MuscleMeat

Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

oversized...XXXL :thumbs: :D
 
Gefeliciteerd Olivier! Nieuw levensjaar, nieuwe gains. :hb:
 
Thnx :+)!
 
Van harte ook hier! :)
 

Hij is nu 2m19


:D hehe.
De Laatste update is dat ik in de Muscle & Fitness sta, 5 pagina's. Gisteren uitgekomen, de cover waar 50cent op staat. Over 4 weken mag ik de pdf publiceren :). Verder nog een geinige vergelijking in elkaar geflanst, zie hieronder. Op het moment aan het voorbereiden op de FIBO 2017. Ik ga daar 2 dagen staan met XXL Nutrition en 2 dagen met Erko Jun. Even kijken of ik de 155kg kan aantikken nog.

314p9np.jpg
 
Haha tering wat een progressie. Begint ook ook wel lekker bulkkopje te krijgen
 
:D hehe.
De Laatste update is dat ik in de Muscle & Fitness sta, 5 pagina's. Gisteren uitgekomen, de cover waar 50cent op staat. Over 4 weken mag ik de pdf publiceren :). Verder nog een geinige vergelijking in elkaar geflanst, zie hieronder. Op het moment aan het voorbereiden op de FIBO 2017. Ik ga daar 2 dagen staan met XXL Nutrition en 2 dagen met Erko Jun. Even kijken of ik de 155kg kan aantikken nog.

314p9np.jpg
Super vet! Ga ik zeker lezen.

155kg heb je al wel gewogen toch? Door drukte met het bedrijf niet vast kunnen houden?
 
Haha tering wat een progressie. Begint ook ook wel lekker bulkkopje te krijgen

Klopt, die 60kg verschil zie je ook terug in mijn gezicht:windup::D

Super vet! Ga ik zeker lezen.

155kg heb je al wel gewogen toch? Door drukte met het bedrijf niet vast kunnen houden?

153kg heb ik wel al aangetikt een keer, 155kg nog niet. Door Muscle Meat makkelijke maaltijden samenstellen en de kant-en-klare kan ik wel netjes 150kg stabiel blijven. Wanneer ik dit soort gewichten schrijf is dat wanneer ik er een lange periode (2 maanden zeg maar) niet eronder ben gekomen. Want inprincipe kan ik zo 155kg wegen als ik er een week op focus, maar dan groeit mijn buik ipv mijn gezicht wat niet de bedoeling is ;).
 
Deze is ook wel leuk met Haffnor The Mountain van Game of Thrones (Sterkte man)
14474373_361313824202899_4454210870720856064_n.jpg?ig_cache_key=MTM3MTczMjcxMjExNjg0MzczNA%3D%3D.jpg


4488306_1199481256762283_8831651842430599168_n.jpg?ig_cache_key=MTM1NjQ0NTg3MzY1MDk3OTgwMg%3D%3D.jpg

Damn. Ik moet meer Musclemeat producten gaan bestellen :p.
Goed fysiek man!
 
Volgens mij eet je alles uit je bedrijf zelf op
Binnenkort fotoshoot op muscle-beach
En dan naar Hollywood
 
Laatst bewerkt:
Damn echt sick man! die progressie! en Hafthor dwarfen whut the fuuck??? echt ziek!
 
respect
wou dat ik zo groot was:o
 
jezus, wat een stuk massa. wat moet jij wel niet eten om te bulken?
 
Back
Naar boven