AndroidHealthClinic

PCT na +- 2 jaar B&C (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Netjes die updates man!

Blij dat je herstel goed gaat!
 
Zou sowieso alsnog je oestrogeen en prolactine opvragen.. doktoker zijn nog al snel in staat om te zeggen dat het goed is terwijl het eigenlijk niet zo is of alsnog beter kan!
 
Fijn dat je herstel goed gaat kerel!

Je gaat helemaal niet meer naar de gym? Of begrijp ik dat verkeerd?
 
No offense, maar als die testosteronwaarde in nmol/l is, en LH en FSH in U/l, dan zijn dat belabberde waarden.
 
Wat horen de normen te zijn?

Oh ja, de referentie waarden:
FSH (1,1) 1,5-12,4
LH (0.8) 1,7-8,6

Testo (5.09) 8,64-29,00

Zou sowieso alsnog je oestrogeen en prolactine opvragen.. doktoker zijn nog al snel in staat om te zeggen dat het goed is terwijl het eigenlijk niet zo is of alsnog beter kan!

Ja klopt, ik ga begin volgend jaar nog eens langs en zal ik om verduidelijking vragen


Blij dat je herstel goed gaat!

Heel erg bedankt!


Fijn dat je herstel goed gaat kerel!

Je gaat helemaal niet meer naar de gym? Of begrijp ik dat verkeerd?

Thanks, goh de gym. Ik probeer 3-5 keer te gaan maar in de realiteit is het nog maar 3 keer als het heel goed gaat (vooral motivatie).
Ik was vergeten hoe het voelde om als natty te trainen hehe maar ik denk dat het een kwestie van tijd is voor ik er weer kan invliegen.


zijn dat belabberde waarden.

Op welke manier belabberd precies? Ze zijn idd in die maten gemeten al moet men blijkbaar niet vergeten dat de waarde wel degelijk kunnen schommelen (naar gelang een x-aantal factoren?).
 
Op welke manier belabberd precies? Ze zijn idd in die maten gemeten al moet men blijkbaar niet vergeten dat de waarde wel degelijk kunnen schommelen (naar gelang een x-aantal factoren?).
Op de negatieve manier.
 
Inderdaad slechte waarden ik zou 2 weken pregnyl protocol beginnen met 4 weken clomid.
Dat zal de boel kunnen kickstarten.
Succes
 
Op de negatieve manier.

Inderdaad slechte waarden ik zou 2 weken pregnyl protocol beginnen met 4 weken clomid.
Dat zal de boel kunnen kickstarten.
Succes

Aangezien ik niet volledig 'shutdown' ben heb ik naar mij weten geen nood aan een kickstart protocol.

Cont:

Ik heb voor de 2e week van maart weer een bloedtest om het vervolg te zien. Mochten de (LH & FSH) waarden nog steeds onder de ondergrens zitten willen ze wel helpen om de boel op gang te helpen, maar de dokter denkt dat ik in maart weer op peil ga moeten zijn (met enkel misschien de testosteron die aan de lage kant zal zijn).


Momenteel zijn we bijna 5 maanden na de laatste injectie (zonder nakuur gestopt van een 2 - jarige b&c):



Libido
Mijn libido kan ik evenaren met iemand die gewoon natty is:
- 's ochtends hard en wat geil, kan makkelijk wel 1-2x van bil gaan op een dag
&
- laag als ik gestresseerd ben of een lange dag op het stage heb gehad

- Geen problemen met erecties/klaarkomen of dergelijke


Gains
Tja... De gains zijn ver te zoeken eigenlijk, ik heb onlangs weer een 7 als eerste cijfer gezien op de weegschaal al moet ik erbij zeggen dat het niet echt goed zat qua voeding/trainen (quasi 0 de laatste maand). Ik heb nog wel een chest die een 'beetje' uitsteekt en de massa op mijn armen is ook wel bovengemiddeld gebleven (als ik het zo mag zeggen).

