AndroidHealthClinic

Joel Beukers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


Sterker dan ik verwacht, 150 bench en DS 110kg.
 
Ik zou helemaal hyper worden als ik met hem zou omgaan. Maar zo iemand zijn auto beschadigen is gewoon laf.
 
  • Like
Waarderingen: Rain
Nou nou nou... dat hoeft voor mij nou ook niet :rolleyes:.

Ik kan me wel voorstellen dat hij pissed is. Hij zegt wel van niet, maar lichaamstaal zegt alles. Een stelletje achterlijken hebben ook 2 keer mijn auto beschadigd/ingebroken. Word je niet vrolijk van.
 
Nou nou nou... dat hoeft voor mij nou ook niet :rolleyes:.

Ik kan me wel voorstellen dat hij pissed is. Hij zegt wel van niet, maar lichaamstaal zegt alles. Een stelletje achterlijken hebben ook 2 keer mijn auto beschadigd/ingebroken. Word je niet vrolijk van.

Neen daar word je niet vrolijk van. Vind dat ook not done. Maar van zijn achterlijk gebrul word ik ook niet happy van:)
 
Tsja…
Als ik zo 10k p.m zou kunnen verdienen, zou ik het ook doen.
Beter dan al die zogenaamde bro personal trainers tegenwoordig die doen alsof ze iets heel bijzonders doen maar 90% poep praten.

Elastieken… bloedgroepdieet… spieren vanuit alle hoeken aanpakken dmv 40.342 verschillende oefeningen etc etc.

Nee.. Dan liever Joël 'groeimaatje'Beukers.
En als je hem irritant vindt, kijk dan niet.
Simpel.
 
Tsja…
Als ik zo 10k p.m zou kunnen verdienen, zou ik het ook doen.
Beter dan al die zogenaamde bro personal trainers tegenwoordig die doen alsof ze iets heel bijzonders doen maar 90% poep praten.

Elastieken… bloedgroepdieet… spieren vanuit alle hoeken aanpakken dmv 40.342 verschillende oefeningen etc etc.

Nee.. Dan liever Joël 'groeimaatje'Beukers.
En als je hem irritant vindt, kijk dan niet.
Simpel.

Je gaat lekker Rain euh Remonmn4.
 
  • Like
Waarderingen: Rain
Tsja…
Als ik zo 10k p.m zou kunnen verdienen, zou ik het ook doen.
Beter dan al die zogenaamde bro personal trainers tegenwoordig die doen alsof ze iets heel bijzonders doen maar 90% poep praten.

Elastieken… bloedgroepdieet… spieren vanuit alle hoeken aanpakken dmv 40.342 verschillende oefeningen etc etc.

Nee.. Dan liever Joël 'groeimaatje'Beukers.
En als je hem irritant vindt, kijk dan niet.
Simpel.

Ik kijk er ook enkel hier naar op dbb. Het is een thread over klet joel neukers dus dan mag je je mening toch wel zeggen.

Of mag je alleen maar reageren als je zn aars wil likken?:D
 
Wat nen eikel.

Jullie zijn dus erg complementair.

_XzQmr.gif
 
Ik kijk er ook enkel hier naar op dbb. Het is een thread over klet joel neukers dus dan mag je je mening toch wel zeggen.

Of mag je alleen maar reageren als je zn aars wil likken?:D

Absoluut.
Ik vind Joël ook een raar figuur, maar je moet het allemaal niet te serieus nemen.
Joël gebruikt trouwens ook elastieken, die boef.
 

Sterker dan ik verwacht, 150 bench en DS 110kg.

Krijg spontaan zin om te gaan trainen.

Hoe kunnen mensen nou een hekel hebben aan zo'n positieve kerel?
 
Tsja…
Als ik zo 10k p.m zou kunnen verdienen, zou ik het ook doen.
Beter dan al die zogenaamde bro personal trainers tegenwoordig die doen alsof ze iets heel bijzonders doen maar 90% poep praten.

Elastieken… bloedgroepdieet… spieren vanuit alle hoeken aanpakken dmv 40.342 verschillende oefeningen etc etc.

Nee.. Dan liever Joël 'groeimaatje'Beukers.
En als je hem irritant vindt, kijk dan niet.
Simpel.

Ik zou voor 10k/maand ergere dingen doen dan roepen :D
 
Wel jammer dat het begin van het filmpje onzin is, hij zou meer respect van mij krijgen als ie naar een technofeest was geweest en niet had geslapen
 
Wel jammer dat het begin van het filmpje onzin is, hij zou meer respect van mij krijgen als ie naar een technofeest was geweest en niet had geslapen
'Zó jongens, het is zaterdagochtend.
Ik kom rechtstreeks van een technofeest af, ik heb niet geslapen, facking veel gezopen en ram van de kaart'.

Thatsit Joel
 
Back
Naar boven