Fitness Seller

Cutten op lagere dosis

Bezoekers in dit topic

Sommige zeggen omgekeerd omdat je tijdens cut enkel moet bijhouden wat je hebt gegained ...
idd precies dit. dat is ook wat ik begrepen heb.
meer kcal + meer gear om te groeien.
minder gear om te houden wat je hebt.
 
Je hebt altijd voldoende gear nodig.

Maar op 250 test 400 tren oid ga je geen spiermassa inleveren.
 
Je hebt altijd voldoende gear nodig.

Maar op 250 test 400 tren oid ga je geen spiermassa inleveren.

Wat is volgens jou dan het nut om bijvoorbeeld test 250 en tren 800 te doen in een cut? Nog betere trenlook?
 
Wat is volgens jou dan het nut om bijvoorbeeld test 250 en tren 800 te doen in een cut? Nog betere trenlook?

Hoe hoger de tren, hoe freakier de look.
 
Hoe hoger de tren, hoe freakier de look.

gaat dit ook op voor andere middelen zoals primo, bold, mast, anavar? ik neem aan van wel.
 
gaat dit ook op voor andere middelen zoals primo, bold, mast, anavar? ik neem aan van wel.

Jep, alleen is tren t zwaarste middel. Hierbij gaat t dus t meeste op. (traps & delts op high tren zijn mooi)
 
Jep, alleen is tren t zwaarste middel. Hierbij gaat t dus t meeste op. (traps & delts op high tren zijn mooi)

Binnenkort doe ik voor het eerst primo (500mg), ik heb me laten vertellen dat je daar ook een mooie ronde look van krijgt als het legit primo is, ben benieuwd :P
 
Binnenkort doe ik voor het eerst primo (500mg), ik heb me laten vertellen dat je daar ook een mooie ronde look van krijgt als het legit primo is, ben benieuwd :P
Op 500 mg ga je niet veel merken
 
Jep, alleen is tren t zwaarste middel. Hierbij gaat t dus t meeste op. (traps & delts op high tren zijn mooi)

I'm not gonna Tren #ANGSTIGEBITCH haha.
dus blijf lekker bij de primo, mast en wil bold nu eens gaan proberen.
Daarmee wil ik binnenkort een eerste kuur doen om te zien hoe ik er op reageer (honger, vasculair).
 
I'm not gonna Tren #ANGSTIGEBITCH haha.
dus blijf lekker bij de primo, mast en wil bold nu eens gaan proberen.
Daarmee wil ik binnenkort een eerste kuur doen om te zien hoe ik er op reageer (honger, vasculair).

Haha, je gaat toch wel eens tren proberen. En dat gaat je waarschijnlijk erg goed bevallen ;)
 
Zelfde als bold 800-1000mg
Angstig op welk vlak?

800 mg primo = RIP mijn budget :o

Ik denk dat op internet heel vaak monsterdoseringen geroepen worden omdat gear vaak niet correct gedoseerd is... dus ben benieuwd wat 500mg primo doet, mijn gear is in principe van de betere merken...

Als het zou tegenvallen dan zet ik in de toekomst liever wat meer tren, goedkoper en altijd leuke look :)
 
Haha, je gaat toch wel eens tren proberen. En dat gaat je waarschijnlijk erg goed bevallen ;)
Neehee! haha. angstig voor de verhalen over herstel, haar, bijwerkingen en ik ben halverwege de dertig. En wedstrijden zijn niet op dat niveau dat ik dat risico wil nemen en dat het nodig is.
Nou misschien kort ester de laatste 5 weken dan voor een A-wedstrijd.... haha

Zelfde als bold 800-1000mg
Angstig op welk vlak?
zie bovenste reactie.
ik denk nu aan low test met primo en bold voor een contest maar in totaal 1 gram. met jouw doseringen zou ik op het dubbele uitkomen. Ik heb nog nooit zo veel genomen en ben geen massa monster. een mooi atletisch fysiek in de classic bb is het doel.
 
800 mg primo = RIP mijn budget :o

Ik denk dat op internet heel vaak monsterdoseringen geroepen worden omdat gear vaak niet correct gedoseerd is... dus ben benieuwd wat 500mg primo doet, mijn gear is in principe van de betere merken...

Als het zou tegenvallen dan zet ik in de toekomst liever wat meer tren, goedkoper en altijd leuke look :)

Ik ben ook benieuwd naar jouw bevindingen met deze primo ;-)
 
Ik laat het je nog weten, of stuur me binnen paar maanden een bericht als ik het vergeet ;)
dat doe ik zeker! ik heb inmiddels mijn survival pakket ook binnen ;-) nu nog een bloed test and im good to go!
 
Binnenkort doe ik voor het eerst primo (500mg), ik heb me laten vertellen dat je daar ook een mooie ronde look van krijgt als het legit primo is, ben benieuwd :P
Lekker bold pakken dan, kost je een stuk minder (tenzij je fake primo hebt) en daar kreeg ik pas mooie rondingen van. traps van een stier en flinke delts :)
 
Lekker bold pakken dan, kost je een stuk minder (tenzij je fake primo hebt) en daar kreeg ik pas mooie rondingen van. traps van een stier en flinke delts :)

hoeveel gebruikte jij hiervan en hoeveel gear in totaal?
en dat is precies de reden dat ik bold en primo wil gaan combineren ;-)
 
hoeveel gebruikte jij hiervan en hoeveel gear in totaal?
en dat is precies de reden dat ik bold en primo wil gaan combineren ;-)
ehhh, zat toen volgens mij rond 500 test 600 bold 200 mast. ff uit t hoofd hoor.

heb overigens zelfs ook weer bold aangeschafd. ben van plan om t ergens in de zomer na mn diepe cut te pakken
 
Back
Naar boven