil ik je verwijzen naar een eerder topic van mij en kunnen we uren lullen. Laat ik je dit vertellen: als ergens de kolenmijnen op volle toeren draaien is het het grote voorbeeld 'duurzaam Duitsland' terwijl Amerika zo een beetje energie onafhankelijk is en gasverbranding op dit moment de meest daadwerkelijk duurzame oplossing. Ik mag hooopen dat hij een halt roept aan die onzin.

Obamacare /care. Als je je daar nog hard voor wilt maken dan ben je ook niet helemaal op de hoogte.

Midden-oosten, Syrië, wat denk je dan dat Obama heeft gedaan of fucking Clinton daar zou hebben gedaan?! Die hele gekke vluchtelingen stroom was uberhaupt nooit op gang gekomen onder Trump omdat hij helemaal niet wilt mengen in die 'Arabische lente'. Irak binnenvallen ook zo. IS zou nooit zijn ontstaan onder Trump en zelfs als het wel zo was dan was zou de shit al lang out of them gebommed zijn.

Amerika vrienden met Rusland. Zeg me dat het niet waar gaat zijn! Stel je voor. Daar ben ik niet zo bang voor. Putin is niet zo gek als dwdd je wilt doen geloven. Liever dat usa en rusland handje klap doen ipv panisch met hun hand boven de rode knoppen zitten.

Navo = kut.

Obama ongedaan maken? Wat willen ze doen dan? Guantanamo Bay weer open gooien?! O nee, zelfs dat parade paartje heeft hij niet klaar kunnen spelen. Maar hij kan wel ghetto handshaken met Lill' Wayne en goed voorgeschreven speeches op lezen dus Obame hope en change.

Fuck dat, Trump 2016, suck it up & deal with it. Obama heeft zijn kans gehad. Heeft iedereen lopen droeftoeteren toen hij werd gekozen? Rellen, SJW protesten? Hij was nou ook niet bepaald 'down with Hillary' destijds.

Here here
 
Game , set , match

Uitgeluld powerliftertje met beperkte kennis :D
 
Aangezwengeld door wetenschappers aan het subsidie infuus, verdraaid door politici die een door NGO's gehersenspoelde achterban tevreden moeten houden, en met beide handen aangegrepen door gebrekkig innovatieve 'duurzame ondernemers' die allemaal mee willen genieten van deze ALLES MOET OP gratis geld weggeef actie zo lang de voorraad strekt. Doe niet alsof je daar kaas van gegeten hebt want dat heb je niet. Anders wil ik je verwijzen naar een eerder topic van mij en kunnen we uren lullen. Laat ik je dit vertellen: als ergens de kolenmijnen op volle toeren draaien is het het grote voorbeeld 'duurzaam Duitsland' terwijl Amerika zo een beetje energie onafhankelijk is en gasverbranding op dit moment de meest daadwerkelijk duurzame oplossing. Ik mag hooopen dat hij een halt roept aan die onzin.

Nou, je topic is een heel mooie libertaire circlejerk vol met conspiracy theorieen en drogredeneringen, maar laten we maar gewoon staten dat klimaatopwarming sterk gestaafd is, en dat het ontkennen ervan politiek geinspireerd is.
 
Game , set , match

Uitgeluld powerliftertje met beperkte kennis :D

Dit is precies wat ik bedoel met wat ik eerder zei. Rob G komt in elk geval nog met argumentatie, door dit soort comments hierboven echter krijg ik niet echt een enorme aandrang om nog verder te discussiëren. Zo jammer altijd. Koning Eenoog ik zit nu op m'n telefoon en zal later reageren.
 
Homo huwelijk wordt echt niet afgebroken. Trump lijkt me niet iemand die ene fuck geeft over wie wie in de reet neukt, zolang het maar een good deal is.
Euh nee... Trump zegt al sinds 2000 letterlijk dat hij tegen same-sex marriage is en nog niet zo lang geleden beloofde hij rechters te benoemen die de wet kunnen overrulen. Als je weet dat zo'n beslissingen vaak met één enkele stem beslist worden en Trump mag er 2 of 3 benoemen, kan het snel gaan.

Om even te mierenneuken.
 
Euh nee... Trump zegt al sinds 2000 letterlijk dat hij tegen same-sex marriage is en nog niet zo lang geleden beloofde hij rechters te benoemen die de wet kunnen overrulen. Als je weet dat zo'n beslissingen vaak met één enkele stem beslist worden en Trump mag er 2 of 3 benoemen, kan het snel gaan.

