Fitness Seller

2 jaar tiener transformatie bodybuilding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

swolequinten

Novice
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
6
Waardering
6
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
In onderstaande reacties staat wat ik de afgelopen 2 en half jaar heb bereikt met bodybuilden 15-17 bijna 18 jaar, er komt binnenkort een filmpje over mijn transformatie maar ben nu zoveel mogelijk footage van de afgelopen 2 jaar aan het opzoeken ;)

thx already
 
Laatst bewerkt:
er zijn geen foto's?
 
Hoe het ooit startte 2 en half jaar geleden sorry voor de onduidelijke foto's heb nu eenmaal weinig foto's van die periode
---
TMA:2017-01-25T17:46:03.724Z.jpg
 
dacht eerst dat het weer de 545e topic was van die gino nogiets dude :roflol:

stevige progressie overigens, vooral benen looking juicy, zonde van insertions
 
Impressive.

Let maar op dat onze bebaarde mod je leeftijd niet ziet. :D
 
Waarom niet? Hier moet veel 'hard work & dedication' in zitten om dit na 2 twee jaartjes naturel nog voor je 18e te bereiken. Ik kan daar alleen maar veel respect voor hebben.

Hij is 1.79m en 90.5kg, wat denk je zelf? Op 17 jarige leeftijd..
 
Waarom niet? Hier moet veel 'hard work & dedication' in zitten om dit na 2 twee jaartjes naturel nog voor je 18e te bereiken. Ik kan daar alleen maar veel respect voor hebben.

Geloof je het zelf dat dit natty is.
 
Vrij weinig zin om de discussie te starten. Kan je nu al op een blaadje geven dat TS zo gaat melden dat 'ie het allemaal natty heeft bereikt. I'm out.
 
wat een bullshit, in 2 en half jaar is dit echt wel mogelijk met goed trainen en eten?

Train jij zelf? Iedereen die serieus is met deze sport en langer traint dan TS weet dat dit niet kan. ;)
 
Back
Naar boven