MuscleMeat

Gestopt Forum App + Push notificaties

Ik wil de app terug

  • Ja

    Stemmen: 14 87,5%
  • Nee

    Stemmen: 2 12,5%

  • Totaal stemmers
    16

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.310
Waardering
65.415
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Binnenkort komt de Bodybuilding Forum App voor android en ios eraan! Net voor nieuwjaar is de android app al beschikbaar als alles goed verloopt en binnen 3 weken voor ios. In afwachting van de App en voor leden die alleen notificaties willen ontvangen is dit vanaf nu mogelijk via Pushbullet.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Wordt het een soort tapatalk?
 
Wordt het een soort tapatalk?

Het is een 'wrapper' van de mobiele versie. Alle functies worden zo behouden met wat extra's. Dus beter dan Tapatalk en volledig gratis. Er zit wel wat reclame op, maar niet storend.
 
Binnenkort komt de Bodybuilding Forum App voor android en ios eraan! Net voor nieuwjaar is de android app al beschikbaar als alles goed verloopt en binnen 3 weken voor ios. In afwachting van de App en voor leden die alleen notificaties willen ontvangen is dit vanaf nu mogelijk via Pushbullet.

[Link niet meer beschikbaar]
beter! via me mobiele browser is de site echt traag :(
 
Is er iemand die pushbullet voor notificaties gebruikt of gaat gebruiken? Of wacht iedereen op de app hiervoor?
 
Is er iemand die pushbullet voor notificaties gebruikt of gaat gebruiken? Of wacht iedereen op de app hiervoor?
ik had het wel geïnstalleerd en nu ontvang ik al me berichten op me pc dat was ook niet echt de bedoeling :roflol:
 
ik had het wel geïnstalleerd en nu ontvang ik al me berichten op me pc dat was ook niet echt de bedoeling :roflol:

:p Op je pc? Dat is inderdaad niet de bedoeling. Waar heb je het dan op geïnstalleerd?
 
Is de app ook beter voor je data?
 
Vind de app bijzonder traag ivm de mobiele website.
 
Vind de app bijzonder traag ivm de mobiele website.

Het was momenteel de enigste mogelijkheid om het gratis te kunnen leveren en alle functies te behouden. Maar er zou nadien nog een snellere app kunnen komen, momenteel zijn ze er een aan het ontwikkelen voor forums zoals deze.
 
Menu overlay werkt niet, heeft geen achtergrond. Is verder gewoon de mobiele site en de extra's kan ik nog niet ontdekken. Gewoon in mijn browser openen is voor nu beter. Ik hou hem in de gaten.
 
Menu overlay werkt niet, heeft geen achtergrond. Is verder gewoon de mobiele site en de extra's kan ik nog niet ontdekken. Gewoon in mijn browser openen is voor nu beter. Ik hou hem in de gaten.

Ik meld het bij de ontwikkelaar. Het is inderdaad de mobiele site, bij de meeste native apps zijn er altijd functies die ontbreken of het kost een hoop geld. De extra's zijn het delen, nieuwe topics en posts. En natuurlijk Push meldingen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Er is een optie om voor mobiel een andere layout te installeren die je dan kan kiezen.

Hier is een demo.
Styles Demo

Als je via de browser meldingen wil ontvangen kan dit ook via Pushbullet. Er is een native app in ontwikkeling voor deze forums (bijna klaar), maar het is nog onbekend hoe duur dat gaat worden.

Een andere optie nog is Forum Runner, maar dat moet je betalen en niet volledig functioneel. Forum Talker is dan gratis maar nog minder functioneel.
 
Maakt er al iemand gebruik van de app ?
 
Ik heb hem gedownload, maar gebruik de browser. Ik zie geen enkele meerwaarde in de huidige vorm.

De meldingen werken niet echt goed in de app. Ook crasht hij regelmatig(iPhone).

Is er een manier om de melding in de browser weg te krijgen als de app geïnstalleerd is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven