AndroidHealthClinic

Waar te Muay Thai Shorts kopen?

Bezoekers in dit topic

KruBird

Novice
Lid geworden
18 aug 2016
Berichten
1
Waardering
0
Hallo
heeft iemand weet [Link niet meer beschikbaar]
Bedankt.
 
Top-sport in Kiewit (Hasselt), op hun site vind ik niet meteen iets terug maar ik weet dat ze een enorme voorraad hebben in de winkel, je kunt hun anders eens een berichtje sturen voor meer info.
 
Shop van nicky holzken misschien , anders team Smits ( Joey ) uit Tilburg
 
Spul gewoon uit Thailand zelf laten komen, kun je alles ook zelf samenstellen etc.

Ikzelf heb na van alles gehad te hebben blijven hangen bij Fairtex, denk wel het duurste maar imo het beste merk wat er is.
goede pasvorm, echt leder, en voor de wat bredere handen!

Windy Booster Joya etc gaat naar mijn mening te snel kapot of slijt veel te snel.

Fairtex ,Yokkao, Raja en MUAY zijn DE Thaise top merken


wil je echt cheap, kun je via Aliexpress ook spul kopen.( wel namaak )
 
Ik heb nu 3 broekjes naja de 3de is onderweg vanuit Thailand. Heb er eentje van plaatselijke winkel (zit echt super!) eentje van booster en een op maat gemaakte vanuit Thailand. Ben erg benieuwd naar de kwaliteit daarvan.
 
Ik heb nu 3 broekjes naja de 3de is onderweg vanuit Thailand. Heb er eentje van plaatselijke winkel (zit echt super!) eentje van booster en een op maat gemaakte vanuit Thailand. Ben erg benieuwd naar de kwaliteit daarvan.

Dat Spul is echt prima daar.
Gebruik je die satijnen shorts of die polyesther ?
zelf train ik in die hele dunne polyeshter shorts, die zijn echt super sterk en ik vind ze ook lekkerder zitten dan de satijnen short die ik heb van Windy.
 
Dat Spul is echt prima daar.
Gebruik je die satijnen shorts of die polyesther ?
zelf train ik in die hele dunne polyeshter shorts, die zijn echt super sterk en ik vind ze ook lekkerder zitten dan de satijnen short die ik heb van Windy.

Polyesther, zitten prima idd, ik ben erg benieuwd hoe hij zit.
 
fightshorts.nl
 
Dat Spul is echt prima daar.
Gebruik je die satijnen shorts of die polyesther ?
zelf train ik in die hele dunne polyeshter shorts, die zijn echt super sterk en ik vind ze ook lekkerder zitten dan de satijnen short die ik heb van Windy.

Ik weet niet of je het leuk vind te weten. Broekjes zijn binnen. super leuk en zitten goed.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik weet niet of je het leuk vind te weten. Broekjes zijn binnen. super leuk en zitten goed.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Op welke site vanuit Thailand bestellen jullie dit dan? Vind dit toch wel hele dikke broekjes!
 
Aaah naja dan maar keertje vakantie die kant op boeken! Thnx anyway
 
in Capelle aan den IJssel zit ook een winkel waar je kan passen, hebben best wel groot assortiment! Vind online bestellen zo'n gedoe met de pasvorm altijd :)
 
Back
Naar boven