Fitness Seller

Verenigde Staten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Net bij Pauw een paar Trump en Wilders fans aan tafel. :roflol:
"En we zijn toch zo boos. En we hebben het zo slecht. En we zijn zo ontevreden over de politiek. En de politiek luistert niet naar ons.
Maar wat wilt u dan?
Ja uh.
Ok dank u.

Nee wacht ik heb iets! Ja die asielzoekers, en we worden nauwlijks nog 65 (..) en we hebben het zo slecht, en iemand had 1000 euro beloofd want jullie beloven maar van alles en Wilders moet toch ook gewoon een kans krijgen toch.

Wilders heeft al een kans gehad in 2010.
Ja uh.
Ok dank u."

Weer mooi om te zien. Iedereen praat elkaar na in het dorpshuis, doen geen enkele moeite feiten te checken en mensen zijn gewoon boos. Waarom is niet duidelijk maar wat men ook doet ze zoeken het in ieder geval niet bij zichzelf want het zal vast wel ergens de schuld van zijn.
Ook Trump en Wilders kunnen die verwachtingen op geen enkele manier waarmaken maar het gaat helemaal niet om Trump en Wilders. De wereld moet branden want we zijn boos. Iedereen moet ongelukkig zijn want wij zijn ongelukkig. Alles is slecht maar we doen zelf geen enkele moeite want we hebben toch recht op van alles.
:barf:

Mensen die weten waarover ze spreken en het kunnen uitleggen ook zullen ze wel niet uitnodigen.
 

En? zonder meer details is dit waardeloos. Voor zelfde geld verdiende hij het.

Een geluk dat Hillary supporters zo vredelievend zijn. Die rammen geen mensen in elkaar ,breken geen autos af en steken niks in brand omdat ze beetje boos zijn.
 

En? zonder meer details is dit waardeloos. Voor zelfde geld verdiende hij het.
 
Iedereen weet toch al dat het om een linkse gekkie gaat ;)
 
Dit doet Wilders zelf inderdaad al goed.:rolleyes:


Je hebt net in de VS kunnen zien wat er gebeurt als je zo denkt over een verkiezingskandidaat ;) Er zijn namelijk zat mensen in Nederland die hem graag het pluche geven. En hij is nog steeds degene die bepaalde duidelijk aanwezige sociaal-culturele problemen benoemt in Nederland. De rest van de politici doet aan wegkijken, pappen en nathouden.
 
mwa , jammer maar ik dicht Trump toch meer bestuurlijke en leiderschaps kwaliteiten toe dan Wilders,


maar dat buiten beschouwing latende denk ik dat een meerderheid in Nederland

toch genoeg heeft van al die multi-culi en immigratie shit , die huichelachtige poppenkast

die tweede kamer heet enz enz
 
mwa , jammer maar ik dicht Trump toch meer bestuurlijke en leiderschaps kwaliteiten toe dan Wilders,


maar dat buiten beschouwing latende denk ik dat een meerderheid in Nederland

toch genoeg heeft van al die multi-culi en immigratie shit , die huichelachtige poppenkast

die tweede kamer heet enz enz

Die imigranten gaan wel goed zijn voor onze economie en voor onze pensioenen. :)
 
Je kan inderdaad vanalles aanhalen, en het interesseert me geen moer, want wetenschap wordt niet gedaan door jou door wat slap te lullen op een forumpje. Dus doe dat maar op je favoriete politieke platform.

Maak een studie of schrijf peer reviews en stuur ze door naar desbetreffende wetenschappelijke journals en ik zal je echt serieus nemen. Want daar is het best een uitgemaakte zaak. En de modellen worden steeds beter.

Tot slot: een meta-analyse die de oorzaak van climate science denial onderzoekt.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb veel respect voor je wetenschappelijke kennis. Maar dat neemt niet weg dat je alsnog een volkomen imbeciel bent.
 
Megyn Kelly heeft ook wel haar langste tijd gehad bij fox. Ofnie, Arminius?
 
Die imigranten gaan wel goed zijn voor onze economie en voor onze pensioenen. :)




en deel van de migranten met een verblijfvergunning in Nederlandse asielzoekerscentra (azc) wil niet aan het werk. Deze ‘statushouders’ zijn ontevreden met de ‘eigen bijdrage’ die ze in het geval van een baan aan het Centraal Orgaan Asielzoekers (COA) moeten betalen.
 
Back
Naar boven