Fitness Seller

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pescatore

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 sep 2012
Berichten
1.065
Waardering
554
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
48%
Bij deze een slap ouwehoer topic.
 
Voor natural heavyweights, zoals Butterbean.
 
Voor natural heavyweights, zoals Butterbean.
Butterbean was wel redelijk heavy ja. Wel altijd spannende gevechten, want hij gooide elke zwaai met zijn volledig gewicht.
 
Wie kent deze freak nog, zelfs Aleksander Emelianenko (broer van) zei dat hij niet op straat hoorde rond te lopen :roflol:

Meest bekend denk ik van KO op Arlovski

Datsik was detained in 2007 over a series of armed robberies of phone shops in St. Petersburg. Following an examination of his mental health following his proclamations that he was the son of a Slavic pagan god, it was deemed that Datsik was afflicted with schizophrenia and was not imprisoned. He was transferred to a psychiatric clinic, where he escaped in 2010 by tearing a hole in the fence. Datsik escaped to Norway, where he illegally crossed the border and handed himself in to the authorities for political asylum. He was eventually jailed again for his relations to neo-Nazism. He was extradited back to Russia in 2011 to serve the remainder of his sentence.
In 2016 vrijgekomen dacht ik.
 
Haha mooi we gaan het actually over Butterbean hebben. Hij was laatst bij Chael Sonnen

Hele lieve simpele dude eigenlijk die vechten stiekem meer als een means to an end zag.
Jammer dat er geen beeld bij is. Ik vond zijn outfit altijd geweldig.

20141225014253_IMG_4337.jpg
 
Krazy Horse was laatst bij MMA Hour trouwens. Gast is gewoon bijna zwakzinnig. Ging om dat Wandy-Hotel incident van tijdje terug. ANyway, nu we toch de vrije hand hebben, dit weleens gezien? Is echt hilarisch :D


Het komt er min of meer op neer dat de partij die de eerst ko / stopage weet te scoren vrijwel altijd wint. Want degene die verantwoordelijk is voor de stoppage gaat zijn matties helpen waardoor je meerdere personen op 1 krijgt hahaha
 
Wat vinden jullie trouwens van de kwaliteit van de overige MMA (dus geen UFC) promoties op dit moment? Ik vind dat Bellator behoorlijk achteruit is gegaan. Had ik niet verwacht onder Coker.
 
Krazy Horse was laatst bij MMA Hour trouwens. Gast is gewoon bijna zwakzinnig. Ging om dat Wandy-Hotel incident van tijdje terug. ANyway, nu we toch de vrije hand hebben, dit weleens gezien? Is echt hilarisch :D

Ja ik heb het gezien. Niet echt mijn ding. Beetje teveel chaos. Net zoals dat M1 riddervechten... hahaha.
 
Wat vinden jullie trouwens van de kwaliteit van de overige MMA (dus geen UFC) promoties op dit moment? Ik vind dat Bellator behoorlijk achteruit is gegaan. Had ik niet verwacht onder Coker.
Achteruit? Srs? Ze beginnen nu juist een beetje diepte in divisies te krijgen en wat eyecatchers. Ik vind het de kant van Strikeforce opgaan. In zoverre, 2-3 jaar terug kon ik je wss 5 Bellator vechters opnoemen. Nu weet ik meestal welke events er komen en ken ik in iedere divisie wel wat namen.

Met MVP, Bendo, De Pitbulltjes, McGeary, Mitrione, Phil Davis, Rory, Chael, Koreshkov, Chandler maar ook steeds meer homegrown talent waar Darrion Caldwell wss het bekends en meest veelbelovend is. Ik vind het juist echt heel volwassen worden ondertussen.
 
Twee van mijn favorieten, zo technisch. Nog weleens les gehad van Hoost.


Ernesto Hoost was zo'n held in Japan. Jammer dat kickboksen in Nederland altijd in het verdomhoekje is geplaatst en hij hier niet de credits heeft gekregen als in het buitenland.
 
Achteruit? Srs? Ze beginnen nu juist een beetje diepte in divisies te krijgen en wat eyecatchers. Ik vind het de kant van Strikeforce opgaan. In zoverre, 2-3 jaar terug kon ik je wss 5 Bellator vechters opnoemen. Nu weet ik meestal welke events er komen en ken ik in iedere divisie wel wat namen.

Met MVP, Bendo, De Pitbulltjes, McGeary, Mitrione, Phil Davis, Rory, Chael, Koreshkov, Chandler maar ook steeds meer homegrown talent waar Darrion Caldwell wss het bekends en meest veelbelovend is. Ik vind het juist echt heel volwassen worden ondertussen.
Ik vind het juist een beetje het afvoerputje (behalve Rory) van de UFC worden. Ik volg Bellator al vanaf het begin en om de een of andere reden bekoren mij de meest recente events mij niet meer echt. Ik kijk ze nog wel, maar ik heb niet het gevoel dat op dit moment de beste Bellator vechters op dit moment goed kunnen meedraaien met de UFC. Ik denk alleen dat Koreshkov en Lima het goed zullen doen.
 
