AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 7 weeks out
    IMG_3252.JPG
    IMG_3255.JPG
    IMG_3264.JPG
     
    Echt een sterk fysiek Bram! Hard gewerkt!
     
    thnx gaat nu inderdaad wel lekker vind ik zelf. schouders ga ik me na mijn wedstrijd vol op foccesen moeten echt beter in verhouding komen rest vind ik wel prima
     
    Wielrenner...

    Ben nogal aan de gespekte kant... zou graag voor maart/april weten hoeveel vp ik heb zodat ik dagelijks tabel kan invullen en het droppen van men vp beter kan bijhouden.

    Zal wellicht een gissin zijn beter dan niks. Persoonlijk denk ik 18% +/-

    Denk dat die 28% niet overdreven is hoor.
     
    Denk dat die 28% niet overdreven is hoor.
    Dan zou je zga geen spierdefinitie kunnen zien... en ik zie toch zeker wel spierdefinitie, al is het niet mediocre, ik kan nog zeker heel wat natgains doen.
     
    Dan zou je zga geen spierdefinitie kunnen zien... en ik zie toch zeker wel spierdefinitie, al is het niet mediocre, ik kan nog zeker heel wat natgains doen.

    gewoon slechte verdeling, je rug is niet boven de 20, maar buik zeker niet onder de 25.
     
    Meeste vet zit idd op de buik. Gemiddeld toch wel tegen de 25% aan hoor.
     
    gewoon slechte verdeling, je rug is niet boven de 20, maar buik zeker niet onder de 25.
    Ja de verdeling is inderdaad niet zo fijn... ik heb vernomen dat quadracarn daarbij wel wat kan helpen als je wat aan het cutten gaat... zou helpen bij de hercompositie van het lichaam? Nuja, heb geen studies gelezen ofzo, maar wel vernomen. Klopt daar wat van? Dan gaan we voor de zomer naar wat droger en dan komen we tegen een aardige fysiek te zitten tegen de zomer erop.

    Ik kijk er optimitisch naartoe.
     
    Ja de verdeling is inderdaad niet zo fijn... ik heb vernomen dat quadracarn daarbij wel wat kan helpen als je wat aan het cutten gaat... zou helpen bij de hercompositie van het lichaam? Nuja, heb geen studies gelezen ofzo, maar wel vernomen. Klopt daar wat van? Dan gaan we voor de zomer naar wat droger en dan komen we tegen een aardige fysiek te zitten tegen de zomer erop.

    Ik kijk er optimitisch naartoe.
    Wanneer ga je beginnen cutten? Ik zou nu al starten.
     
    Wanneer ga je beginnen cutten? Ik zou nu al starten.
    Nog 7 dagen. Heb indruk dat ik laatste 1,5 veel meer gegeten heb en ik aankom maar ik merk geen vettoename eerder spiertoename. Ik denk dat ik maart/april/mei zeker wel 3-6 kg vet kwijt kan geraken. 6 best case scenario.
     
    Nog 7 dagen. Heb indruk dat ik laatste 1,5 veel meer gegeten heb en ik aankom maar ik merk geen vettoename eerder spiertoename. Ik denk dat ik maart/april/mei zeker wel 3-6 kg vet kwijt kan geraken. 6 best case scenario.

    No offense, maar ik denk dat je wel meer kwijt moet dan 6 kg voor je van je buikvet af bent.
     
    No offense, maar ik denk dat je wel meer kwijt moet dan 6 kg voor je van je buikvet af bent.
    Betwijfel het... zou kunnen hoor... Hangt natuurlijk ook er vanaf waar jij of ik naartoe wilt he... Er zou ook best wel eens een deel gewoon vel kunnen zijn want ik heb ooit 97 kg gewogen in het diepste van mijn bestaan. :)
     
    ik heb ooit 97 kg gewogen
    Ik ook, dus het kan wel.
    [afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Denk ook dat het meer is dan 6kg verliezen voordat je bent waar je zijn wilt. Voordat het vel bijtrekt duurt nog veel langer. Ik zit nog te wachten...
     
    Ik ook, dus het kan wel.
    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    Denk ook dat het meer is dan 6kg verliezen voordat je bent waar je zijn wilt.

    Mmm tegen eind mei 6 kg vet. We hebben ook nog juni en july en augustus he. Zou toch moeten lukken 10 kg in totaal. En dan rustig onderhoud + 300 kcal tot volgende maart.

    Ja ik woog vooral veel omdat het thuis enorm in de hand gewerkt werd... heb als jongeman weinig geleerd ten huize. Vooral domme dingen geleerd tbh. Dat maakt het allemaal moeilijker dan voor iemand die het van kinds af aan goed geleerd heeft he.
     
    Mmm tegen eind mei 6 kg vet. We hebben ook nog juni en july en augustus he. Zou toch moeten lukken 10 kg in totaal. En dan rustig onderhoud + 300 kcal tot volgende maart.

    Ja ik woog vooral veel omdat het thuis enorm in de hand gewerkt werd... heb als jongeman weinig geleerd ten huize. Vooral domme dingen geleerd tbh.
    Niet meer over nadenken, gewoon gaan doen.
     
    Back
    Naar boven