Fitness Seller

Van gespierde spijker oftewel Ecto naar dikzak tot..........? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

skinnyfat naar skinny naar fat naar iets minder fat naar nog steeds semi fat maar wel semi buf masterrace checking in
 
Zal niet veel uitmaken lijkt me als je wat andere oefeningen gaat doen.
Zal geen wereld van verschil zijn of je flat bench met een barbell doet of in een machine.
Zolang je de desbetreffende spiergroep maar traint.

Lijkt mij ook en dan zeker op mijn niveau, maar het zou natuurlijk zonde zijn als het wel mijn progressie in de weg zou staan, vandaar dat ik wel benieuwd ben.
 
Vraagje (wil niet meteen een nieuw topic openen).
Gister was het UB-dag. Eenmaal aangekomen in de gym......superdruk.....alweer..grrrrr, helaas niet de mogelijkheid om op andere tijdstippen te gaan. Andere gym zou kunnen, maar deze is letterlijk maar 150 meter lopen en dat is ook wel handig. Ipv van mijn borstoefeningen met free weights te doen (volgens schema) heb ik nu de peck deck, cable flyes en chest press machine gebruikt. Helaas is het dus vaker een probleem om mij strict aan het schema te houden gezien de drukte en ik geen zin en tijd heb om een uur extra in de gym te hangen ivm het wachten op bankjes etc. Nu is mijn vraag in hoeverre dit negatief is voor je progressie? Ben natuurlijk geen topatleet en hoef daarom denk ik ook niet al te veel op de details te letten, maar ben wel benieuwd naar het antwoord

Het is geen ramp maar het moet niet elke keer gebeuren natuurlijk. Je kunt misschien met iemand mee trainen als het te druk is, gewichten zijn zo verwisseld en dan kan de ene pompen terwijl de andere rust.
 
Het is geen ramp maar het moet niet elke keer gebeuren natuurlijk. Je kunt misschien met iemand mee trainen als het te druk is, gewichten zijn zo verwisseld en dan kan de ene pompen terwijl de andere rust.

Ja dat probeer ik ook wel eens, maar merk dat ik heel veel fijner train als ik lekker alleen aan de slag kan. Muziek in de oren en mezelf lekker afsluiten en dat gaat toch lastiger als je samen een oefening doet. Maar je geeft dus aan toch zoveel mogelijk het plan te volgen? Gelukkig zijn de weekenddagen vaak rustig dus dan kan ik sowieso mijn routine volgen. Trouwens wat me wel opvalt is dat ik met het trainen van de benen vaak niet zo'n probleem heb met niet mijn routine te volgen........ik denk dat er veel bij ons de gym voetballen:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Ja dat probeer ik ook wel eens, maar merk dat ik heel veel fijner train als ik lekker alleen aan de slag kan. Muziek in de oren en mezelf lekker afsluiten en dat gaat toch lastiger als je samen een oefening doet. Maar je geeft dus aan toch zoveel mogelijk het plan te volgen? Gelukkig zijn de weekenddagen vaak rustig dus dan kan ik sowieso mijn routine volgen. Trouwens wat me wel opvalt is dat ik met het trainen van de benen vaak niet zo'n probleem heb met niet mijn routine te volgen........ik denk dat er veel bij ons de gym voetballen:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ik zou niet alle compounds te vaak door machines gaan vervangen maar ik ben ook wel geen BB-er :P
Los bankje in het squatrack zetten dan :D
 
Ondanks dat ik 99.9% van de tijd alleen train is er maar 1 oefening waar ik het niet erg vind om samen te trainen en dat is op de benchpress.
Toch wel fijn als je je niet bezig hoeft te houden met het dan nog wel kunnen drukken van die laatste rep.

Met squatten en de deadlift kun je het gewicht gewoon los laten als je niet meer kunt met de bench is dat toch een ander verhaal.
 
Back
Naar boven