Fitness Seller

Winter bulk met SARMS - Ostarine + Ligandrol (met foto's)

Bezoekers in dit topic

Markus Adrian

Cool Novice
Lid geworden
26 sep 2016
Berichten
191
Waardering
85
Lengte
1m82
Massa
96kg
Vetpercentage
12%
Beste forum bodybuilding leden,

Zoals veel van jullie ga ik nu bulken.
Sarms zijn momenteel best populair en heel veel mensen krijgen goeie resultaten ermee met veel minder bijwerkingen dan bij steroiden.
Daarom wil ik het nu ook proberen en mijn ervaring met jullie delen :)
Ik heb al een beetje ervaring met 2 sarms, ostarine en mk 677.
Ik had ze gebruikt tijdens mijn nakuur, ik voelde me veel beter dan normaal tijdens een nakuur en ik had bijna al mijn spier behouden dat ik tijdens mijn kuur had gegaindt:flex:

Nu wil ik proberen of ik ook nieuwe spieren kan aanmaken als ik een van de sterkste sarms neem.
Ligandrol word't zelfs vergeleken met Dianabol en dat is voor meeste de beste bulker steroid die er is.
Zelf had ik sarms zwaar onderschat toen ik ostarine nam, ik had nog steeds goeie pumps in de gym en mijn kracht ging niet omlaag wat ik totaal niet had verwacht.
Nu ben ik al een aantal weken helemaal clean en ik merk het verschil, begin langzaam mijn gainzz te verliezen en dat mag natuurlijk niet:treuren:
Ik heb een goed gevoel over deze combo want ik weet dat Ostarine al goed werkt en Ligandrol zal dan vast nog beter zijn.

De sarms die ik ga gebruiken zijn van een nieuw Nederlands bedrijf en de sarms worden gemaakt door de zelfde producent als Enhanced Athlete.
Enhanced Athlete is momenteel het meest populaire bedrijf met de hoogste kwaliteit dus ik denk dat dat ook een grote verschil zal maken.
De vorige keer was ik ook niet zeker van de producent maar ik vertrouw Enhanced Athlete wel.

Volgende week zal ik beginnen met de kuur.
Tot dan ga ik mijn dieet, supplementen, training en dergelijke posten.
Volg alvast als je geïnteresseerd bent, alle vragen zijn natuurlijk welkom :)

Ik wens u een fijne dag Dames & Heren!!!:lifter:
 
He heb je verstand van kuurtjes enzo wil zelf namelijk ook aan een kuurtje beginnen groetjes
 
Ben benieuwd! in!
 
He heb je verstand van kuurtjes enzo wil zelf namelijk ook aan een kuurtje beginnen groetjes
Ostarine is het populairste, meest op getest en veel ervaringen van mensen.
De doseringen voor Ligandrol zijn meer bro science dus ik ga zelf kijken wat de dosis word.
Langzaam verhoog ik de dosis tot dat ik een dosis heb waar ik bijwerkingen krijg dan verlaag ik het.
Ik begin laag natuurlijk maar ik probeer op 4 - 5 pillen per dag te gaan, dan heeft het echt effect volgens vele.
Ik heb heel veel gelezen op forums etc. dus ik heb er wel verstand van ja!
Leuk dat jullie geïnteresseerd zijn :)
 
Laatst bewerkt:
In!

4 a 5 pillen is dus 40-50mg?

Zat ook wat te googlen en kwam dit tegen:
"At doses of 10mg per day, the supplement has been shown to lead to 5 to 10 pounds of lean mass gains every month."

Is dat dan niet een erg hoge dosis in 't begin? Hoe lang ga je het nemen? 6-8 weken?
 
Laatst bewerkt:
In!

4 a 5 pillen is dus 40-50mg?

Zat ook wat te googlen en kwam dit tegen:
"At doses of 10mg per day, the supplement has been shown to lead to 5 to 10 pounds of lean mass gains every month."

Is dat dan niet een erg hoge dosis in 't begin? Hoe lang ga je het nemen? 6-8 weken?

