AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

bij deze is ook iedereen die aan de sarms zit of heeft gezeten niet natty meer :)
 
Ik vind eerlijk gezegd ook dat je niet natty bent na het gebruik van SARMs.
 
Welke sarms zijn dan echt bedoeld voor meer kracht / vet % te doen dalen?
Ga je dan beter voor de LGD of GW?
 
Nagenoeg? Wat dan wel?
 
Vraagje, ik loop al een tijd met 2 tennisellebogen. Trainen is daardoor een lastig iets, en vandaar op zoek naar iets wat kan helpen het herstel te versnellen. Nu lees ik over Ostarine dat het kan bijdragen aan het herstel van pezen. Heeft er toevallig iemand ervaring, en of een idee over of dit zou kunnen bijdragen aan een sneller herstel?
 
Vraagje, ik loop al een tijd met 2 tennisellebogen. Trainen is daardoor een lastig iets, en vandaar op zoek naar iets wat kan helpen het herstel te versnellen. Nu lees ik over Ostarine dat het kan bijdragen aan het herstel van pezen. Heeft er toevallig iemand ervaring, en of een idee over of dit zou kunnen bijdragen aan een sneller herstel?

Kijk eens voor bpc 157 en de filmpjes van Jamie dreyer op youtube
 
Vraagje, ik loop al een tijd met 2 tennisellebogen. Trainen is daardoor een lastig iets, en vandaar op zoek naar iets wat kan helpen het herstel te versnellen. Nu lees ik over Ostarine dat het kan bijdragen aan het herstel van pezen. Heeft er toevallig iemand ervaring, en of een idee over of dit zou kunnen bijdragen aan een sneller herstel?
ur not ducked.. ur fucked..
 
Gastric pentadecapeptide BPC-157, heelt alles?

Topic even Google.
 
Dank jullie wel, ik ga even lezen!

Loop al bijna 5 maanden er mee te klooien, dus idd wat Bricone zegt fucked...
 
Welke Sarm is het beste voor de cut als standalone?
 
Ik heb zelf vroeger succes gehad met het herstel van een blessure (en preventie) met Ostarine.
Het was toen een vloeibare versie met een smaak die naar DMSO/sulfur/knoflook rook.
De tweede versie had dit echter niet en gaf niet dezelfde effecten.

Jammer genoeg zit ik nu sinds 2 jaar met een blessure aan de schouder waar ik maar niet vanaf geraak.
Dokters weten ook niet echt wat er nu juist mee aan de hand is. Ik ben van plan om nog eens met Ostarine te proberen.
Welke resellers raden jullie hiervoor aan?
 
Zelf sinds maandag weer begonnen weekje later dan gehoopt, kreeg vorige week maandag bij m'n eerste dosis buikgriep, dus toen maar 'n weekje uitgeziekt.
18.75mg MK677 (pipet pakt maar 0.75ml van 25mg/ml, en die shit is echt te ranzig om voor 0.25 nog ff bij te nemen imo :p.) en 10mg lgd p/d. Heb 't idee dat ik nu al wat harder ben/beter herstel/meer kracht heb.

Ik heb zelf vroeger succes gehad met het herstel van een blessure (en preventie) met Ostarine.
Het was toen een vloeibare versie met een smaak die naar DMSO/sulfur/knoflook rook.
De tweede versie had dit echter niet en gaf niet dezelfde effecten.

Jammer genoeg zit ik nu sinds 2 jaar met een blessure aan de schouder waar ik maar niet vanaf geraak.
Dokters weten ook niet echt wat er nu juist mee aan de hand is. Ik ben van plan om nog eens met Ostarine te proberen.
Welke resellers raden jullie hiervoor aan?

Ik weet dat 'n maatje van me ook Ostarine gebruikte icm MK677 toen hij een blessure had een zijn elleboog, werkte bij hem goed in ieder geval, maar nu is 't bij hem ook weer ellende :p.

Welke Sarm is het beste voor de cut als standalone?

Van de sarms waar ik ervaring mee heb zou ik zeggen Ostarine, werkt prima om te recompen bijvoorbeeld.
 
Back
Naar boven