MuscleMeat

Verenigde Staten (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

knock, knock, knocking on...

 
  • Like
Waarderingen: mat
Guns was altijd al cool en nu nog meer coolness!
 
Die is wel aardig van je, M. Moest glimlachen. Well played.
 
wat hebben die zangers en acteurs toch allemaal ?

omdat je toevallig goed kan zingen of acteren denk je ook verstand te hebben van politiek

en de gewone sterveling te sturen in zijn politieke en maatschappelijke keuzes :roflol:
 
Zijn er geen interviews te vinden met al die celebs die bij hoog en laag beweerde naar Canada te verhuizen?

Die mensen haha, serieus, zo mooi. De bus naar Mexico zou ik zeggen.

De hersenspoel van de media is intens dat zie je. Enige angst die ik heb is dat ze de Don gaan assassinaten.

Goed, mensen laten hun ware aard zien bij deze Trump verkiezingen en dat is vooral het gezicht van links. Het is altijd al wel een beetje duidelijk geweest dat er een bepaalde mate van hypocritie heerst bij vooral de linkse mensen. Maar het neemt extreme vormen aan.

2016 was een zeer leerzaam jaar. Hopen dat Trump de kans krijgt ongestoord 4 jaar zijn ding te doen. Dan zie ik wel een milde positieve shift weg van sjw-denken.
 
wat hebben die zangers en acteurs toch allemaal ?

omdat je toevallig goed kan zingen of acteren denk je ook verstand te hebben van politiek

en de gewone sterveling te sturen in zijn politieke en maatschappelijke keuzes :roflol:

alsof Trump veel verstand heeft van politiek. hij heeft zowat de halve aardbol al geschoffeerd en moet nog aantreden... als hij daarmee denkt veel lucreatieve deals te sluiten :roflol:
hij is een narcist, geeft om niemand dan zichzelf. de man is een politiek lichtgewicht, een grap, een onbeschoft, onwetend ongeleid projectiel die om de haverklap zijn mening aanpast naargelang van waar de wind komt.

hij is wel hoogst vermakelijk, dat je hem wel toegeven. zo'n clown heb we in geen jaren gezien

tenor.gif
 
alsof Trump veel verstand heeft van politiek. hij heeft zowat de halve aardbol al geschoffeerd en moet nog aantreden... als hij daarmee denkt veel lucreatieve deals te sluiten :roflol:
hij is een narcist, geeft om niemand dan zichzelf. de man is een politiek lichtgewicht, een grap, een onbeschoft, onwetend ongeleid projectiel die om de haverklap zijn mening aanpast naargelang van waar de wind komt.

hij is wel hoogst vermakelijk, dat je hem wel toegeven. zo'n clown heb we in geen jaren gezien

tenor.gif

En Hillary zou beter zijn?
 
alsof Trump veel verstand heeft van politiek. hij heeft zowat de halve aardbol al geschoffeerd en moet nog aantreden... als hij daarmee denkt veel lucreatieve deals te sluiten :roflol:
hij is een narcist, geeft om niemand dan zichzelf. de man is een politiek lichtgewicht, een grap, een onbeschoft, onwetend ongeleid projectiel die om de haverklap zijn mening aanpast naargelang van waar de wind komt.

hij is wel hoogst vermakelijk, dat je hem wel toegeven. zo'n clown heb we in geen jaren gezien

tenor.gif


ik sta open voor andere meningen over Trump, die mogen er natuurlijk ook zijn,

een allemansvriend is Trump niet ,maar onderschat hem niet.



maar WTF willen die grote sterren in de USA maar ook hier in Nederland (kleine sterren)

ons toch hun moralistisch gelijk opdringen,

zo'n halina van reijn (ja,met kleine letters) in DWDD is toch om te kotsen

met dat gezever hoe wij over migranten moeten denken

of die vieze magere scharminkel over die asielplaag koppen in de Telegraaf,



fuck off ,wij kunnen zelf ook wel nadenken stumpers,

ga lekker coke snuiven en groupies neuken en laat ons met rust
 
Laatst bewerkt:
Waarom verhuis je niet naar dat land, lekker dicht bij die heerlijke Trump en neem dan gezellig RobG ook mee voor optimale extase? :bukkake::D
Wil ik serieus naar kijken en als het lukte een inkomen uit freelance opdrachten te krijgen zou ik daar nu waarschijnlijk zitten :roflol: en ja de potentie van Trump en de redenen waarom veel mensen voor hem gekozen hebben spelen daar ook echt in mee :roflol:

Ik zie meer in die constitution en de waarde die het gewone volk daar aan hecht en hoe dat de verkiezing van Trump mogelijk heeft gemaakt dan in onze cucktuur waar rechten zoals vvmu al vergeven zijn vanwege godwins en schijndemocratie never nooit meer iets laat veranderen zelfs al wordt een tegengeluid verkozen.
 
En Hillary zou beter zijn?

heb ik niet beweerd. het was in de aanloop naar de verkiezingen al duidelijk dat het kiezen zou zijn tussen de cholera en de pest. de beweging rond de Clintons is alleszins ook niet zuiver op de graad, maar als uithangbord voor een natie zou ze wel een betere keuze geweest zijn.

ik geef Trump nog steeds het voordeel van de twijfel, maar dan zal hij wel een meer gematigde toon moeten aanslaan wil hij successen oogsten. waarschuwingen van een organisatie als de CIA of nu vandaag van China over het protectionisme kan hij beter niet negeren.
een kleine meerderheid van de Amerikanen vindt hem trouwens ongeschikt voor de functie. we zullen zien wat hij er van bakt.
 
Zijn er geen interviews te vinden met al die celebs die bij hoog en laag beweerde naar Canada te verhuizen?

Die mensen haha, serieus, zo mooi. De bus naar Mexico zou ik zeggen.

De hersenspoel van de media is intens dat zie je. Enige angst die ik heb is dat ze de Don gaan assassinaten.

Goed, mensen laten hun ware aard zien bij deze Trump verkiezingen en dat is vooral het gezicht van links. Het is altijd al wel een beetje duidelijk geweest dat er een bepaalde mate van hypocritie heerst bij vooral de linkse mensen. Maar het neemt extreme vormen aan.

2016 was een zeer leerzaam jaar. Hopen dat Trump de kans krijgt ongestoord 4 jaar zijn ding te doen. Dan zie ik wel een milde positieve shift weg van sjw-denken.

Ik denk dat alle hel dan los barst in dat land. Met name als het een moslim of BLM mafkees is.
 
Obama vergelijk ik met een kennis uit het café die je uitnodigt om thuis verder te drinken,

de avond is heel gezellig want hij is buitengewoon charmant

en kan het mooi vertellen,

je bent bijna jaloers op deze gave,


maar als hij weg is komt de koude douche

je word wakker met hoofdpijn ,

je portemonnee is weg en de onderbroek van je vrouw ligt naast het bed.
 
Laatst bewerkt:
Obama vergelijk ik me een kennis uit het café die je uitnodigt om thuis verder te drinken,

de avond is heel gezellig want hij is buitengewoon charmant

en kan het mooi vertellen,

je bent bijna jaloers op deze gave,


maar als hij weg is komt de koude douche

je word wakker met hoofdpijn ,

je portemonnee is weg en de onderbroek van je vrouw ligt naast het bed.

Het kan erger.....wakker worden met pijn aan je kont en je niets meer herinneren :D
 
Back
Naar boven