AndroidHealthClinic

Vraag wedstrijden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mrtndc

Novice
Lid geworden
25 dec 2016
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,
Ik ben nu een paar maanden 18 en zou binnen een aantal maanden mee willen doen aan mijn eerste wedstrijd. Ik denk dat ik het meest geschikt ben voor MAP of classic bodybuilding. Ik ben 1,83 en momenteel in mijn bulk, gewicht 85 kg. Mijn 1RM zijn 140 kg squat, 160 kg deadlift en 100 bank drukken. Ik zou graag willen weten welke wedstrijd er voor mij goed is om te beginnen, en of ik hier wel al klaar voor ben.
 
Post eens wat foto's dan .
 
Ik zou door trainen tot je 120kg bank hebt eerder ben je nog niet klaar om een wedstrijd te doen
 
Dit is van een paar weken geleden. Ik weet dat er nog veel werk te doen is! En oke dankjewel, ik doe normaal altijd met dumbells chest trainen, maar ben van plan om in januari die 120 te pakken dan!

IMG_0753.JPG
 
Hier nog een andere foto.

IMG_0962.JPG
 
Hier mijn rug!

IMG_0963.JPG
 
Goede basis maar de vraag blijft wat er nog van massa overblijft na een diepe cut.
 
Goede basis maar de vraag blijft wat er nog van massa overblijft na een diepe cut.

Daarom map ;)

1. Ze mogen niet te diep cutten
2. Ze mogen niet te veel vvm hebben

Ook ideaal voor jou dus :trollface:
 
Thanks mannen! Ik ben van plan om nog een paar maanden spiermassa op te bouwen en dan eens rond te gaan kijken voor een wedstrijd, map
 
Thanks mannen! Ik ben van plan om nog een paar maanden spiermassa op te bouwen en dan eens rond te gaan kijken voor een wedstrijd, map

Paar maanden gaat geenmega verschil opleveren bouw eerst eens na kg of 90 dan hou je een mooi wedstrijd gewicht over jaar of 2 flink bouwen nog
 
Paar maanden gaat geenmega verschil opleveren bouw eerst eens na kg of 90 dan hou je een mooi wedstrijd gewicht over jaar of 2 flink bouwen nog

Time will tell, wie weet waar we over paar jaar staan:1e:
 
Back
Naar boven