De Ligandrol die ik gebruik is 5mg per pil.
Dus dan begin ik met 10mg indd.
De gainz zijn indd fucking insane, vergelijkbaar met steroiden.
Ik zie het meer zo dat als je bijv dianabol of winstrol neemt, dan neem je ook 50mg bijv.
Waarom zou je dan geen 25mg van een sarm nemen als de bijwerkingen minder zijn.
Als ik merk dat ik al goeie resultaten krijg met 15mg of 20mg dan ga ik niet hoger natuurlijk.
Ik ga het op mezelf experimenteren en ik log al mijn ervaringen !
Mijn kuur is 4 weken lang met Ligandrol, ik laat de ostarine nog erin voor 8 weken denk ik.
Ik moet kijken hoe ik me voel dus ga dan een beslissing maken.
Leuk dat je in bent!
 
Laatst bewerkt:
in! waarom trouwens zo snel weer kuren na je vorige kuur? kan me niet voorstellen dat je al hersteld bent..
 
in! waarom trouwens zo snel weer kuren na je vorige kuur? kan me niet voorstellen dat je al hersteld bent..
Ik heb weer energie, libido en ik voel me best goed.
Volgens mij was ik wel sneller en beter hesteld als ik hcg bij me nakuur had genomen maar van je fouten leer je.
6 tot 8 weken doet het al meestal voor mij en sarms zijn natuurlijk niet zo iets als tren wat je gewoon helemaal een shutdown geeft.
Ik zie de nakuur meer als spoelen, alles even uit je systeem halen (detoxen) en je ballen weer op normale grote te brengen. :ds:
Meeste bodybuilding coaches en guru's zeggen ook dat 2 tot 3 maanden goed genoeg is.
Dave Palumbo zei dat een nakuur 2/3e van hoe lang je kuur duurde moet doen.
Met sarms herstellen de meeste na 1 week zelfs!!!
 
Dit is mijn dieet voor de winter bulk:
Carbs zullen meestal complex carbs zijn bijv. zoete aardappelen, bruine rijst etc.
Proteïne bestel ik via een nederlandse site ik weet niet of ik de naam hier mag noemen, ik koop kip, ribeye steak, kangoeroe etc.
Vet komt vooral uit avocado's, noten, olijven olie bij salades en kokosnootolie bij het koken.
Als ik moet werken of school heb probeer ik wel altijd alle 3 marconutrients binnen te krijgen.
Ik vind een boterham of alleen kwark echt geen bodybuilding maaltijd...
Ik zie dit wel vaak gebeuren op deze forum en ik vind dat jammer omdat eten het belangrijkste is om spieren aan te maken of vet te verliezen.
Natuurlijk moet je ook goed trainen maar als je slecht eet krijg je echt geen resultaten.

Voorbeeld van een algemene dag:
Meal 1:
Havermout met almond melk
5-6 eieren - 3 daarvan alleen eiwit

Meal 2 (twee verschillende voor als ik thuis ben of op werk of school):
Werk of school:
Maaltijd salade ceasar salade bijv. met aardappelen, sla en kip - daarnaast een handje met pindas inwerpen.

Thuis:
2 Zoete aardappelen of 1/2 cup met bruine rijst
Kip, biefstuk of vis - gelijk aan ongeveer 50g proteine
Avocado of een salade met olijvenolie
200-300g brocolli, spinazie, snijbonen etc.

Meal 3:
2 Zoete aardappelen of 1/2 cup met bruine rijst
Kip, biefstuk of vis - gelijk aan ongeveer 50g proteine
Avocado of een salade met olijvenolie
200-300g brocolli, spinazie, snijbonen etc.

Meal 4:
2 Zoete aardappelen of 1/2 cup met bruine rijst
Kip, biefstuk of vis - gelijk aan ongeveer 50g proteine
Avocado of een salade met olijvenolie
200-300g brocolli, spinazie, snijbonen etc.

Meal 5 (post workout):
Banaan of appel onderweg naar huis.
En dan weer:
2 Zoete aardappelen of 1/2 cup met bruine rijst
Kip, biefstuk of vis - gelijk aan ongeveer 50g proteine
Avocado of een salade met olijvenolie
200-300g brocolli, spinazie, snijbonen etc.

