Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

hey je wil emancipatie of je wil het niet he.

stiekem vind ik dat je wel een heel goed fysiek hebt.
 
Koud aangespannen meten me kleine armpjes nu 46,5cm:(

IMG_5072.JPG


IMG_5073.JPG


IMG_5076.JPG
 
Goed fysiek liempje!
 
We gaan uit van een overbelasting, heb krachtverlies, onstabiel tijdens bankdrukken bvb en met kickboksen hoef ik geen opstoot te geven want dat is te pijnlijk. Hoeken eb directe stoten gaan wel gewoon goed. Om zeker te weten wat er loos is moet er een echo worden gemaakt. Tape doet wonder boven wonder zijn werk ( was er een beetje sceptisch over) dus voor nu afwachten wat dit doet. Zou eigenlijk volledig moeten rusten maar dat vind ik erg lastig. Ik doe wat ik kan en bij te veel pijn stop ik


een goede massage doet wonderen :eyebrow:
 
Aldus alle fake natty's..

Low-dose is < 1g per compound..
Ho ho hoooooooowwww Mister Marvin, misschien begrijp ik je post niet goed, dat kan. Maar ik ga zeker niet verkondigen dat ik natty ben hoor :roflol: gekkie toch
 
Ho ho hoooooooowwww Mister Marvin, misschien begrijp ik je post niet goed, dat kan. Maar ik ga zeker niet verkondigen dat ik natty ben hoor :roflol: gekkie toch
Ik viel niemand aan hoor. Liep maar wat te grappen. Denk overigens dat er best veel mensen flink overdoseren, dus als je goed gaat op low-dose, gewoon low-dose blijven!:D
 
Ho ho hoooooooowwww Mister Marvin, misschien begrijp ik je post niet goed, dat kan. Maar ik ga zeker niet verkondigen dat ik natty ben hoor :roflol: gekkie toch
Je begrijpt zijn post inderdaad niet goed, lees zijn post erboven.

Wel flinke arm man.
 
Je begrijpt zijn post inderdaad niet goed, lees zijn post erboven.

Wel flinke arm man.

Ow geen probleem, als maar niemand het waagt mij een natty te noemen :P

En thnx man!
 
Ow geen probleem, als maar niemand het waagt mij een natty te noemen :P

En thnx man!
Zou een belediging zijn inderdaad..een verkapte manier van zeggen dat je er naturel uit ziet..:o
 
Ik viel niemand aan hoor. Liep maar wat te grappen. Denk overigens dat er best veel mensen flink overdoseren, dus als je goed gaat op low-dose, gewoon low-dose blijven!:D

Haha prima hoor, ik doelde in mijn post idd op dat ik vroeger behoorlijk over doseerde en nu prima ga op <1gr. Dus dat blijf ik ook zeker doen :)
 
Ik wist helemaal niet dat die regel per compound telde. brb even 5 producten stacken @ 999mg
Zo doen alle fitness modellen dat ook en op die manier kun je dus gewoon zeggen dat je naturel bent en voor 500euro voeding en trainingsschema's verkopen..:roflol:
 
Back
Naar boven