Fitness Seller

Natural inc (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bricone

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
1 sep 2013
Berichten
10.047
Waardering
2.442
Lengte
1m85
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Begin dit jaar(2jan) begonnen met een nieuwe project

Doel droger worden en massa aankomen (recomp).

Inmiddels zitten we dus op week 8 en is de in.

Tot op heden sinds begin tot nu is er ongeveer 2,5kg bijgekomen arm omtrek een ruime cm gewonnen, en is het VP miniem gedaald, kwa training is de kracht goed aanwezig en zijn de pomps heviger geworden.

Kwa herstel en health, herstel gaat prima, en is de slaap goed en diep, kwa health is de bloeddruk wel iets gestegen wat enerzijds wel voor flinke vasculairiteit zorgt maar anderszijds niet altijd fijn is, sinds een week vermijd ik daarom ook even pwo en verdere zware cafeïne middellen.

Voeding.. zit op de 2800/3000kcal ed met +/-160gr eiwit, +/-400gr kh ed, +/-120gr vet ed. op IIFYM basis dus kan wel wat schelen soms.
 
Laatst bewerkt:
Sorry om gelijk met zon bericht te starten, maar jij schijnt je als een van de weinige goed in te lezen omtrent sarms;
Zijn er nou al duidelijk bloedtesten en/of korte of langdurige risico's? Ik wil eigenlijk GW weer een kans geven en weet dat dat gejank over ratten en kanker de ronde doet, dat schrikt me niet af. Maar is dat nou echt alles qua onderzoeken?

Succes trouwens, ik volg je wel ;)
 
In maat!
 
in

50 of 500 mcg BPC?
 
Hey ben je er weer....:) in!
 
IN-tressting!
 
Sorry om gelijk met zon bericht te starten, maar jij schijnt je als een van de weinige goed in te lezen omtrent sarms;
Zijn er nou al duidelijk bloedtesten en/of korte of langdurige risico's? Ik wil eigenlijk GW weer een kans geven en weet dat dat gejank over ratten en kanker de ronde doet, dat schrikt me niet af. Maar is dat nou echt alles qua onderzoeken?

Succes trouwens, ik volg je wel ;)
Geen probleem hoor, ik snap je vraag ook wel hoor kwa de GW klopt het idd over ratten en kanker maar die ratten kregen ook veel en veel hogere doses (5-40mg/kg), dat zal bij een bodyweight van 90kg betekenen 450-3600mg ed


welcome
Welkom terug, of moet jij dat zeggen :).
in

50 of 500 mcg BPC?
welcome.

50mcg max 100mcg is voldoende ook, neem het trouwens voor me rechterfrontdelt omdat die nog steeds zuur blijft, zet er ook im in.

Hey ben je er weer....:) in!
Alive and kicking :).

IN-tressting!
#gainenmetrainen :)
 
In again bro!
 
50mcg max 100mcg is voldoende ook, neem het trouwens voor me rechterfrontdelt omdat die nog steeds zuur blijft, zet er ook im in.

Waar heb je vandaan dat 50-100mg voldoende is?
 
even meelezen hier :)
 
Zal hier niet al te vaak workouts loggen zo nu en dan eens. Vandaag was cardio 45min 400kcal (morning), en chestday eind vd middag.

Voor het eerst deze week vandaag weer wat pwo en stims gepakt, vanochtend pre cardio 1 monsterburner cap, en voor me training een scoop pwo (bodylab((had ik nog staan) met wat extra agmatine 2gr, citruline 3gr, en beetroot, ondanks deze milde pwo had ik een best gejaagd hyper gevoel denk nog door de monster van vanochtend.

Training:

pecdec opwarmen

Incline BP (deze doe ik puur op kracht)

10xbar
9x40kg
6x60kg
5x80kg
3x100kg
1x110kg easy
1x120kg smooth >> 3x100kg >> 10x60kg. maandje of 2/3 geleden dat ik weer boven de 100kg heb gepakt met incline bp ging opzich best goed iets zeurende aanhechting delt/pec links. daarom ook niet hoger geprobeerd.

incline DB Flyes (deze doe ik puur voor de pomp high reps / pussy weights)

15x8kg
15x10kg
15x12kg
15x14kg

hierna nog wat single arm plate loaded machine presses gedaan en flat bench flyes, deze maar 3sets gedaan want pecs zaten gewoon vol, post workout een goeie vasco borst dus missie geslaagd.


even meelezen hier :)
dat mag jij Robro
 
Kort..maar krachtig:thumbs:
 
Die mk677 werkt dat echt goed?
 
Waarom hcg blasten en niet gewoon 2x pw 500?
 
Hoeze maar 4 weken sust?
 
Onderdrukken al die sarms je test niet dan?
 
Back
Naar boven