XXL Nutrition

webwinkel idee (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nooit_Genoeg

Novice
Lid geworden
30 jan 2017
Berichten
12
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
15%
Goedenavond,

Ik heb een idee om een webwinkel te beginnen en ja, ik heb al heel vaak te horen gekregen dat er al veel webshop zijn in voedingssupplementen (een nee heb je, een ja kun je krijgen).

Mijn vraag is of er nog leden zijn die leuke ideeën hebben om het een unieke webshop te maken en of jullie nog behoefte hebben naar een bepaald merk/product wat (haast) niet verkrijgbaar is in Nederland op dit moment.

Alvast bedankt :)
 
Als je een business wilt beginnen maar je gaat andere mensen vragen wat je voor business moet beginnen, dan kan je beter geen business beginnen.
 
Als je een business wilt beginnen maar je gaat andere mensen vragen wat je voor business moet beginnen, dan kan je beter geen business beginnen.

Volledig mee eens.
 
Als je een business wilt beginnen maar je gaat andere mensen vragen wat je voor business moet beginnen, dan kan je beter geen business beginnen.

Het is niet zo dat ik iemand vraag om wat voor business ik moet beginnen. Ik ben al begonnen met een webshop. Misschien heb ik mijn vraag verkeerd geformuleerd, maar ik bedoelde dus of er hier nog mensen zijn die op zoek zijn naar een bepaald product en/of een specifiek merk. Ik vroeg het me af omdat ik dus (nog) een kleine webshop heb en daarom tegen redelijk lage prijzen producten kan aanbieden omdat ik nog bijna geen kosten heb.

Dus mochten jullie op zoek zijn naar een merk of product dat de grote webshops niet aanbieden: ik hoor het graag en ik hoop dat ik wat voor jullie kan doen :)
 
Anabolen steroiden voor een zeer scherpe prijs.
 
Pwo met dmaa voor goeie prijs.
 
Er zijn al zoveel webshops, dus ik zou proberen exclusievere (usa)merken te proberen te verkopen naast de standaard merken.
 
Ik vroeg het me af omdat ik dus (nog) een kleine webshop heb en daarom tegen redelijk lage prijzen producten kan aanbieden omdat ik nog bijna geen kosten heb.

Is het niet zo dat de aankoopprijs daalt naar gelang de hoeveelheid stijgt ? Lijkt me dus dat je het net moeilijk gaat hebben om te concurreren tegen de grotere webshops.
 
Meer kleding van diverse merken dan andere webshops
 
Goedenavond,

Ik heb een idee om een webwinkel te beginnen en ja, ik heb al heel vaak te horen gekregen dat er al veel webshop zijn in voedingssupplementen (een nee heb je, een ja kun je krijgen).

Mijn vraag is of er nog leden zijn die leuke ideeën hebben om het een unieke webshop te maken en of jullie nog behoefte hebben naar een bepaald merk/product wat (haast) niet verkrijgbaar is in Nederland op dit moment.

Alvast bedankt :)
Begin maar met een marktonderzoek, businessplan, swot analyse en de rest.
 
Wat misschien kan werken is om juist heel andere dingen erbij te doen die wel met de sport te maken (kunnen) hebben.
Denk aan oortjes voor muziek, koptelefoons, horloges, straps, riemen, magnesium etc...

Als je een random webshop in voedingssupplementen gaat beginnen ga je het nooit redden.
Zeker niet als je denkt dat je tegen lage prijzen kan aanbieden omdat je nog een kleine webshop bent :P
 
Is het niet zo dat de aankoopprijs daalt naar gelang de hoeveelheid stijgt ? Lijkt me dus dat je het net moeilijk gaat hebben om te concurreren tegen de grotere webshops.

Ligt aan het product, merk en leverancier. Af en toe zit er een mazzeltje bij met aanbiedingen :)
 
Denk dat het heel lastig gaat worden om je te mengen in deze branche, waar grotere spelers het vaak voor het zeggen hebben (inkoopvoordeel etc.).
Maar ik prijs je ambitie en doorzettingsvermogen. Veel succes :)
 
Back
Naar boven