XXL Nutrition

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Dude als ze Ernie tegen Elmo laten vechten en ze marketen het goed, I'm in. Ik ben niet principieel. Enige wat telt is vind ik het leuk, wil ik het zien? Zijn ook veel dingen die ik zeker niet wil zien, maar Conor - Floyd is daar zeker absoluut geen voorbeeld van.

Tuurlijk is er ook zoiets als Ferguson - Nurmagomedov dat de purist in me doet juichen, maar ik ga niet principieel doen over wat ik leuk vind. Dat bepaalt mijn onderbuik, niet mijn logica.

Tja, misschien zit jij op het puntje van je stoel tijdens de trashtalk. Vroeger toen ik 10 was zat ik ook op het puntje van mijn stoel als Hulk Hogan in actie was. Toch wist ik wel dat het niet helemaal echt was, maar vond het zeer vermakelijk.

Ik vind het een belachelijke partij en heeft totaal mijn interesse niet. Velen wel misschien, door de trashtalk. Het doet mij een beetje WWE achtig aan, hoewel de boks partij (totaal geen interesse in boksen) echt zal zijn. De poppenkast er om heen is te geforceerd met het oog op zoveel mogelijk poen binnen halen. Ik kan het niet serieus nemen.

Ik wou dat ik het leuk vond, want niks is leukers dan een spannende knokpartij te bekijken. Voor mij zal het hooguit op youtube de eventuele k.o. bekijken worden, een dag later.
 
Fox/ Ziggo abonnement en je zit gebakken. Nadeel is wel dat het altijd midden in de nacht is.
 
Tja, misschien zit jij op het puntje van je stoel tijdens de trashtalk. Vroeger toen ik 10 was zat ik ook op het puntje van mijn stoel als Hulk Hogan in actie was. Toch wist ik wel dat het niet helemaal echt was, maar vond het zeer vermakelijk.

Ik vind het een belachelijke partij en heeft totaal mijn interesse niet. Velen wel misschien, door de trashtalk. Het doet mij een beetje WWE achtig aan, hoewel de boks partij (totaal geen interesse in boksen) echt zal zijn. De poppenkast er om heen is te geforceerd met het oog op zoveel mogelijk poen binnen halen. Ik kan het niet serieus nemen.

Ik wou dat ik het leuk vond, want niks is leukers dan een spannende knokpartij te bekijken. Voor mij zal het hooguit op youtube de eventuele k.o. bekijken worden, een dag later.
Ik denk dat je er iets teveel over nadenkt en iets teveel aannames maakt. Kijk gewoon niet, mij lijkt het hilarisch. En wat trashtalk betreft, dat is in 95% van de gevallen om een fight te hypen. Als dat een criterium wordt dan kan ik bijna geen enkele fight meer kijken.
 
Ik kijk hier wel naar uit hoor. .

 
Germaine de Randamie VS holly dit weekend :).
 
Redelijk gevecht van Germaine alleen jammer dat ze twee x na de bel nog even een tik geeft.
 
Een van de zwakste ufc events ooit.
 
heb alleen partij van germaine gekeken, maar holly deed pussy met hele tijd clinchen.
 
Heb ook Silva gezien. min of meer zelfde scenario als Holm - Randamie. De ontwikkeling van het mma en de huidige regels maken de partijen niet echt leuker om naar te kijken. Het zijn nu kickboks wedstrijden maar dan met eindeloze clinches en op de grond zien we zelden wat mooie actie.

Minder regels tijdens het grondgevecht kunnen het mma zo veel meer mooie partijen opleveren waardoor ook het grond gevecht weer aantrekkelijker gaat worden.
 
Nierstenen las ik ergens anders. Daar doe je niks aan natuurlijk.
 
Mooie kaart, hier blijf ik wel voor wakker. Overeem tegen een van mijn oude k-1 helden, maar dat gelul van hem over cheaters komt mij de strot uit.
Overeem's partijen zijn zo onvoorspelbaar, ijzeren kin tegen de glazen kin. Zie Overeem wel strategisch winnen op punten. Dit kan een hele saaie partij worden met weinig actie, maar als Overeem fan blijft elke seconde spannend... benieuwd hoe Khabib met de verwachtingen om zal gaan.
 
Ik heb een combi-bet gedaan op Ferguson/Woodley. Overeem durf ik geen geld op te zetten, die kin is te onbetrouwbaar.
 
Khabib Vs Ferguson gaat niet door Overheempie vannacht dan maar ff kijken.
 
Gooi Nurmagomedov maar uit de UFC.
 
Ja die vent denkt dat hij de king is. Kost Dana een hoop centjes.
 
Back
Naar boven