MuscleMeat

Winstrol (Stanozolol) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
6 jan 2017
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
94kg
Vetpercentage
8%
Dag allen,

Vraagje. Ben sinds 3 dagen begonnen met een Winstrol kuur van 6/8 weken. Nu ben ik niet benieuwd naar verdere inhoudelijke antwoorden over dit product, ik heb mijn eigen plan immers getrokken op de beschikbare informatie. Ook de bijeffecten waren bekend, maar de hoofdpijn heb ik vanaf dag 1 en deze houd voor alsnog aan.

Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand of naarmate de kuur vordert, de hoofdpijn afneemt/dragelijker wordt?
 
hoeveel liter vocht drink je per dag
 
en verder niks? zou dat eerst eens verdubbelen

Nee, drink in principe alleen water. Ga meer water drinken en zal laten weten of de hoofdpijn afneemt. Thanks voor de reactie!
 
Nee, drink in principe alleen water. Ga meer water drinken en zal laten weten of de hoofdpijn afneemt. Thanks voor de reactie!
Bloeddruk wellicht een aantal x meten kan ook geen kwaad, althans, ik kan het makkelijk op mn werk laten doen :p
 
Bloeddruk wellicht een aantal x meten kan ook geen kwaad, althans, ik kan het makkelijk op mn werk laten doen :p

Dat gaat met mijn werk dan helaas weer wat lastiger :p. We gaan het meemaken allemaal =)
 
Meestal is de hoofdpijn na een paar dagen over. Geef het even de tijd.

En blijf voldoende water drinken.
 
Ik had met winstrol indd de eerste paar dagen ook last van hoofdpijn. Alsof je lichaam er even aan moet wennen, daarna af en toe nog extreme pijnscheuten in mn hoofd van paar minuten. vreemd, daarna ook nooit meer gehad en ook nooit meer winstrol gebruikt.
 
Hoogstwaarschijnlijk gewoon uitdroging inderdaad, vergelijkbaar met de hoofdpijn op de dag na alcoholgebruik
 
In reactie op mijn post gister moet ik zeggen dat de hoofdpijn aanzienlijk minder is, bijna te verwaarlozen. Ga er dus vanuit dat het met uitdroging te maken had i.c.m. gewenning aan het product.

Nu maar kijken wat de komende 7 weken gaan brengen voor moois :)
 
In reactie op mijn post gister moet ik zeggen dat de hoofdpijn aanzienlijk minder is, bijna te verwaarlozen. Ga er dus vanuit dat het met uitdroging te maken had i.c.m. gewenning aan het product.

Nu maar kijken wat de komende 7 weken gaan brengen voor moois :)

Mijn tip: zet er lekker test naast op 500mg voor 10 weken. Ga je meer aan hebben.
 
2 liter? That's cute :)
Nee serieus, je bent toch een man die traint? en nu ook nog eens kuurt... 3,5 liter zou minimaal moeten zijn nu.
Ik drink alleen al tijdens trainen 2 liter
Meestal 4 liter in totaal.
2 liter is voor kleine meisjes die snapchat als sport hebben.
 
Back
Naar boven