Meal 6:
Pindakaas of noten
Biefstuk met 1 avocado
Geen koolhydraten

Mijn lichaam komt snel aan met goeie vetten en ik blijf lean als ik koolhydraten laag hou.
Ik heb ook dagen dat ik een pizza eet of iets dergelijks.
Ook vind ik het lekker om eens in de zoveel tijd een bak ijs te eten.
Maar ik eet 90% clean food.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb weer energie, libido en ik voel me best goed.
Volgens mij was ik wel sneller en beter hesteld als ik hcg bij me nakuur had genomen maar van je fouten leer je.
6 tot 8 weken doet het al meestal voor mij en sarms zijn natuurlijk niet zo iets als tren wat je gewoon helemaal een shutdown geeft.
Ik zie de nakuur meer als spoelen, alles even uit je systeem halen (detoxen) en je ballen weer op normale grote te brengen. :ds:
Meeste bodybuilding coaches en guru's zeggen ook dat 2 tot 3 maanden goed genoeg is.
Dave Palumbo zei dat een nakuur 2/3e van hoe lang je kuur duurde moet doen.
Met sarms herstellen de meeste na 1 week zelfs!!!
laat je bloed maar eens prikken.. dat jij je 'hersteld' voelt is geen indicatie.
 
Dave Palumbo zei dat een nakuur 2/3e van hoe lang je kuur duurde moet doen.
Brb 4 jaar nakuren als ik over 6 jaar plotseling off moet gaan.

Osta en vooral ligandrol onderdrukken ook, dus je hebt eigenlijk geen eens een nakuur gehad. Ik zou toch maar wachten met je kuur en even een paar weken 25mg clomid nemen en echt nakuren + off gaan. Ik kan je garanderen dat je niet bent hersteld, libido en goed voelen is met een korrel zout te nemen.
 
Brb 4 jaar nakuren als ik over 6 jaar plotseling off moet gaan.

Osta en vooral ligandrol onderdrukken ook, dus je hebt eigenlijk geen eens een nakuur gehad. Ik zou toch maar wachten met je kuur en even een paar weken 25mg clomid nemen en echt nakuren + off gaan. Ik kan je garanderen dat je niet bent hersteld, libido en goed voelen is met een korrel zout te nemen.
dit dus :)
 
Bloed prikken zou wel een verstandige keuze zijn voordat ik begin.
Helaas heb ik het geld even niet ervoor dus ik moet op gevoel uitgaan:D
De laatste keer dat ik bloed had geprikt was meteen na de kuur en ik was nog gezond.
Bloedruk was ook normaal en mijn prostaat was ook goed.
Door de ostarine ging het herstellen indd niet zo goed maar toen ik het eruit had gegooit had ik de laatste week clomid op een hoge dosis genomen.
Werd wel een beetje emotioneel door de clomid maar het herstel process is daarna wel goed gegaan.
Ik weet dat ik veel shit voor dit ga krijgen maar wanneer ik klaar ben met de sarms kuur ga ik een goeie pct nemen met:
Nolvadex, Clomid, Hcg, MK 677 (oral hgh)
Bedankt voor de tips, ik waardeer ze heel erg en ik ben het met jullie eens met off gaan blijf je langer in het sport.
Dat is voor mij ook erg belangrijk.:)
vntl Nootmuskaatje
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Bloed prikken zou wel een verstandige keuze zijn voordat ik begin.
Helaas heb ik het geld even niet ervoor dus ik moet op gevoel uitgaan:D
De laatste keer dat ik bloed had geprikt was meteen na de kuur en ik was nog gezond.
Bloedruk was ook normaal en mijn prostaat was ook goed.
Door de ostarine ging het herstellen indd niet zo goed maar toen ik het eruit had gegooit had ik de laatste week clomid op een hoge dosis genomen.
Werd wel een beetje emotioneel door de clomid maar het herstel process is daarna wel goed gegaan.
Ik weet dat ik veel shit voor dit ga krijgen maar wanneer ik klaar ben met de sarms kuur ga ik een goeie pct nemen met:
Nolvadex, Clomid, Hcg, MK 677 (oral hgh)
Bedankt voor de tips, ik waardeer ze heel erg en ik ben het met jullie eens met off gaan blijf je langer in het sport.
Dat is voor mij ook erg belangrijk.:)
vntl Nootmuskaatje
ik.blast en cruise en ga niet off.. dus ben niet het perfecte voorbeeld :D
 