Om even te mierenneuken.

mmmmmmm
 
  • Like
Waarderingen: mat
Meh, denk dat de waarheid in het midden ligt. Niet dat ik er bijzonder veel verstand van heb, maar het klimaat verandert al duizenden jaren cyclisch.

En hoeveel van die klimaatsveranderingen hebben locale extincties en ELE's veroorzaakt of erin meegespeeld? Een serieus pak.
Nu hebben we er een waar wij een grote factor in zijn en die teringsnel gaat vergeleken met vroeger. Veel sneller dan natuurlijke selectie voor een degelijke graad aan soortenbehoud kan zorgen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog steeds het idee, dat er straks een persconferentie komt van Trump waarin ie aangeeft dat ie alleen maar meedeed vanwege een weddenschap met een zakenpartner, en dat ie die gewonnen heeft!
 
Nou, je topic is een heel mooie libertaire circlejerk vol met conspiracy theorieen en drogredeneringen, maar laten we maar gewoon staten dat klimaatopwarming sterk gestaafd is, en dat het ontkennen ervan politiek geinspireerd is.

Ik heb deze discussie eerder geprobeerd te voeren op DBB. No offence, maar dat is een beetje arguing on the internet. Niets te winnen, tijd te verliezen. Ik wil niet zeggen dat ik de alwetende ben, maar ik denk dat mijn kennisniveau over deze kwestie wel aan de uiterst rechtse kant van de befaamde bel curve ligt.

Dit is precies wat ik bedoel met wat ik eerder zei. Rob G komt in elk geval nog met argumentatie, door dit soort comments hierboven echter krijg ik niet echt een enorme aandrang om nog verder te discussiëren. Zo jammer altijd. Koning Eenoog ik zit nu op m'n telefoon en zal later reageren.

Goed. Ik ga niet de zwakke pik zijn en een rant geven om vervolgens de repliek te negeren. Maar zoals bovenstaande ga ik geen ellenlange internet discussie voeren. Voornamelijk klimaatbeleid zie ik mezelf wel als kenner, de rest daar ga ik mijn hand niet voor in het vuur steken.

Euh nee... Trump zegt al sinds 2000 letterlijk dat hij tegen same-sex marriage is en nog niet zo lang geleden beloofde hij rechters te benoemen die de wet kunnen overrulen. Als je weet dat zo'n beslissingen vaak met één enkele stem beslist worden en Trump mag er 2 of 3 benoemen, kan het snel gaan.

Om even te mierenneuken.

Verwijs naar hier boven. Als Trump ook maar een vleugje van de draaikonterigheid van Clinton vertoont over dit onderwerp kan het nog alle kanten op. Bekijk de eerste minuten.


Verder verwijs ik naar mijn eerder filmpje waarin duidelijk wordt aangegeven dat Trump heel veel dingen heeft lopen roepen om in deze huidige positie te komen. De vraag is dus wat hij gaat doen. Ik denk dat hij geniale uitspraken gedaan heeft om andere republicans buiten spel te zetten. Om uiteindelijk op de machtigste plek ter wereld te komen. Ik denk dat Trump een 'grab' em by the pussy' man is die de bijbel enkel oppakt om zijn achterban beetje rustig te houden. En ook dat same sex shit niet zo ernstig neemt. Maar goed tijd zal het leren.

En hoeveel van die klimaatsveranderingen hebben locale extincties en ELE's veroorzaakt of erin meegespeeld? Een serieus pak.
Nu hebben we er een waar wij een grote factor in zijn en die teringsnel gaat vergeleken met vroeger. Veel sneller dan natuurlijke selectie voor een degelijke graad aan soortenbehoud kan zorgen.

Ik kan hier ook vanalles aanhalen over urbanisatie en de manier waarop het meten van deze tempertatuur de afgelopen 100 jaar 'tering snel' in een bepaald perspectief moet plaatsen. Allereerst: hoe meten we, wat meten we, waarom? Etc. Dit gaat allemaal ver. En vanzelfsprekend komt daar het conspiracy theory argument om de hoek kijken. Ik heb deze discussie al te veel gevoerd. Online, tijdens feestjes, nuchter, dronken. Sorry maar het komt altijd beetje op hetzelfde neer. Laten we instemmen over dat de aarde opwarmt en dat de mens daarin een bijdrage heeft. Hoeveel van dat alles is zeeeer disputabel maar nog belangrijker: wat hadden we kunnen voorkomen, wat kunnen we nog veranderen en tegen welke kosten. En denk dan niet alleen aan geld. CO2 is niet alleen het resultaat van een chemisch proces in een kolencentrale. Het is een waste product van onze welvaart en heeft ons (en ja de mate waarop en waarin is even zo onzeker als de rest) veel goeds geleverd.

