AndroidHealthClinic

Juliette Bergmann Grand Prix 2016 Vlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

orishae

Novice
Lid geworden
19 nov 2016
Berichten
14
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
107kg
Vetpercentage
14%
Afgelopen zondag ben ik naar de Juliette Bergman Grand Prix geweest en heb de show gevlogd.
Het was mijn eerste wedstrijd waar ik heen ben geweest en het was puur om te kijken of dat wereldje wel voor mij was. Ik vond het erg leuk en interessant en het gaf mij motivatie om nog meer uit mijn trainingen te halen. Ik denk zelfs dat ik in de toekomst ga meedoen met wedstrijden.

Hieronder staan mijn vlogs als jullie het gemist hebben.


 
Dit is wel een A wedstrijd.

Dat weet je?
 
Dit is wel een A wedstrijd.

Dat weet je?

Ja of course dat weet ik, maar het ging ook gewoon om de beleving van die atleten en hoe alles is georganiseerd. Dat motiveerde mij en natuurlijk zal ik niet gelijk hieraan mee kunnen doen, maar het ging gewoon om de indruk.
 
Tof gefilmd en goede kwaliteit!
 
Tof gefilmd en goede kwaliteit!
Dankjewel, ik doe m'n best. Ik heb sindskort een YouTube kanaal waar ik eigenlijk mijn fitness lifestyle vastleg. Informatie, training, motivational videos en dus ook zulke vlogs. Het is leuk om te doen alleen zou ik graag meer abonnees willen hebben haha
 
Dankjewel, ik doe m'n best. Ik heb sindskort een YouTube kanaal waar ik eigenlijk mijn fitness lifestyle vastleg. Informatie, training, motivational videos en dus ook zulke vlogs. Het is leuk om te doen alleen zou ik graag meer abonnees willen hebben haha
Snap ik, als ik 100k abonnees had zou ik het ook doen. Abonnees krijgen is lastig omdat er al te veel mensen zijn die het doen, je moet wel anders of beter zijn of iets speciaals hebben imo
 
Snap ik, als ik 100k abonnees had zou ik het ook doen. Abonnees krijgen is lastig omdat er al te veel mensen zijn die het doen, je moet wel anders of beter zijn of iets speciaals hebben imo
Ja sowieso dat klopt i'm working on it.
 
Want daar sta jij? Als dat zo is doe dan meteen een interview en een stukje prep laten zien, maakt het nog iets interessanter denk ik.

Ik zou in iedergeval kijken.
 
Want daar sta jij? Als dat zo is doe dan meteen een interview en een stukje prep laten zien, maakt het nog iets interessanter denk ik.

Ik zou in iedergeval kijken.

Ik sta er niet, maar ik ben gewoon wezen kijken. Als ik zelf aan wedstrijden ga beginnen zal ik zeker mijn prep vloggen. Zeker! Ik zou de volgende keer proberen om interactie te krijgen met de atleten. Misschien is dat wel een toegevoegde waarde.
 
Super kwaliteit inderdaad, mooi gefilmd!! En gewoon naar de SAP cup komen met de camera!! :D
 
Super kwaliteit inderdaad, mooi gefilmd!! En gewoon naar de SAP cup komen met de camera!! :D
Ik hoop dat ik het red, ik wil er graag heen. Dan kan ik jullie voorzien van kwalitatieve video's :cool::thumb:
 
Ik hoop dat ik het red, ik wil er graag heen. Dan kan ik jullie voorzien van kwalitatieve video's :cool::thumb:
Zou je mij iig heel blij mee maken!
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik zie dit nu pas.. Wij zaten achter jullie zo te zien :D
 
Back
Naar boven