AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goddomme wat een gewichten pak je Ron
Niet zo klagen man...over die benen...ze doen het andrrs goed
Respect ouwe
 
Goddomme wat een gewichten pak je Ron
Niet zo klagen man...over die benen...ze doen het andrrs goed
Respect ouwe
Thanks. Maar die benen zijn nog steeds klein. Op mijn laatste wedstrijd meer definitie dan ooit daarvoor. Dus we gaan lekker door.
Vandaag Legday. Een vriendin gaf aan eens out of the box te denken.

Quads en calfs day it is.
Squaten 100 reps 60kg druk op de quads houden tijdens de reps. 15, 10, 12, 10, 13, 9, 10, tel kwijt :o 11, 8 en 9
Legpress 100 reps is de target 175kg 20, 15 verhoogd naar 225kg 15, 10, 10, emmer gehaald en verlaagd naar 175kg 19, 18, 15, 20 :kots:
Legextensions 100 reps is de target 40kg 20, 15, 14, 15, 13, 12, 10, 18
Calfs op legpress apparaat 75kg 25, 20, 20, 20
Seated calfs raises 25kg 25, 20, 20, 20, 20

Daarna omhoog gestrompeld en wezen douchen. Terug naar beneden killing.
 
Goddorie.... die ga je wel voelen :eek:
 
Goddorie.... die ga je wel voelen :eek:
Yep, naar beneden lopen was killing en ik moet s'nachts meestal twee keer eruit om te plassen.
Even zitten en dan opstaan is ook een dingetje.
 
En het herstel van de training, hoe lang duurt dat bij jou. Loop zelf toch wel 72 uur met stijve poten
 
En het herstel van de training, hoe lang duurt dat bij jou. Loop zelf toch wel 72 uur met stijve poten
Ohhh ik kan nu niet makkelijk lopen en dat is morgen nog erger.
Soms heb ik een week last. Met hamstring oefening op de legpress machine, dus hoog en wijde stand met voeten naar buiten diep en met 5 seconde negatief, poeh dan duurt het soms tot de week erop.
 
Ohhh ik kan nu niet makkelijk lopen en dat is morgen nog erger.
Soms heb ik een week last. Met hamstring oefening op de legpress machine, dus hoog en wijde stand met voeten naar buiten diep en met 5 seconde negatief, poeh dan duurt het soms tot de week erop.
Nou succes met het waggelen Ron
 
ja juist je waggeld als een pinquin die in z'n broek heb gescheten.....:D

Das toch n flink volume man, wat n marteling...
Lig je dan 's nachts te shaken in je bed? (cns)
 
ja juist je waggeld als een pinquin die in z'n broek heb gescheten.....:D

Das toch n flink volume man, wat n marteling...
Lig je dan 's nachts te shaken in je bed? (cns)
Ja ik tril lekker. Maar ga dan op mijn zij liggen en dan ebt het weg.
Maarja 02:30 eruit om te pissen en dan om 06:15 eruit om te pissen is niet prettig als de trap af al een marteling is.
En half slapend ga ik zitten en dan moet je ook weer opstaan. Damn.
Overigens na de training voor het eerst gemerkt dat er veel vocht in mijn benen zit, normaal let ik er niet op maar nu viel het gewoon op.
Dus ik weet zeker dat ik mijn quads aardig heb aangesproken.
 
Ja ik tril lekker. Maar ga dan op mijn zij liggen en dan ebt het weg.
Maarja 02:30 eruit om te pissen en dan om 06:15 eruit om te pissen is niet prettig als de trap af al een marteling is.
En half slapend ga ik zitten en dan moet je ook weer opstaan. Damn.
Overigens na de training voor het eerst gemerkt dat er veel vocht in mijn benen zit, normaal let ik er niet op maar nu viel het gewoon op.
Dus ik weet zeker dat ik mijn quads aardig heb aangesproken.
Dat was dus n heavy :clap::bow2:
Al de ouwe lullen moeten 's nachts pissen..me to :p
 
Mijn bodybuilding lifestyle is begonnen nadat ik een voedings seminar volgde door Ray Simon gegeven in Alkmaar.
Sindsdien is Ray ook mijn begeleider / vriend.
Bijna 5,5 jaar onderweg en echt nooit gedacht dat ik zover zou komen waar ik nu sta.
Van dik, vet, bier zuipend, doelloos op de bank hangend naar sportief en in shape.
Nu bouwen aan mijn benen en borst. 2017 wordt leuk.

Mijn eerste post hier op het forum van 30 augustus 2011.

Ron501 Road to a lean mean body.

Hi,
Nou mijn naam is Ron en ik ben harstikkie nieuw hier.
48 jaar, 179cm, 91,4kg en vet 23,3% (gemeten met een weegschaal)

Sinds augustus 2009 ben ik gaan fitnessen. En dit een tijd op basis van een schema gedaan die ik via internet gevonden had.
Het begon als ondersteuning van mijn hardlopen. Gewoon even iets meer kracht krijgen en mogelijk wat spek kwijtraken.
Naarmate ik deze oefeningen uitvoerde werd de zin om te trainen groter en groter.
Ik ben me dan ook gaan inlezen via internet en via boeken op het fitnessen, krachttraining en body building.

Sinds maart 2011 ben ik mij gaan toeleggen op het schema van "Eigen Kracht" "Slank & Gespierd". 3x per week doe ik dit schema.
Daarnaast heb ik ook een spiergroep(en) erbij gedaan om een totaal workout te krijgen.
Elke training is dus een total body workout.
Tevens pas ik mijn voeding aan.

Doel.
Mijn doel is om op late leeftijd een strak lichaam te ontwerpen dmv krachttraining of body building en afslanken. Ik wil naar een vet% van 12-15%.
En ik wil mijn spiermassa vergroten. Dit laatste is sinds ik begonnen ben redelijk vergroot. Mijn biceps en triceps zijn prima. Mijn schouders zien er goed uit. Mijn benen mogen beter. mijn buik is niet om aan te zien.
Dik, jelly, geen definitie, het grote probleemgebiedt.
Maar goed daarom train ik ook.

Cardio heb ik (nog) niet opgenomen in mijn trianing.
Met mijn krachttraining ben ik zo 1,5 uur zoet.

In mijn logs zie je wat ik allemaal doe.
Ik hoop dat jullie hierna kijken en mij van tips & trics voorzien.

Groetjes Ron
 
Tjonge jij hebt het helemaal waar gemaakt.
Top gedaan Ron
 
Je bent echt van diep naar heel ver gekomen Ron. En het gaat nog altijd de goeie kant op. Respect, ouwe lul :D
 
Tjonge jij hebt het helemaal waar gemaakt.
Top gedaan Ron
Thanks. Ben zelf ook wel zeer tevreden over het voorlopige resultaat.
Is zo af en toe wel eens leuk om te kijken waar je vandaan komt ipv zeuren over dingen die er niet zijn. :thumbs:
Je bent echt van diep naar heel ver gekomen Ron. En het gaat nog altijd de goeie kant op. Respect, ouwe lul :D
Yep van ver gekomen en nog steeds aan de weg (lijf) aan het timmeren.
En inderdaad een ouwe lul maar zoals jullie zeker niet uitgeblust. :clap:
 
Nou mijn naam is Ron en ik ben harstikkie nieuw hier. 48 jaar zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aug 2009 (52) Stats 90kg 25-30%?

"goede"ouwe tijd :D

Tjeee als ik daar aan terug denk.....man man :o
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven