Fitness Seller

Forum Nieuwsbrief

Forum nieuwsbrief toevoegen ?


  • Totaal stemmers
    4
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.310
Waardering
65.415
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Er is een optie om subscriben toe te voegen zodat er 1x wekelijks een mail ontvangen kan worden met meest bekeken topics van die week.

Is er hier animo voor ?
 
Nee, voor mij niet. Het idee zelf is best leuk maar ik ontvang al zoveel nieuwsbrieven en er zijn al zoveel websites waar ik vaak of soms dagelijks op kijk voor de nieuwste dingen.

Ik zou dan liever zien dat het forum een knop bevat waar je op kan drukken om een lijst te krijgen van meest bekeken topics vd week. Als je er dan zin in hebt, kan je er zelf op drukken en alsnog alle populaire topics zien.
 
Nee, voor mij niet. Het idee zelf is best leuk maar ik ontvang al zoveel nieuwsbrieven en er zijn al zoveel websites waar ik vaak of soms dagelijks op kijk voor de nieuwste dingen.

Ik zou dan liever zien dat het forum een knop bevat waar je op kan drukken om een lijst te krijgen van meest bekeken topics vd week. Als je er dan zin in hebt, kan je er zelf op drukken en alsnog alle populaire topics zien.

Ik laat het bekijken :)
 
Hoeft voor mij ook niet. Ik kom hier meestal dagelijks om wat bij te lezen dus een nieuwsbrief zou totaal overbodig zijn voor mij. Misschien dat minder frequente bezoekers hier wel iets aan hebben?

Het voorstel met de knop van hierboven vind ik best wel ok!
 
Het is voor minder actieve leden inderdaad interessant maar het nadeel nu is dat die minder actieve leden waarschijnlijk niet gaan stemmen hier.

Ik zou dan liever zien dat het forum een knop bevat waar je op kan drukken om een lijst te krijgen van meest bekeken topics vd week. Als je er dan zin in hebt, kan je er zelf op drukken en alsnog alle populaire topics zien.

Het voorstel met de knop van hierboven vind ik best wel ok!

Die mogelijkheid is er even geweest maar stond een beetje in de weg, er wordt opnieuw naar gekeken.
 
Ik zie weinig meerwaarde in een nieuwsbrief.

Ik krijg nu al teveel mail! En ik kijk hier toch al 10x per dag... :o
 
Back
Naar boven