XXL Nutrition

Philosophers - Cross-fet-ish

Bezoekers in dit topic

philosopher

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2005
Berichten
3.755
Waardering
172
Na lange tijd afwezig te zijn geweest toch mijn weg weer terug gevonden naar het forum. Ondertussen meer dan een jaar geen barbell meer aangeraakt: Afronden studie + huis verbouwen + kindjes krijgen = Nie trainen nie

Misschien niet CF zoals het bij de gemiddelde box word gegeven maar wel een hoop raakvlakken vandaar dat ik het logje hier plaats. Wellicht nodigt dit meer mensen uit om hier te gaan loggen.

Here goes nothing!
 
Laatst bewerkt:
Welkom terug en succes !
 
#1

KB swing
· 10x10kg
· 10x12kg
· 8x16kg
· 8x18kg
· 6x20kg
· 6x20kg


Pull ups 30 reps in totaal
6xbw
6xbw
4xbw
2xbw
2xbw
2xbw
Etc… tot 30 reps
Jezus waar is de tijd gebleven.


Airdyne
8x 20s werken/10s rust @ 100%
Ongeveer 10 min later mijn havermout cadeau gedaan aan de wc pot… blegh.


Rehab
· Schouder stabiliteitstraining
· Algehele mobility exercises


Nummer 1 weer in de boeken. Viel me toch een klein beetje tegen maar ach men moet ergens beginnen zullen we maar zeggen.
 
He dat is lang geleden. Leuk om je weer terug en actief te zien. Zie je Teun nog?
 
He dat is lang geleden. Leuk om je weer terug en actief te zien. Zie je Teun nog?

So zeg dat wel. Heb altijd gezegd dat het onzin was als iemand "geen tijd" had om te trainen maar na 9 maanden verbouwd te hebben ben ik toch wel wat veranderd van mening hahaha.

We hebben nog wel contact maar zien elkaar erg weinig de laatste tijd. Uncompress komt me niet bekend meer voor in het verleden een andere username gehad?
 
:wave:








Kindjes krijgen is best pittig, wat?

haha dat idd plus het waren er ook ineens twee. Maar goed alleen echte mannen krijgen een tweeling zullen we maar zeggen ;)
 
haha dat idd plus het waren er ook ineens twee. Maar goed alleen echte mannen krijgen een tweeling zullen we maar zeggen ;)
Yep, en kleine filosoofjes worden ook groot zo te horen :)
 
Begin van de week mijn racefiets weggebracht nadat het een en ander begon te kraken (waarschijnlijk door het niet gebruiken). Vandaag opgehaald. Stond eigenlijk niet in de planning maar kon het niet laten dus zoals we dat in Brabant zeggen "op ut gemakske" 20km gefietst

Recovery ride
20km - 45-50min-ish

J4BcZ76.jpg
 
#3

Box step-ups

4x8x20kg

Farmer walks
50kg per hand over 20m 10x
Jesus wat viel dat tegen. Pakte eerst een paar schijven van 25kg om "op te warmen" gelijk wat 20jes erbij gelegd maar no way dat ik daar een eind mee ga lopen. Liften is geen probleem maar omdat het handvat dikker is dan de gemiddelde bar gleed hij na een keer of 5 op en neer gelopen te zijn snel uit handen. Respect voor de strongman mannen!

3 burpees/5 ball slams (5kg)
Heel het rondje door geld als 1 rep. In totaal 10 reps gedaan

8min jumprope
pfoe was lang geleden

Im out of shape.... blegh!
 
#4

Paar dagen niet getraint moest me voorbereiden op een solicitatie voor een promotie traject. Presentatie dinsdag gehouden nu afwachten of ik het geworden ben van de 6 andere kandidaten.

SQ
5x50kg
5x60kg
3x70kg
1x80kg
1x80kg
Kon wss meer maar na 1,5niet gesquat te hebben even rustig aan

AMRAP in 8 min
  • 2 sprints (40m, start liggend op de grond)
  • 4 burpees met lateral jump
  • 6 1 arm kb thrusters
Totaal 4 rondes gehaald beetje zuur had meer kunnen zijn maar een of andere meathead vond het nodig om mij uit te leggen dat die 1 arm thrusters alleen maar voor blessures zorgde. Probeerde mijn punt nog te maken maar was een verloren zaak.

OHP
5x5x50kg

Pre/rehab
 
#5

Power clean

5x3x50kg
Rack position so bad met die epic pols mobiliteit van mij

Pendlay rows
5x5x50kg

10min AMRAP
  • 20cals airdyne
  • 5 situps (elke set met 5 reps verhogen)
Redelijk kapot hierna die airdyne is echt sick.
 
Wat doe je om je pols mobiliteit te verbeteren?
 
Wat doe je om je pols mobiliteit te verbeteren?

weinig op het moment. Mijn SL-band is gescheurd (zie foto). Heb er weinig last van enkel als ik hem belast in dorsaalflexie. Voorstel was om te opereren ben hier alleen zelf nog niet helemaal klaar voor dus modderen we gewoon door.

Brunelli_1__RD_2.jpg
 
#6

Turkish get up

12x16kg

AMRAP in 8 min
  • 6 KB squat thrust + DL (2x20kg)
  • 6 Jumping pull ups
  • 40m run
Totaal: 5 rondes gassed nadat ik de eerste ronde te hard van start ging

#7

Bench Press

6x40kg
3x50kg
3x50kg
3x1x65kg

Barbell Rows
3x12x50kg

Skull crushers
3x12x14kg

Assaultbike intervals
20/10 - 8 rondes

Was lekkah!
 
Begin van de week mijn racefiets weggebracht nadat het een en ander begon te kraken (waarschijnlijk door het niet gebruiken). Vandaag opgehaald. Stond eigenlijk niet in de planning maar kon het niet laten dus zoals we dat in Brabant zeggen "op ut gemakske" 20km gefietst

Recovery ride
20km - 45-50min-ish

J4BcZ76.jpg

Ziet er mooi uit, welke groepenset zit er op?

voor een promotie traject
Cool, waarop ga je promoveren?
 
Het is erg stil hier...
 
Back
Naar boven