Wie kent deze freak nog, zelfs Aleksander Emelianenko (broer van) zei dat hij niet op straat hoorde rond te lopen :roflol:



In 2016 vrijgekomen dacht ik.

Was Emelianenko niet ook een verkrachter
 
Ik vind het juist een beetje het afvoerputje (behalve Rory) van de UFC worden. Ik volg Bellator al vanaf het begin en om de een of andere reden bekoren mij de meest recente events mij niet meer echt. Ik kijk ze nog wel, maar ik heb niet het gevoel dat op dit moment de beste Bellator vechters op dit moment goed kunnen meedraaien met de UFC. Ik denk alleen dat Koreshkov en Lima het goed zullen doen.
Je moet divisies een beetje bouwen he. Dus stukje bij beetje dudes die iig niveau hebben aatrekken, dan kun je zelf talent ontwikkelen en toppers toevoegen. Je kan dat niet zonder diepte in de divisie. Dus om het head-to-head tegen de UFC te zetten is wat oneerlijk, maar ik vind juist dat er sinds se komst van Coker veel goeds gebeurd is. Veelbelovend.
 
Was Emelianenko niet ook een verkrachter
Van alles volgens mij, ook een veroordeelde verkrachter. Daarom ook de rofl achter mijn zin, zelfs hij vond dat Datsik niet op de straat hoorde. Fedor is toch een ander type, meer van het schaken, katten en klassieke muziek. Kwam geregeld bij Hoost in Hoorn/ Amsterdam. Met broer zo nu en dan, ook bij Kops.
 
Laatst bewerkt:
Je moet divisies een beetje bouwen he. Dus stukje bij beetje dudes die iig niveau hebben aatrekken, dan kun je zelf talent ontwikkelen en toppers toevoegen. Je kan dat niet zonder diepte in de divisie. Dus om het head-to-head tegen de UFC te zetten is wat oneerlijk, maar ik vind juist dat er sinds se komst van Coker veel goeds gebeurd is. Veelbelovend.
Ik vond Strikeforce veel leuker dan Bellator. Ik vind het ook wel jammer dat de tournaments eruit gehaald zijn. Ach, het kan ook zo weer veranderen. Ik hoop alleen dat ze binnenkort weer echt een paar knallers in huis hebben waardoor ik echt weer wil gaan kijken.
 
We kunnen het niet ook gaan hebben over het komende UFC event UFC Fight Night 102 - Lewis vs. Abdurakhimov (en het event de dag erna UFC 206 - Holloway vs. Pettis)

Ik ben zeer enthousiast over Francis Ngannou. Wat een beest is dat zeg. Ik verwacht dat hij wel wint van Hamilton.
Lewis tegen Abdurakhimov wordt een lastige. Ik verwacht Lewis. Ook een beest.

Ik kijk meer uit naar UFC 206. Paar mooie partijen worden daar gevochten. Vooral Petis tegen Hollaway wordt interessant. Jammer alleen dat ze Cirkunov tegen Krylov laten vechten. Ik vind beide vechters wel redelijke contenders.
 
We kunnen het niet ook gaan hebben over het komende UFC event UFC Fight Night 102 - Lewis vs. Abdurakhimov (en het event de dag erna UFC 206 - Holloway vs. Pettis)

Ik ben zeer enthousiast over Francis Ngannou. Wat een beest is dat zeg. Ik verwacht dat hij wel wint van Hamilton.
Lewis tegen Abdurakhimov wordt een lastige. Ik verwacht Lewis. Ook een beest.

Ik kijk meer uit naar UFC 206. Paar mooie partijen worden daar gevochten. Vooral Petis tegen Hollaway wordt interessant. Jammer alleen dat ze Cirkunov tegen Krylov laten vechten. Ik vind beide vechters wel redelijke contenders.
Lewis heeft wel een stap gemaakt hoewel hij redelijk shut down werd door Big Country. Zegt wel eea met het oog op de top10. Ngannou idd impressive maar ook daar even afwachten, maar iig genoeg spektakel. Ngannou - Lewis zou mooi zijn :D

Holloway is al 3 jaar mijn dark horse`, alleen niet verwacht dat hij echt zo goed zou worden. Het voelde allemaal wat fragiel en breekbaar aan in het begin. Maar als je Cub, Lamas en Stephens zou makkelijk opzij zet dan snoer je iedereen de mond. Alleen jammer dat de UFC daar zo'n puinhoop van heeft gemaakt in die divisie.
 
Back
Naar boven