XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hahaha made the news bitches! :roflol:

    Boskamp.jpg.h380.jpg


    fucking swa... tittatzuszo...
     
    Laatst bewerkt:
    Instagram verwijderd en alle sociale media apps van tella verwijderd

    Tranquillityyyyy
     
    Whatsapp ook?
    Dacht er wel overna, maar whatsapp en facebook is gewoon het nieuwe bellen geworden. Facebook alleen nog op pc thuis, en dan vooral om evenementen/verjaardagen bij te houden als een tweede agenda en als promotie voor bepaalde studentenevenementen. Whatsapp alleen nog als een soort moderne sms eigenlijk.

    Lekker die smatfoon verslaving de wereld uithelpen
     
    Dacht er wel overna, maar whatsapp en facebook is gewoon het nieuwe bellen geworden. Facebook alleen nog op pc thuis, en dan vooral om evenementen/verjaardagen bij te houden als een tweede agenda en als promotie voor bepaalde studentenevenementen. Whatsapp alleen nog als een soort moderne sms eigenlijk.

    Lekker die smatfoon verslaving de wereld uithelpen
    peasant :S
     
    Dacht er wel overna, maar whatsapp en facebook is gewoon het nieuwe bellen geworden. Facebook alleen nog op pc thuis, en dan vooral om evenementen/verjaardagen bij te houden als een tweede agenda en als promotie voor bepaalde studentenevenementen. Whatsapp alleen nog als een soort moderne sms eigenlijk.

    Lekker die smatfoon verslaving de wereld uithelpen
    Alleen notificaties uitzetten helpt ook al een heel stuk :)
     
    Srs tho die post van je over leerlingen met een chronische drang om die smartphone op te pakken, herkende ik wel en ik val dan nog relatief mee. Eens zien wat voor chills dit brengt qua extra tijd en algehele mood

    Ben t zelf ook aan t reduceren, bvb dat ding niet overal mee naartoe nemen en 's avonds en in t weekend tijden inlassen om te lezen of andere nuttige dingen te doen zonder dat ding in de buurt enzo. Niet in overactieve groepsapps zitten werkt ook wel ;) Fb ook van mn telefoon af gehaald. Triest dat t zo moet eigenlijk maar ja.
     
    Dacht er wel overna, maar whatsapp en facebook is gewoon het nieuwe bellen geworden. Facebook alleen nog op pc thuis, en dan vooral om evenementen/verjaardagen bij te houden als een tweede agenda en als promotie voor bepaalde studentenevenementen. Whatsapp alleen nog als een soort moderne sms eigenlijk.

    Lekker die smatfoon verslaving de wereld uithelpen
    Ik gok: een week!
     
    Werd tijd padawans. Zelf nooit instagram gehad, verder ben ik niet actief op facebook/wApp. Ik kan het eerlijk gezegd niet aan of afraden omdat ik gewoon niet beter weet dan dit.
     
    Laat je je piemelharen ook staan?
    ik scheer mezelf nog altijd netjes perongeluk om de week in mn zak :s

    Ben t zelf ook aan t reduceren, bvb dat ding niet overal mee naartoe nemen en 's avonds en in t weekend tijden inlassen om te lezen of andere nuttige dingen te doen zonder dat ding in de buurt enzo. Niet in overactieve groepsapps zitten werkt ook wel ;) Fb ook van mn telefoon af gehaald. Triest dat t zo moet eigenlijk maar ja.
    Know thyself grote T, know thyself

    Srs tho als iets werkt, dan is het niet stom. Merk nu al dat ik rustig allemaal zinloze vervangingen aan het zoeken ben, in de vorm van nieuwswebsites en dergelijke. Ook daar maar eens het een en ander op blokkeer zetten :o

    Werd tijd padawans. Zelf nooit instagram gehad, verder ben ik niet actief op facebook/wApp. Ik kan het eerlijk gezegd niet aan of afraden omdat ik gewoon niet beter weet dan dit.
    Jij bent dan ook de dalai lama zelve hoedie
     
    Back
    Naar boven