Fitness Seller

Verenigde Staten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Wauw, ik wist niet dat men hier op dit forum zo politiek geëngageerd was. Ik dacht dat dit een BB forum was, maar het schijnt dat men hier liever over politiek praat dan over trainen. Ik vind eigenlijk dat dit soort topics helemaal geen plaats moeten hebben op dit forum. Het is uiteraard erg vermakelijk, maar het zorgt ook voor veel gezeur/haat. Anoniem op het internet posten zorgt meestal niet voor een goed debat en het heeft geen nut. Je past je eigen mening toch niet aan.
    haha ja je moeder ook
     
    Wat zou er zo mooi zijn aan een president gewoon omdat het de eerste vrouw is? Ik vind competentie belangrijker dan geslacht.

    Niets, & idd, maar eerst de eerste zwarte man die president wordt en meteen erna de eerste vrouw.. ging mss iets te bijzonder geweest zijn.. (maar wel nog altijd minder absurd dan Trump die nu president is)

    En vind Hilary nog altijd een heel stuk bekwamer, geschikter voor de job dan een cartoonfiguur als Trump, een man die van zichzelf zegt dat hij zichzelf ziet als de hoofdrolspeler in z'n eigen stripreeks..
     
    Niets, & idd, maar eerst de eerste zwarte man die president wordt en meteen erna de eerste vrouw.. ging mss iets te bijzonder geweest zijn.. (maar wel nog altijd minder absurd dan Trump die nu president is)

    En vind Hilary nog altijd een heel stuk bekwamer, geschikter voor de job dan een cartoonfiguur als Trump, een man die van zichzelf zegt dat hij zichzelf ziet als de hoofdrolspeler in z'n eigen stripreeks..
    Weet niet in hoevere criminele figuren beter zijn.
     
    Dan heb ik hem liever als Secretary of State.

    Daarvoor zou ik dan Giuliani overwegen. :D

    Heb de indruk dat sommigen in aanmerking komen voor meerdere posities. Michael T. Flynn kan je overwegen voor zowel Defence, Homeland en Veterans Affairs. Homeland zal vast naar de democraat David Clarke gaan.

    (Meet Trump's Cabinet-in-waiting)
     
    Free publicity!!

    3A32C5FC00000578-0-image-a-14_1478775659378.jpg

    gaga hadden ze allang een nekschot moeten geven
     
    Die David Clarke jr. ziet er wel uit als een prototype sheriff
     
    Laatst bewerkt:
    Niets, & idd, maar eerst de eerste zwarte man die president wordt en meteen erna de eerste vrouw.. ging mss iets te bijzonder geweest zijn.. (maar wel nog altijd minder absurd dan Trump die nu president is)

    En vind Hilary nog altijd een heel stuk bekwamer, geschikter voor de job dan een cartoonfiguur als Trump, een man die van zichzelf zegt dat hij zichzelf ziet als de hoofdrolspeler in z'n eigen stripreeks..

    jij komt toch maar heel onnozel over hoor met je uitspraken,je wilt je superslim uitdrukken maar het komt zo nog dommer over :roflol:
     
    hoe de media de mensen voorliegt,verschrikkelijk gewoon

    BREAKING: WHAT PUTIN JUST SAID TO TRUMP JUST SHOOK THE WORLD TO ITS KNEES!

     
    Eerste interessante lees die ik ben tegen gekomen met Anti-Trump inhoud.


    In b4 tl;dr, het is de moeite.

    De hele discussie in goed om te lezen, ook de pro Trump tegenargumenten.
     
    Laatst bewerkt:
    if Trump succeeds, America succeeds

    Zo, dat is wel een statement van Obama. :o

    "We moeten vanaf nu alles zetten op..."
     
    Laatst bewerkt:
    Ik durf er niet aan te denken maar, met al die gekkies, kan er nog wel eens wat gebeuren met The Donald.
     
    Back
    Naar boven