XXL Nutrition

Winter bulk met SARMS - Ostarine + Ligandrol (met foto's)

Bezoekers in dit topic

Google het maar guys!
De eerste link geeft al best duidelijke info erover.
Ik ben op vakantie voor 5 dagen, heb de ligandrol en ostarine gelukkig meegekregen in de vliegtuig :)
Zal sws wat pics posten de komende dagen!

image.png
 
Google het maar guys!
De eerste link geeft al best duidelijke info erover.
Ik ben op vakantie voor 5 dagen, heb de ligandrol en ostarine gelukkig meegekregen in de vliegtuig :)
Zal sws wat pics posten de komende dagen!
laat ook maar je snapt het toch niet :roflol:
 
laat ook maar je snapt het toch niet :roflol:
Ik snap wel wat jij bedoelt dat de proteine dat overblijft verspilt wordt omdat het niet kan worden opgeslagen.
Ik zit op sarms en ik train intensief in de sportschool. Dan is mijn proteine verbruik best hoog denk ik, dus daarom beter te veel dan te weinig:D
 
Google het maar guys!
De eerste link geeft al best duidelijke info erover.
Ik ben op vakantie voor 5 dagen, heb de ligandrol en ostarine gelukkig meegekregen in de vliegtuig :)
Zal sws wat pics posten de komende dagen!
Hoe heb je dat door de douane gekregen? Valt onder geneesmiddelenwet he dus ik zou ermee oppassen.. zelfs om bijvoorbeeld ritalin krijg je al problemen zonder medicijnpaspoort
 
Ik snap wel wat jij bedoelt dat de proteine dat overblijft verspilt wordt omdat het niet kan worden opgeslagen.
Ik zit op sarms en ik train intensief in de sportschool. Dan is mijn proteine verbruik best hoog denk ik, dus daarom beter te veel dan te weinig:D

Hoeveel eiwitten per kg lichaamsgewicht eet je? Dat mis ik in deze "discussie".
 
Hoe heb je dat door de douane gekregen? Valt onder geneesmiddelenwet he dus ik zou ermee oppassen.. zelfs om bijvoorbeeld ritalin krijg je al problemen zonder medicijnpaspoort
Ik reis wel binnen de EU dan controleren ze toch niet zo goed en het is momenteel nog legaal. Zelfs in Amerika is het nog legaal.
Ik had ze in een pillenbox gestopt met visolie en allemaal andere vitamines.
Werd niet eens gecontroleerd :)
Kon makkelijk iets anders zijn ahahaha
 
dan valt het mee.. plantaardig ook mee geteld? ik denk je eet 300+ dat is complete geld verspilling (en nutteloos)
Ik zit sws niet boven 300g dat weet ik zeker en ik ben het eens met je, dat is echt verspilling.
 
Hey Markus , kan je soms eens een betrouwbare link geven waar je jouw sarms haalt? ik vind veel sites in UK maar ben er niet zeker van dat deze fake zijn, of dat deze SARMS gewoon weg nep zijn.

alvast bedankt
 
Hey Markus , kan je soms eens een betrouwbare link geven waar je jouw sarms haalt? ik vind veel sites in UK maar ben er niet zeker van dat deze fake zijn, of dat deze SARMS gewoon weg nep zijn.

alvast bedankt
Hey, dat kan ik helaas niet omdat ik dan waarschijnlijk verbannen word van de forum. Het is volgens mij tegen de regels om dat te doen. Ik weet het, veel zijn fake en sommige doen gewoon pro hormonen erin. Dan krijg je natuurlijk super erge bijwerkingen ervan. Ik zou het wel willen zeggen maar ik wil nog wel blijven posten op de forum haha ;)
 
Hey, dat kan ik helaas niet omdat ik dan waarschijnlijk verbannen word van de forum. Het is volgens mij tegen de regels om dat te doen. Ik weet het, veel zijn fake en sommige doen gewoon pro hormonen erin. Dan krijg je natuurlijk super erge bijwerkingen ervan. Ik zou het wel willen zeggen maar ik wil nog wel blijven posten op de forum haha ;)
Links van webshops mogen gewoon
 
