Fitness Seller

een goede pre workout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JonasPut

Novice
Lid geworden
20 aug 2016
Berichten
23
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
65kg
Vetpercentage
5%
Ben opzoek naar een goede pre workout.
heb al blast en no insane geprobeerd van xxl zelf maar totaal geen effect.
 
Citrulline, taurine, beta alanine + een dikke lijn pep! :D

Anders even in Duitsland kijken voor een pwo met 1.3dmaa!
 
moet wel.zeggen ik heb van de blast workout al een dubbele dosis genomen gehad dus dan is de cafeïne ook hoog , of speelt dit geen rol ?
Durf ik niet zeggen man. Die 5150 is wel meer dan enkel caff btw, werd ook ergens vermeld dat het voor stim junkies is.
 
Durf ik niet zeggen man. Die 5150 is wel meer dan enkel caff btw, werd ook ergens vermeld dat het voor stim junkies is.

kan hem altijd eens proberen!
 
Sorry Sanca Saxon

Wat ik bedoelde:
- je zou ook zelf een pwo kunnen samenstellen met losse ingrediënten en dan een stimulant naar keuze (amfetamine is katabool) toevoegen.
Samenstelling is dan afhankelijk van het effect wat je zoekt. Pomp, energie, uithoudingsvermogen, etc.

Omdat de meeste topics rond dit thema over de "boost" gaan ging ik er van uit dat de threadstarter ook op zoek is naar een sterkere stimulant.
 
Sorry Sanca Saxon

Wat ik bedoelde:
- je zou ook zelf een pwo kunnen samenstellen met losse ingrediënten en dan een stimulant naar keuze (amfetamine is katabool) toevoegen.
Samenstelling is dan afhankelijk van het effect wat je zoekt. Pomp, energie, uithoudingsvermogen, etc.

Omdat de meeste topics rond dit thema over de "boost" gaan ging ik er van uit dat de threadstarter ook op zoek is naar een sterkere stimulant.

Kijk, zo kan het dus ook gewoon. Pep aanraden gaan we niet doen hier, er zit altijd wel iemand ertussen die zo een post als serieus opneemt en het ook daadwerkelijk gaat doen ...
 
Durf ik niet zeggen man. Die 5150 is wel meer dan enkel caff btw, werd ook ergens vermeld dat het voor stim junkies is.
.


heb 2 gratis samples kunnen regelen van de 2 workouts die jij opsomde !
 
Ben zelf zeer onder de indruk van "Yeah Buddy" preworkout van Ronnie Coleman :)

Heb nog nooit een pwo product gehad waar ik maar 1 scoop van nodig had.
 
Heb je wel het formaat van je soops vergeleken want het zal niet de eerste keer zijn dat het schepje van product A gewoon twee keer zo groot is als dat van product B :)
 
Heb je wel het formaat van je soops vergeleken want het zal niet de eerste keer zijn dat het schepje van product A gewoon twee keer zo groot is als dat van product B :)
Zeer terechte opmerking ;-)

De inmiddels illegale Alpha Drive en Devil's Shot zijn preworkouts met DMAA. Alpha Drive heeft een even grote scoop als Yeah Buddy, en daar had ik 1,5 a 2 scoops van "nodig" om het goed te voelen.
Devil's Shot 1 keer een sample van gehad, en dat had 1 scoop moeten zijn. Van 1 scoop Yeah Buddy voel ik nog steeds meer, moet ik zeggen.

En dan zijn de illegale nog 35 tot 40 euro, en de Yeah Buddy maar 27,50.
 
Zeer terechte opmerking ;-)

De inmiddels illegale Alpha Drive en Devil's Shot zijn preworkouts met DMAA. Alpha Drive heeft een even grote scoop als Yeah Buddy, en daar had ik 1,5 a 2 scoops van "nodig" om het goed te voelen.
Devil's Shot 1 keer een sample van gehad, en dat had 1 scoop moeten zijn. Van 1 scoop Yeah Buddy voel ik nog steeds meer, moet ik zeggen.

En dan zijn de illegale nog 35 tot 40 euro, en de Yeah Buddy maar 27,50.


mss ook eens testen dan ! die yeah buddy
 
Yeah buddy is een erg goede.
 
Ik ga altijd prima op .50 Calibre - Grenade en 1MR Ultra Concentrated

Ook beiden bij XXL te bestellen. Grenade is een enkele scoop maar een half schepje vol, maar heb daar altijd een hele van genomen
 
Back
Naar boven