Dus circle jerk maar los met de 'linkse ideen' dan wordt het een groot feest.
 
Global warming bestaat echt.

18f473b36d54df37f40d0fece9a2e6f1.jpg




:roflol:
 
Ik kan hier ook vanalles aanhalen

Je kan inderdaad vanalles aanhalen, en het interesseert me geen moer, want wetenschap wordt niet gedaan door jou door wat slap te lullen op een forumpje. Dus doe dat maar op je favoriete politieke platform.

Maak een studie of schrijf peer reviews en stuur ze door naar desbetreffende wetenschappelijke journals en ik zal je echt serieus nemen. Want daar is het best een uitgemaakte zaak. En de modellen worden steeds beter.

Tot slot: een meta-analyse die de oorzaak van climate science denial onderzoekt.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Verwijs naar hier boven. Als Trump ook maar een vleugje van de draaikonterigheid van Clinton vertoont over dit onderwerp kan het nog alle kanten op. Bekijk de eerste minuten.

Verder verwijs ik naar mijn eerder filmpje waarin duidelijk wordt aangegeven dat Trump heel veel dingen heeft lopen roepen om in deze huidige positie te komen. De vraag is dus wat hij gaat doen. Ik denk dat hij geniale uitspraken gedaan heeft om andere republicans buiten spel te zetten. Om uiteindelijk op de machtigste plek ter wereld te komen. Ik denk dat Trump een 'grab' em by the pussy' man is die de bijbel enkel oppakt om zijn achterban beetje rustig te houden. En ook dat same sex shit niet zo ernstig neemt. Maar goed tijd zal het leren.
Ga er geen ellenlange discussie van maken over een minionderwerp, maar met je post diskwalificeer je in mijn ogen eigenlijk alles wat Trump zogezegd genuine maakte voor de verkiezingen.
 
Het klimaatbeleid is totale bagger evenals de duurzame plannen. Aangezwengeld door wetenschappers aan het subsidie infuus, verdraaid door politici die een door NGO's gehersenspoelde achterban tevreden moeten houden, en met beide handen aangegrepen door gebrekkig innovatieve 'duurzame ondernemers' die allemaal mee willen genieten van deze ALLES MOET OP gratis geld weggeef actie zo lang de voorraad strekt. Doe niet alsof je daar kaas van gegeten hebt want dat heb je niet. Anders wil ik je verwijzen naar een eerder topic van mij en kunnen we uren lullen. Laat ik je dit vertellen: als ergens de kolenmijnen op volle toeren draaien is het het grote voorbeeld 'duurzaam Duitsland' terwijl Amerika zo een beetje energie onafhankelijk is en gasverbranding op dit moment de meest daadwerkelijk duurzame oplossing. Ik mag hooopen dat hij een halt roept aan die onzin.


Midden-oosten, Syrië, wat denk je dan dat Obama heeft gedaan of Clinton daar zou hebben gedaan? Die hele gekke vluchtelingen stroom was uberhaupt nooit op gang gekomen onder Trump omdat hij helemaal niet wilt mengen in die 'Arabische lente'. Irak binnenvallen ook zo. IS zou nooit zijn ontstaan onder Trump en zelfs als het wel zo was dan was zou de shit al lang out of them gebommed zijn.

Dus jij zegt dat weer lekker op volle toeren naar kolen graven en verbranden de oplossing zal zijn voor de milleu problemen? Het niet nadenken over duurzaamheid gaat in ieder geval de problemen zeker niet oplossen. Ik zie ook niet hoe gas een duurzame oplossing is? Dat het op dit moment de minste belasting voor het milleu met zich meebrengt is iets anders, maar duurzaam is het niet.

Je andere punt is puur gebaseerd op als. Wat als, of die en die zou dit hebben gedaan. Een totaal loos argument dus.
 
Bouw gewoon Thorium reactoren en het energieprobleem is opgelost.
 
Back
Naar boven