XXL Nutrition

webwinkel idee (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat het enige dat je kan doen is concurreren in prijs. En dan nog... denk dat die markten verzadigd zijn.
 
Hij kan helemaal niet concureren in prijs vanwege schaalvoordelen. Blijkt ook al uit de prijs: de whey is ongeveer het dubbele van de grote webshops.
 
Hij kan helemaal niet concureren in prijs vanwege schaalvoordelen. Blijkt ook al uit de prijs: de whey is ongeveer het dubbele van de grote webshops.
Hij kan zijn eigen whey maken... dan kan die concurreren... of onbekend merk whey ;) lol labtest ff bellen voor je koopt dan. :)
 
Mijn webshop heet www.bignutrition.eu. Het stelt niet al te veel voor, maar ik hoop dat daar verandering in komt :)
No offense, maar je site ziet er nu heel dodgy uit. De algemene voorwaarden zijn gekopieerd en geplakt zonder aan te passen (er staat bijvoorbeeld letterlijk in '[Naam ondernemer] (statutaire naam, eventueel aangevuld met handelsnaam);'), nergens een KvK-nummer te bekennen, de FAQ is leeg, en op de contactpagina staat ook nergens iets van een adres.
 
No offense, maar je site ziet er nu heel dodgy uit. De algemene voorwaarden zijn gekopieerd en geplakt zonder aan te passen (er staat bijvoorbeeld letterlijk in '[Naam ondernemer] (statutaire naam, eventueel aangevuld met handelsnaam);'), nergens een KvK-nummer te bekennen, de FAQ is leeg, en op de contactpagina staat ook nergens iets van een adres.
Klinkt betrouwbaar...
 
+ meer op voorraad, ik schat zo 40% niet op voorraad. Voeg basis artikelen toe. Creatine monohydrate, simpele wei, vitamine d, B complex, multi vit etc.
 
Ik dacht eerst dat je anabolen ging verkope in je webshop joh, maar dus niet. Jammer. :D
 
Naar mijn mening, begin je hier 10 jaar te laat mee..
Als ik op instagram kijk, ploppen ze als paddenstoelen uit de grond momenteel.
 
Misschien een vergelijk tool? Dat je alle producten vergelijkt waar alles het goedkoopste is, zoiets als trivago maar dan voor supplementen
 
Misschien een vergelijk tool? Dat je alle producten vergelijkt waar alles het goedkoopste is, zoiets als trivago maar dan voor supplementen
Wordt wel lastig met shops die elke keer korting geven.
 
Naar mijn mening, begin je hier 10 jaar te laat mee..
Als ik op instagram kijk, ploppen ze als paddenstoelen uit de grond momenteel.

Dat is de schuld van mijn ouders, kon 10 jaar geleden lastig beginnen als ik nog op de basisschool zat :)
 
No offense, maar je site ziet er nu heel dodgy uit. De algemene voorwaarden zijn gekopieerd en geplakt zonder aan te passen (er staat bijvoorbeeld letterlijk in '[Naam ondernemer] (statutaire naam, eventueel aangevuld met handelsnaam);'), nergens een KvK-nummer te bekennen, de FAQ is leeg, en op de contactpagina staat ook nergens iets van een adres.

Dat klopt, ik had er ook verder niet naar gekeken toen. Bedankt dat je het zegt, ik ga het direct even aanpassen
 
Hij kan helemaal niet concureren in prijs vanwege schaalvoordelen. Blijkt ook al uit de prijs: de whey is ongeveer het dubbele van de grote webshops.

De prijzen zijn adviesprijzen. Ik zou het zelf ook het mooiste vinden als ik de laagste prijs garantie kon aanbieden met alle producten, maar in principe maak je dan met de rest van de markt het merk "kapot". Ik ben laatst ook al gebeld dat (te) lage prijzen moeten worden aangepast en dat er anders niet meer geleverd gaat worden.
 
Hij kan zijn eigen whey maken... dan kan die concurreren... of onbekend merk whey ;) lol labtest ff bellen voor je koopt dan. :)

Een eigen (huis)merk whey was ik al mee bezig, maar dat gaat meestal pas vanaf grote hoeveelheden. Over een tijdje wil ik dit wel gaan doen, maar wil eerst ff wat meer naamsbekendheid en zorgen dat er meer verkocht gaat worden :)
 
Offtopic: effe serieus, wie die fack gaat er in een broek lopen waar Gorilla op je williewanka staat
 
Offtopic: effe serieus, wie die fack gaat er in een broek lopen waar Gorilla op je williewanka staat

Ik heb ze niet bedacht haha, wat de een niet mooi vindt, vindt de ander prachtig
 
Back
Naar boven