MuscleMeat

Sticky Introductie en Regels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Inmiddels 101 kilo HipSnatch


Mooie lift! Helaas kan ik hem niet opnemen in de forum records, aangezien het kopje Snatch geldt voor competitie snatch, dus van de grond af. Ik heb de regels aangepast om verduidelijking te geven.
 
Was die laatste snatch in de film direct in de lock of press je daar nog iets met je linker arm? Kan het moeilijk zien vanuit deze hoek.
Mooie explosieve lifts verder.
 
Was die laatste snatch in de film direct in de lock of press je daar nog iets met je linker arm? Kan het moeilijk zien vanuit deze hoek.
Mooie explosieve lifts verder.

Heb hem vanuit schouder gewricht doorgedrukt ik ken de preciese regels niet goed, maar ik zou hem achteraf afkeuren als wedstrijdbeurt. Beurt zou sowieso afgekeurd zijn omwille van dat ik niet start vanaf de grond en een duidelijke stop heb in mijn opwaartse beweging (Hip variant)

Huidige HipSnatch record (101) ging trouwens veel vloeiender. Helaas ging telefoon in reboot tijdens filmen (destijds instabiele Nightly Rom)
 
Waarom niet alle lifts zonder filmpje uit de lijst kicken?
 
Zolang het legitte filmpjes zijn zie ik niet in waarom. Dan verliest het begrip record wel flink aan waarde.

Deels eens, deels oneens.
 
Records worden toch in andere vlakken ook niet geschrapt als mensen 'met pensioen' gaan?
Anders is het meer een actuele lijst met de sterkste mensen en geen recordlijst.

True. Maar toch, het gaat om FORUM records en dan is het fijner voor de leden dat het niet stampvol zit met leden die hier al lang niet meer wonen maar een record blijft idd een record.
 
ik snap dat raw niet helemaal meer tegenwoordig.
raw = zonder hulp,
Maar toch zie ik iedereen met belts, straps, wraps om dragen en alsnog raw noemen ???
 
Laatst bewerkt:
ik snap dat raw niet helemaal meer tegenwoordig.
raw = zonder hulp,
Maar toch zie ik iedereen met belts, straps, wraps om dragen en alsnog raw noemen ???
Raw is een belt, wrist wraps en knee sleeves. Alles meer zoals knee wraps, squatpak, benchpak etc is equipped
 
Back
Naar boven