MuscleMeat

Vetpercentage na 2 maand nauwelijks lager (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ontbijt nu ook met een wheyshake alleen is dit niet wat weinig?
 
IMG_8093.jpg
IIFYM raad ik bovenstaand recept aan. In de oven en vervolgens (agave) siroop overheen squeezen. Heb 't vaak als ontbijt gemaakt wanneer ik trek had in iets zoets.

IMG_8093.jpg
 
Havermout + pindakaas + melk + whey
Wegdrinken in een minuutje en je bent zo 600-1000 calorieën verder
 
Nog even terugkomend op het probleem waar het allemaal mee begon dat m'n vetpercentage niet omlaag wou. Het zat 'm waarschijnlijk in de weegschaal. Gisteravond heb ik erop gestaan (2 keer achter elkaar) en meette het een vetpercentage van 14,8%. Voor de zekerheid er vanochtend weer op gaan staan om te kijken of dat klopte & vanochtend was m'n vetpercentage 15%. Beide waarden zitten dus dicht bij elkaar in de buurt dus waarschijnlijk was de meting van de weegschaal niet helemaal correct de eerste keer.
 
Nog even terugkomend op het probleem waar het allemaal mee begon dat m'n vetpercentage niet omlaag wou. Het zat 'm waarschijnlijk in de weegschaal. Gisteravond heb ik erop gestaan (2 keer achter elkaar) en meette het een vetpercentage van 14,8%. Voor de zekerheid er vanochtend weer op gaan staan om te kijken of dat klopte & vanochtend was m'n vetpercentage 15%. Beide waarden zitten dus dicht bij elkaar in de buurt dus waarschijnlijk was de meting van de weegschaal niet helemaal correct de eerste keer.

Waardeloos metingen met een weegschaal.
 
Nee.. Het beste is met een huidplooimeting of een dexa scan.
en vooral ook de spiegel in de gaten houden.
 
Supplementen lekker laten, behalve whey en creatine doet het toch niks, en dan heb je nu mooi geld voor de mac ;) ik zou chocolademelk ook aanraden, vult totaal niet maar wel aardige voedingswaarden
Beta-alanine naar mijn mening ook toevoegen (elke dag 5 gram , eventueel verdeeld over meerdere momenten als je niet tegen de tintelingen kan).
Eventueel caffeïne tabs 4-6 mg per kg lichaamsgewicht 30-60 min voor de training nemen , ook mogelijk door inname koffie.
Vitamine d 10mcg per dag (iedere Nederlander heeft een tekort in de winter)

Verder is er inderdaad niet heel veel echt benodigd op het gebied van supplementatie!
 
Denk dat het slim is om dit forum eens een keer goed door te lezen, dat je in de gaten krijgt wat wel en niet werkt. Dan dat op je eigen lichaam uitproberen.
Zou in ieder geval nog even een jaartje door bulken ;)
 
Back
Naar boven