Stats @ laatste pin:
90 kg (@ 1m80)
11%

2 maanden later:
84-85 kg
12-15%

5 maanden later:
78-79kg
12-15%

Mentaal
Heel goed & heel normaal


Al wil ik er wel bijvermelden dat de vraag om toch eens te beginnen wel eens meer dan 1x is opgekomen de laatste tijd. Je mist natuurlijk wel 'dat gevoel' van ON zijn en de gains waardoor mensen je toch wel anders benaderen of 'respecteren?'. Ik vind het persoonlijk moeilijk om te beschrijven eigenlijk. Ik had dit gevoel van 'heimwee' de eerste 4 maanden nooit gehad! Ik hoop dat het een kwestie van tijd is van dat die gedachten zich weer gaan verzetten :)

Ik laat jullie weer iets weten als de waarden binnen zijn!

Thx!
 
Om het wat in perspectief te plaatsen: m'n laatste cliënt was na 3 jaar on volledig hersteld na 2 maanden (testosteron 19 nmol/l).
 
Om het wat in perspectief te plaatsen: m'n laatste cliënt was na 3 jaar on volledig hersteld na 2 maanden (testosteron 19 nmol/l).

Hoe zag de nakuur eruit als ik vragen mag
 
Om het wat in perspectief te plaatsen: m'n laatste cliënt was na 3 jaar on volledig hersteld na 2 maanden (testosteron 19 nmol/l).

Dat is geweldig nieuws maar ik neem aan dat hij zijn gains dan wel liever wilde houden. Ik had initieel 'schijt' gekregen aan de gains en vind ik het dus totaal niet erg mocht mijn herstel wat langer duren (of geduurd hebben).

Ik heb tevens niets tegenover PCT-protocollen maar als het menselijk lichaam in staat is om vanzelf alles weer op gang te krijgen, vind ik het niet geheel zo'n probleem om wat langer te doen over een herstel dan iemand die een PCT heeft gedaan.
 
Dat is geweldig nieuws maar ik neem aan dat hij zijn gains dan wel liever wilde houden. Ik had initieel 'schijt' gekregen aan de gains en vind ik het dus totaal niet erg mocht mijn herstel wat langer duren (of geduurd hebben).
Hij wilde inderdaad het liefst zoveel mogelijk massa overhouden.
 
Dat is geweldig nieuws maar ik neem aan dat hij zijn gains dan wel liever wilde houden. Ik had initieel 'schijt' gekregen aan de gains en vind ik het dus totaal niet erg mocht mijn herstel wat langer duren (of geduurd hebben).

Ik heb tevens niets tegenover PCT-protocollen maar als het menselijk lichaam in staat is om vanzelf alles weer op gang te krijgen, vind ik het niet geheel zo'n probleem om wat langer te doen over een herstel dan iemand die een PCT heeft gedaan.
Het is ook beter voor je gezondheid om sneller op gang te zijn.
 
Het is ook beter voor je gezondheid om sneller op gang te zijn.
Langdurig een laag testosteron is inderdaad niet zo deftig voor je gezondheid, al maakt het in principe weinig uit als het maar voor een paar weken of maanden is.
 
ieder zn ding, zal wel een verhaal achter zitten. mooi vergelijkmateriaal voor mensen die wel PCTen
 
Bedankt om ons op de hoogte te houden!

Wel respect dat je je erbij kan neerleggen dat je 12kg vvm kwijt bent. Ik zou het er psychologisch echt moeilijk mee hebben...
 
Om het wat in perspectief te plaatsen: m'n laatste cliënt was na 3 jaar on volledig hersteld na 2 maanden (testosteron 19 nmol/l).

Binnen 3 maanden hersteld, test waardes op 14 en zaad productie actief.
Daarvoor was het dood.

2,5 jaar on met niet hele hoge dosis, en zonder na kuur.
 
Back
Naar boven