Fitness Seller

Supplementen Webshop Awards (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marvin17

Huge Freak
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
24 jan 2009
Berichten
8.572
Waardering
909
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
13%
Hi allemaal,

De meesten van ons gebruiken waarschijnlijk wel voedingssupplementen als aanvulling op een gezond eetpatroon. Nu zijn er veel verschillende webwinkels waar we in Nederland (en België) eenvoudig onze supplementen kunnen bestellen. Maar wat is nu de beste webshop? Om hierachter te komen organiseer ik op mijn website, Voeding-en-fitness.nl, de Supplementen Webshop Awards 2016. Jullie kunnen stemmen op jullie favoriete webshop en een korte feedback achterlaten. Deze feedback zal teruggekoppeld worden aan desbetreffende webshops.

Hoe meer stemmen hoe beter natuurlijk. Daarom hoop ik dat jullie mij willen helpen door via onderstaande link je stem achter te laten. Iedere stemmer maakt kans op een cadeaubon t.w.v. 150 euro bij webshop naar keuze!

STEM HIER: Supplementen Webshop Awards 2016 - STEM NU! | Voeding-en-fitness.nl

Alvast bedankt!

PS. Laten we van dit topic geen discussie / rel topic maken. Denk dat we dit in het verleden hier al genoeg hebben gedaan ;)

En mods, is dit topic niet toegestaan dan hoor ik het graag!
 
Het enige wat niet mag is of Body&Fit stemmen.
 
Done!
 
Laat die bon maar mij kant opkomen!
 
We zijn 2017 ondertussen, maar kom :P
 
Gestemd.
Valt mij op dat je veel over body en fopshop op de site hebt staan, ondanks hun rommel?
 
We zijn 2017 ondertussen, maar kom :P

Terugblik naar het afgelopen volledige jaar he ;)

Gestemd.
Valt mij op dat je veel over body en fopshop op de site hebt staan, ondanks hun rommel?

Ik dacht dat we niet hierover gingen discussieren, maar goed.
Van iedere webwinkel / shop test ik producten.. dus vind dat ik daar onafhankelijk in moet zijn en iedere shop de kans daartoe moet bieden.
Wel heb ik uiteraard toen de labtesten naar buiten kwamen waarin bleek dat B&F slecht scoorde, dit ook direct op m'n site geplaatst en gedeeld.
Omdat ik vind dat iedereen die info moet hebben en op basis daarvan zelf een keuze kan maken voor welke webshop ze gaan :)
 
Ah die site is van jou? heb er al vaak op gezeten haha.. Net ook even de vragenlijst gevuld en ingestuurd.
 
Terugblik naar het afgelopen volledige jaar he ;)



Ik dacht dat we niet hierover gingen discussieren, maar goed.
Van iedere webwinkel / shop test ik producten.. dus vind dat ik daar onafhankelijk in moet zijn en iedere shop de kans daartoe moet bieden.
Wel heb ik uiteraard toen de labtesten naar buiten kwamen waarin bleek dat B&F slecht scoorde, dit ook direct op m'n site geplaatst en gedeeld.
Omdat ik vind dat iedereen die info moet hebben en op basis daarvan zelf een keuze kan maken voor welke webshop ze gaan :)

Wat doe je dan op een XXL Nutrition fanboy website?
 
Wat doe je dan op een XXL Nutrition fanboy website?

Waar iedereen fan van is trek ik me weinig aan.
Zit hier al behoorlijk wat jaartjes om informatie te lezen (en te delen met anderen) over krachttraining, voeding en supplementen.
Uiteraard hoort hier ook wat vermaak bij in de Allerlei sectie ;)
 
Ingevuld.
 
Ook ingevuld. Ben benieuwd.
 
Had hem al ingevuld een aantal dagen terug. Wist niet dat het jouw site was :)
 
Iedereen die tot nu toe al gestemd heeft, mijn dank is groot :)
 
Back
Naar boven