ik.blast en cruise en ga niet off.. dus ben niet het perfecte voorbeeld :D
Hahahahaha:D
Denk dat dat misschien een gezondere keuze is eigenlijk:rolleyes:
Het jojo effect van off gaan en weer on gaan geeft heel veel stress aan het lichaam.
Steeds hoge test en dan weer laag dat kan niet goed zijn.
Plus clomid, tamox en hcg zijn ook schadelijk denk wel veel schadelijker dan op een lage dosis test blijven.
De enige drawbacks zijn dat je androgene receptors niet meer goed reageren op de gear en als je eindelijk off gaat je een zware crash krijgt.
Het duur ook heel lang voordat alles op gang komt.
Hoe lang blast en cruise je al en hoe lang ben je van plan om het te doen?
Sorry ik weet dat dit over sarms gaat maar ik ben benieuwd:p
 
Je receptoren zullen niet minder reageren, gewoon leven lang bcen en er is geen drawback meer:D. Nja, hooguit dat je een x een jaartje off moet gaan als je kinderen wilt en hCG alleen is geen succes.
 
Je receptoren zullen niet minder reageren, gewoon leven lang bcen en er is geen drawback meer:D. Nja, hooguit dat je een x een jaartje off moet gaan als je kinderen wilt en hCG alleen is geen succes.
En daarom ga ik dus op sarms:emo:
De shutdown is veel milder en je komt sneller weer op eigen gang.
Plus je houd meer van je gainz ook!
Je kan 2-5kg pure spiermassa per maand aankomen met steroiden is dat niet veel meer hoor.
Waar ik ook niet tegen kan is alle water die je aankomt, dat je steeds anti oestrogene middelen moet nemen...
Met ostarine hou je geen eens vocht vast of heel minimaal.
 
En daarom ga ik dus op sarms:emo:
De shutdown is veel milder en je komt sneller weer op eigen gang.
Plus je houd meer van je gainz ook!
Je kan 2-5kg pure spiermassa per maand aankomen met steroiden is dat niet veel meer hoor.
Waar ik ook niet tegen kan is alle water die je aankomt, dat je steeds anti oestrogene middelen moet nemen...
Met ostarine hou je geen eens vocht vast of heel minimaal.
Je overschat SARMs & AAS enorm, je gaat echt geen 2-5kg spiermassa aankomen per maand. Misschien als te vroeg begonnen beginner zit je daar aan de lage kant van. Dat je x aantal kg aan zult komen van y is allemaal met een korrel zout te nemen.
 
Je overschat SARMs & AAS enorm, je gaat echt geen 2-5kg spiermassa aankomen per maand. Misschien als te vroeg begonnen beginner zit je daar aan de lage kant van. Dat je x aantal kg aan zult komen van y is allemaal met een korrel zout te nemen.
De studies geven dat aan, de ervaringen van anderen ook.
Misschien ben ik een beginner in jou ogen omdat ik maar 4,5 jaar train maar ik ben de zelfde lengte als jou en ik weeg meer terwijl ik off ben.
Mijn verpercentage is zelfs lager dan jou.
Ik geef wel toe dat jij misschien meer weet omdat je langer bezig bent misschien maar we zullen zien wat mijn resultaten zullen zijn.
Ik zal foto's posten van mijn progressie.
Mijn voeding en training zijn on point, ik heb een goeie mind-muscle connection en ik ben gemotiveerd.
Denk dat die dingen bij jou niet echt on point zijn. :p
Sorry maar je geeft een vibe aan mij dat je meer weet of denkt dat je beter bent en daar kan ik niet tegen
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Wxng
Back
Naar boven