AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik heb precies hetzelfde besteld bij irc.bio maar dan de ruwe poeders. ;-) ben benieuwt en laat het ons weten!
Ik wacht met smart op me spullen , het is inmiddels al wel verzonden.
Heb je trouwens bij je vorige kuur ook geen pct gebruikt? lijkt me toch wel fijn om je test na die tijd weer zo snel mogelijk in de lucht te krijgen..

Poeders leek me achteraf gezien ook wel handiger, omdat ik best een goede hoeveelheid heb besteld (ook voor 'n maat), en dat dan toch wel wat had gescheeld. Al met al is het nog steeds relatief goedkoop geweest, maar dat terzijde.

Heb bij m'n vorige geen pct gebruikt nee, zit er wel aan te denken om na m'n 10mg lgd kuur misschien 2 weken(?) 25mg clomid te runnen oid. Mensen hier advies voor?


Hoi,

Ik zie dat SARMS echt leven hier. Waarom is dat zo? SARMS hebben toch ook veel bijwerkingen, net als AAS? Wat maakt dat jullie SARMS boven AAS verkiezen?

Andere bijwerkingen (bijvoorbeeld geen/minder kans op haarverlies), is voor mij wel een puntje geweest en ook het gemak waarmee SARMS (voor mij althans) te verkrijgen en gebruiken zijn. Ook woon ik thuis, en kan ik SARMS makkelijker "verborgen" houden zijnde anabolische middelen dan dat ik dat zou kunnen met een vial test en wat naalden :p.

In beginsel heb ik 't ook gezien als opstapje om eens voor AAS te gaan, maar tot nu toe pak ik hier genoeg mee en eigenlijk bevalt het zo ook wel prima.
 
Hoi,

Ik zie dat SARMS echt leven hier. Waarom is dat zo? SARMS hebben toch ook veel bijwerkingen, net als AAS? Wat maakt dat jullie SARMS boven AAS verkiezen?

Heb er geen ervaring mee,niet met SARMS en niet met AAS. Maar volgens wat ik lees zijn de neveneffecten,maar ook de resultaten minder dan bij AAS.
Sarms gaan selectief te werk en hechten hun enkel aan de spierreceptoren,terwijl AAS zich ook aan andere receptoren hechten (prostaat e.a.)
 
Heb bij m'n vorige geen pct gebruikt nee, zit er wel aan te denken om na m'n 10mg lgd kuur misschien 2 weken(?) 25mg clomid te runnen oid. Mensen hier advies voor?
25mg clomid per dag 2 weekjes kan geen kwaad, niet hoger doseren als 25mg ed
 
Hoi,

Ik zie dat SARMS echt leven hier. Waarom is dat zo? SARMS hebben toch ook veel bijwerkingen, net als AAS? Wat maakt dat jullie SARMS boven AAS verkiezen?

Heb er geen ervaring mee,niet met SARMS en niet met AAS. Maar volgens wat ik lees zijn de neveneffecten,maar ook de resultaten minder dan bij AAS.
Sarms gaan selectief te werk en hechten hun enkel aan de spierreceptoren,terwijl AAS zich ook aan andere receptoren hechten (prostaat e.a.)

Precies dit, Sarms kunnen je eigen test productie nog wel onderdrukken maar het gaat heel anders te werk.
Minder bij effecten dan bij aas.
Sarms zijn momenteel ook nog legaal dit is ook een reden waarom mensen hiervoor kiezen.
 
Precies dit, Sarms kunnen je eigen test productie nog wel onderdrukken maar het gaat heel anders te werk.
Minder bij effecten dan bij aas.
Sarms zijn momenteel ook nog legaal dit is ook een reden waarom mensen hiervoor kiezen.

in BE dacht ik niet.
 
Thanks voor de reacties, verduidelijkt het een en ander. Zijn er ook SARMS die al goed onderzocht zijn?

En wat zou dan de reden zijn om geen SARMS te gebruiken, behalve geld?
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor de reacties, verduidelijkt het een en ander. Zijn er ook SARMS die al goed onderzocht zijn?

En wat zou dan de reden zijn om geen SARMS te gebruiken, behalve geld?
Niet onderzochte risico's
 
Thanks voor de reacties, verduidelijkt het een en ander. Zijn er ook SARMS die al goed onderzocht zijn?

En wat zou dan de reden zijn om geen SARMS te gebruiken, behalve geld?

Minder effectief dan AAS kan mss ook een reden zijn om niet voor sarms te kiezen.
 
Waarom niet hoger doseren als 25mg als ik vragen mag?
moet zn werk dan gewoon goed kunnen doen, hij heeft een ldg 4033 kuurtje gepakt potent spul maar neit zo heavy als een echte kuur dat je 50mg ed moet pakken pct
 
Ik ben vandaag begonnen aan een LGD-4033 kuur in een bulk. Dit zal 8 weken zijn met 10mg.

LGD zal het enige zijn wat ik neem gedurende deze cycle en het merk is buildmoremuscle.



- Krachtschema is: Push/pull/legs en dag 4 is full body.

- Lengte 1,91 en gewicht 106 kg.

- PCT zal zijn: Clomid en wil misschien cardarine starten de laatste week van LGD.

- Kcal zit nu op 2700. Per week voeg ik koolhydraten toe, dit doe ik geleidelijk op het beeld in de spiegel en het gewicht op de weegschaal.



Doel: zoveel mogelijk droge massa aanzetten en zien wat LGD voor mij kan doen in werking en bijwerking.

Ik zal wekelijks een update geven over de trainingen, gewicht en hoe ik mij mentaal voel.
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Succes! Ben ongeveer hetzelfde van plan.
 
Jij gebruikt dan zelf gemaakte liquids toch? Irc.bio?
Wanneer begin je?
Nope, heb de liquids van daar besteld. Is wat duurder, maar had geen zin om te kloten. Achteraf gezien had dat best wat gescheeld en was dat denk ik een betere oplossing (pun unintended) geweest.

Ik begin over ongeveer 3 weken, heb dan niks speciaals rond de tien weken erna, dus kan ik me mooi daarop focussen.
 
- Lengte 1,91 en gewicht 106 kg.

- Kcal zit nu op 2700.

Zijn dit niet een beetje weinig Kcal om mee te bulken?!
Wat zijn je verwachtingen van die 8 weken? Hoeveel denk of hoop je te winnen?
 
Zijn dit niet een beetje weinig Kcal om mee te bulken?!
Wat zijn je verwachtingen van die 8 weken? Hoeveel denk of hoop je te winnen?

Kcal lopen nu snel op, lgd duurt minimaal 7 tot 10 dagen voordat het goed werkt. Tegen die tijd zit ik rond de 3000kcal
 
Kcal lopen nu snel op, lgd duurt minimaal 7 tot 10 dagen voordat het goed werkt. Tegen die tijd zit ik rond de 3000kcal

Wat denk je aan droge massa te winnen?
 
Vanaf heden gelden hier de regels van de aas-sectie, bronnen mogen niet meer gepost worden en de verschillende merken niet besproken. De middelen zelf mogen uiteraard wel besproken worden.
 
Vanaf heden gelden hier de regels van de aas-sectie, bronnen mogen niet meer gepost worden en de verschillende merken niet besproken. De middelen zelf mogen uiteraard wel besproken worden.


what happened?
 
Back
Naar boven