XXL Nutrition

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Zeg mij nu eens wat er zo dom is aan m'n post.. Voor de manier waarop hij gewonnen heeft zal ik gewoon nooit respect hebben, net zomin als voor toplui, ceo's die zich door elleboogwerk omhoog hebben gewerkt.. & Eerder getuigt jouw post van een groot gebrek aan volwassen- en respectloosheid.
Ja het was wel een beetje respectloos en daarvoor excuses, maar ik denk echt dat je iedereen hier aan het trollen bent.
 
kom maar op met die commentaar nu Clinton-aanhangers...Love Trumps hate he ? juist omgekeerd ja,linkse kuthippies allemaal,en maar betogen en drugs nemen ipv te gaan werken.
Hoog tijd voor een grote opruiming daar


Trump Supporters Being Savagely Beaten By Protesters


Zo zijn ze wel. Lullen over vrije meningsuiting e.d. behalve wanneer uw mening anders is dan de hunne.
 
EXCLUSIVE: Huma breaks down and weeps openly as she returns to campaign headquarters where she and her aides ran doomed bid to elect Hillary Clinton

http://www.dailymail.co.uk/news/art...des-ran-doomed-bid-elect-Hillary-Clinton.html

3A469C8900000578-0-image-a-29_1478883380564.jpg


Eigenlijk best zielig...

:roflol::roflol::roflol:

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Dacht meteen aan 1 ding: suicide watch. Verkiezingen verloren. Vent van haar blijkt een perverseling. :lol:
 
Laatst bewerkt:
en nog, allemaal die valse beschuldigingen tov Trump , Trump zou ze allemaal in de jail moeten zetten .
Hoop dat hij nog tijd heeft om president te zijn dan. Heeft een 15-tal keer gedreigd met een rechtszaak terwijl hij er zelf nog 75 aan z'n broek heeft.
 
Hoop dat hij nog tijd heeft om president te zijn dan. Heeft een 15-tal keer gedreigd met een rechtszaak terwijl hij er zelf nog 75 aan z'n broek heeft.

Hillary in prison!!!!!!
 
Trump was gisteren op bezoek bij president Obama om te praten over de machtswisseling. Toen Obama hem vroeg of hij zijn verkiezingsbelofte om Obamacare af te schaffen niet wil herroepen, zei Trump dat er twee onderdelen zijn die daarvoor in aanmerking komen.

Het gaat om de bepaling die verzekeraars verplicht om mensen aan te nemen die al gezondheidsklachten hebben en om de bepaling dat kinderen kunnen worden meeverzekerd met hun ouders. "Die onderdelen bevallen me zeer", zei Trump er nu over tegen de Wall Street Journal.

Wacht de eerste 100 dagen van zijn presidentschap af mat. Nu maken ze duidelijk van elke mug een olifant. :o
 
Wacht de eerste 100 dagen van zijn presidentschap af mat. Nu maken ze duidelijk van elke mug een olifant. :o
Wil hem wel eigenlijk wel het voordeel van de twijfel geven en z'n daden afwachten, maar imo behoort hij gewoon zelf tot die elite waartegen z'n kiezers zich willen afzetten.
 
Het zegt ook wat over de politiek aldaar dat het quasi onmogelijk is om een 'schoon' kabinet samen te stellen.
 
Het zegt ook wat over de politiek aldaar dat het quasi onmogelijk is om een 'schoon' kabinet samen te stellen.
Had me voorgenomen om er wijselijk over te zwijgen :p
 
Net bij Pauw een paar Trump en Wilders fans aan tafel. :roflol:
"En we zijn toch zo boos. En we hebben het zo slecht. En we zijn zo ontevreden over de politiek. En de politiek luistert niet naar ons.
Maar wat wilt u dan?
Ja uh.
Ok dank u.

Nee wacht ik heb iets! Ja die asielzoekers, en we worden nauwlijks nog 65 (..) en we hebben het zo slecht, en iemand had 1000 euro beloofd want jullie beloven maar van alles en Wilders moet toch ook gewoon een kans krijgen toch.

Wilders heeft al een kans gehad in 2010.
Ja uh.
Ok dank u."

Weer mooi om te zien. Iedereen praat elkaar na in het dorpshuis, doen geen enkele moeite feiten te checken en mensen zijn gewoon boos. Waarom is niet duidelijk maar wat men ook doet ze zoeken het in ieder geval niet bij zichzelf want het zal vast wel ergens de schuld van zijn.
Ook Trump en Wilders kunnen die verwachtingen op geen enkele manier waarmaken maar het gaat helemaal niet om Trump en Wilders. De wereld moet branden want we zijn boos. Iedereen moet ongelukkig zijn want wij zijn ongelukkig. Alles is slecht maar we doen zelf geen enkele moeite want we hebben toch recht op van alles.
:barf:
 
Net bij Pauw een paar Trump en Wilders fans aan tafel. :roflol:
"En we zijn toch zo boos. En we hebben het zo slecht. En we zijn zo ontevreden over de politiek. En de politiek luistert niet naar ons.
Maar wat wilt u dan?
Ja uh.
Ok dank u.

Nee wacht ik heb iets! Ja die asielzoekers, en we worden nauwlijks nog 65 (..) en we hebben het zo slecht, en iemand had 1000 euro beloofd want jullie beloven maar van alles en Wilders moet toch ook gewoon een kans krijgen toch.

Wilders heeft al een kans gehad in 2010.
Ja uh.
Ok dank u."

Weer mooi om te zien. Iedereen praat elkaar na in het dorpshuis, doen geen enkele moeite feiten te checken en mensen zijn gewoon boos. Waarom is niet duidelijk maar wat men ook doet ze zoeken het in ieder geval niet bij zichzelf want het zal vast wel ergens de schuld van zijn.
Ook Trump en Wilders kunnen die verwachtingen op geen enkele manier waarmaken maar het gaat helemaal niet om Trump en Wilders. De wereld moet branden want we zijn boos. Iedereen moet ongelukkig zijn want wij zijn ongelukkig. Alles is slecht maar we doen zelf geen enkele moeite want we hebben toch recht op van alles.
:barf:
Ze zullen bij Pauw ook niet doelbewust zulke stereotype schreeuwende leeghoofden als PVV-stemmers wegzetten ofzo.
 
Back
Naar boven