Gelukkig nieuw jaar iedereen!
Sorry dat ik zo lang niet heb gepost.
Hier zijn een paar progressie foto's van toen ik op vakantie was.
Na een rug training in het hotel waar ik was.
Ik ben gestopt met Ligandrol, zal een korte review geven morgen.
Ga wel door met Ostarine tot eind jan, dan een korte rust en dan weer een sarms stack voor een goeie cut!
Ostarine dosis is nu 30mg dus ik neem 1 pil extra;)
Totaal bijna 3 kg aangekomen in een maand, ook wel wat vet en water maar toch best goed :)

Image1_Ink_LI.jpg


Image2_Ink_LI.jpg


mini_Ink_LI.jpg


Image3_Ink_LI.jpg
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Korte review van Ligandrol (LGD 4033)

De pros:
  • 2-3 kg aangekomen in een maand :)
  • 20-30% Krachttoename op compound lifts
  • Goeie pomps
  • Vollere spieren buiten de sportschool
De cons:
  • Acne kreeg het na dat ik dosis had verhoogt, niks heel ergs een paar puistjes. (Het is nu al weer weg)
  • Water retentie was ook niet heel erg maar wel te merken
Ik ben erg tevreden over Ligandrol, het is een goeie supplement voor je bulk om toch een extra push te geven.
Zelf heb ik geen last gehad van suppressie of pijn in mijn ballen maar het komt wel voor.
Ik weet niet precies waar het aan ligt maar heb wel verhalen gehoord van sommige die dat hebben en andere die totaal geen last hebben.
Alsnog zou ik het wel aanraden voor iedereen, je kan altijd stoppen.
De acne kwam waarschijnlijk omdat mijn lichaam eraan moest wennen en daarom was het na een tijdje weer weg gegaan.
Ik was eergisteren gestopt met Ligandrol, ging vandaag weer squaten en heb mijn kracht nog behouden!
Alle vragen zijn welkom! :)
 
Korte review van Ligandrol (LGD 4033)

De pros:
  • 2-3 kg aangekomen in een maand :)
  • 20-30% Krachttoename op compound lifts
  • Goeie pomps
  • Vollere spieren buiten de sportschool
De cons:
  • Acne kreeg het na dat ik dosis had verhoogt, niks heel ergs een paar puistjes. (Het is nu al weer weg)
  • Water retentie was ook niet heel erg maar wel te merken
Ik ben erg tevreden over Ligandrol, het is een goeie supplement voor je bulk om toch een extra push te geven.
Zelf heb ik geen last gehad van suppressie of pijn in mijn ballen maar het komt wel voor.
Ik weet niet precies waar het aan ligt maar heb wel verhalen gehoord van sommige die dat hebben en andere die totaal geen last hebben.
Alsnog zou ik het wel aanraden voor iedereen, je kan altijd stoppen.
De acne kwam waarschijnlijk omdat mijn lichaam eraan moest wennen en daarom was het na een tijdje weer weg gegaan.
Ik was eergisteren gestopt met Ligandrol, ging vandaag weer squaten en heb mijn kracht nog behouden!
Alle vragen zijn welkom! :)
wow, lijkt inderdaad wel mooie vooruitgang te maken op die lgd.
2-3kg, hoeveel blijft hier dan van over nadat het vocht verdwenen is? 1.5kg lean massa?(zoiezo sterk op 1 maand)
die krachttoename is ook wel sick!
 
Korte review van Ligandrol (LGD 4033)

De pros:
  • 2-3 kg aangekomen in een maand :)
  • 20-30% Krachttoename op compound lifts
  • Goeie pomps
  • Vollere spieren buiten de sportschool
De cons:
  • Acne kreeg het na dat ik dosis had verhoogt, niks heel ergs een paar puistjes. (Het is nu al weer weg)
  • Water retentie was ook niet heel erg maar wel te merken
Ik ben erg tevreden over Ligandrol, het is een goeie supplement voor je bulk om toch een extra push te geven.
Zelf heb ik geen last gehad van suppressie of pijn in mijn ballen maar het komt wel voor.
Ik weet niet precies waar het aan ligt maar heb wel verhalen gehoord van sommige die dat hebben en andere die totaal geen last hebben.
Alsnog zou ik het wel aanraden voor iedereen, je kan altijd stoppen.
De acne kwam waarschijnlijk omdat mijn lichaam eraan moest wennen en daarom was het na een tijdje weer weg gegaan.
Ik was eergisteren gestopt met Ligandrol, ging vandaag weer squaten en heb mijn kracht nog behouden!
Alle vragen zijn welkom! :)

Heb je LGD nu een maand gebruikt? Of langer
 
Back
Naar boven