Fitness Seller

Gyno = niet meedoen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bodybuilding198

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 nov 2014
Berichten
767
Waardering
72
Lengte
1m95
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Hoorde vandaag dat een paar gasten niet mochten meedoen met de iron man? omdat ze een klein beetje gyno hadden. Blijkbaar deden ze niet aan drugtesten en gyno was een indicatie dat je keihard zat te roiden en zo dus niet mee mocht doen.


Iemand die hier meer over weet want het is best wel triest dat je 16 weken prept en dan uiteindelijk niet mee mag doen door een klein klier onder je tepel :roflol:
 
Zo mocht Wesley Visser ook niet meedoen aan een wedstrijd.
 
Wie is Wesley visser dan? Haha prachtig, dus als je puberaal gyno hebt en dan een wedstrijd gaat doen dan zak je af? Want gyno = 100 procent naalden in je konten knallen
 
Wie is Wesley visser dan? Haha prachtig, dus als je puberaal gyno hebt en dan een wedstrijd gaat doen dan zak je af? Want gyno = 100 procent naalden in je konten knallen
Een schwarzenigger wannabe die ook pp dbb zat en altijd true natty claimde :)

Je moet al extreme gyno hebben om het te zien dus behandelen ze puffy nipps ook als gyno dan?
 
Jah, als ze een klein beetje bobbel zien dan ben je weg.
 
Gaat nergens meer over tegenwoordig... heb het met het Nk afgelopen jaar meegemaakt dat we stuk voor stuk nog een keer opgeroepen werden voor controle... als je enorme uien hebt als een koe oke.... maar kom op iedereen weet dat met a status je gaat gebruiken
 
Heel simpel. Bij de weging kijken ze of je gyno hebt zo ja heb je pech. Is al sinds de nk zo en word steeds meer op gelet. Iedere wedstrijdatleet weet dit en iedere coach ook. Risico nemen en toch mee doen zonder er wat aan te doen is dus niet heel slim.
 
Heel simpel. Bij de weging kijken ze of je gyno hebt zo ja heb je pech. Is al sinds de nk zo en word steeds meer op gelet. Iedere wedstrijdatleet weet dit en iedere coach ook. Risico nemen en toch mee doen zonder er wat aan te doen is dus niet heel slim.
Met puffy nips kun je gewoon in je tepels knijpen zodat ze stijf worden of een koolpack meenemen :P
 
Ja heb al lui gehoord die wel even wat vocht eruit gingen zuigen met een naald...nja als het werkt lekker doen maar mij niet gezien :o
 
Ja heb al lui gehoord die wel even wat vocht eruit gingen zuigen met een naald...nja als het werkt lekker doen maar mij niet gezien :o
Als anders je hele prep voor niets is geweest zou ik het ook doen :P
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Bodybuilding198 in een ander topic liep je ook al te janken om de gyno.

Je word niet toegelaten bij de wedstrijd als je gyno hebt dit geld ook voor overmatig veel pukkels. Hoe dit is ontstaan maakt bij de bond niet uit, puberaal gyno of roids je word niet toegelaten. Je word met gyno niet toegelaten omdat het er niet uitziet, het doet af op je fysiek. Je word niet tegengehouden omdat je gebruikt. Maar dat gaat er bij jou blijkbaar moeilijk in want in het topic van PA werd dit je ook al verteld maar je blijft er over zagen.

Wat ik wel vreemd vind is dat er vandaag bij de jbg weer mensen met vermoedelijke gyno zijn weggestuurd. Er werd niet in geknepen ofzo maar puur visueel. Heb foto's van een paar lui gezien die zijn weggestuurd. Maar die hebben althans wat ik van de foto's zie echt geen gyno. Beetje vreemd zegmaar
 
Bodybuilding198 in een ander topic liep je ook al te janken om de gyno.

Je word niet toegelaten bij de wedstrijd als je gyno hebt dit geld ook voor overmatig veel pukkels. Hoe dit is ontstaan maakt bij de bond niet uit, puberaal gyno of roids je word niet toegelaten. Je word met gyno niet toegelaten omdat het er niet uitziet, het doet af op je fysiek. Je word niet tegengehouden omdat je gebruikt. Maar dat gaat er bij jou blijkbaar moeilijk in want in het topic van PA werd dit je ook al verteld maar je blijft er over zagen.

Wat ik wel vreemd vind is dat er vandaag bij de jbg weer mensen met vermoedelijke gyno zijn weggestuurd. Er werd niet in geknepen ofzo maar puur visueel. Heb foto's van een paar lui gezien die zijn weggestuurd. Maar die hebben althans wat ik van de foto's zie echt geen gyno. Beetje vreemd zegmaar

Precies dit idd ! En mensen die ze wel hebben en ook echt goed kon zien werden toegelaten omdat ze onder berry de mey vallen onder anderen.... triest maar waar
 
2 atleten van reus (zat/zit hier ook op het forum) die niet mochten meedoen t.g.v. gyno (verder geen info, hij heeft dit op fb geplaatst)

28ivp05.jpg
 
2 atleten van reus (zat/zit hier ook op het forum) die niet mochten meedoen t.g.v. gyno (verder geen info, hij heeft dit op fb geplaatst)

bij de linker is het wel te zien maar rechts? schiet mij maar lek.
 
Word je ook terug gestuurd als je biceps te groot zijn? Wat een hypocriete onzin dit.
 
Een schwarzenigger wannabe die ook pp dbb zat en altijd true natty claimde :)

Je moet al extreme gyno hebben om het te zien dus behandelen ze puffy nipps ook als gyno dan?

Dude is wel huge.. best knap zo 100% natty ;)
 
Back
Naar boven