MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

benen.jpg



Benen- buik

Wat zou mijn vp zijn?
 
Vetpercentage schatten doe ik niet aan...behalve bij mezelf..en dat schat ik altijd in volgens DBB standaarden:roflol:

Maar zie wel een paar flinke poten youngiron
 
Streef VP Wengstertje en goed voor op schema lijkt het nlbramnl
Ja wel op schema inderdaad Jeff wil er wel weer ff gas op vanaf morgen nieuwe voeding 40 gram minder carbs aardig wat vind ik zelf nu eiwit ongeveer 260 225carb 80vet
Rustdag 200 200 80 zoiets
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

2 klote weken achter de rug, 3 kg kwijt.... FML. Nu 2 shakes per dag extra a 1260kcal ps... Terug met die kg en heeeeuuulll snel :eating:
Jij eet zo tering veel hè jaloers hierzo
 
Laatst bewerkt:
Gaat goed man ga je nk mee doen of ?

Weet ik nog niet wil net zo droog als vorig jaar staan zoniet droger. Weet niet of ik dat kan halen in 7 weken nog. Grand prix benelux ga ik sowieso doen. Doe nu alles zelf dus misschien gebruik ik het NK wel als test wedstrijd met laden enzo
 
Weet ik nog niet wil net zo droog als vorig jaar staan zoniet droger. Weet niet of ik dat kan halen in 7 weken nog. Grand prix benelux ga ik sowieso doen. Doe nu alles zelf dus misschien gebruik ik het NK wel als test wedstrijd met laden enzo
In 7 weken kun je nog flink zakken toch moet goed komen staat nu op 12 ofz gok ik ?
 
Gvd helemaal leeg, letterlijk. Slaap meer dan 12u per dag. zit op 50mcg t3 en 120mcg clen. Gewicht durf ik niet eens naar te kijken, zie er iig niet meer uit met dje lege spieren. Snel wat vet droppen en weer bulken want dit is niks voor mjj
IMG_0916.JPG
Skatermarvin nu heb k nog minder borst :(
 
Gvd helemaal leeg, letterlijk. Slaap meer dan 12u per dag. zit op 50mcg t3 en 120mcg clen. Gewicht durf ik niet eens naar te kijken, zie er iig niet meer uit met dje lege spieren. Snel wat vet droppen en weer bulken want dit is niks voor mjj Skatermarvin nu heb k nog minder borst :(
:sad: Je pakt het ook aardig rigoreus aan.. 50mcg T3 en Clen. Heb je die clen opgebouwd of neem je stug iedere dag zoveel?:eek!:

Als dit zo met je fucked zou ik er een lekkere bulk kuur in gooien.. ;)
 
Gvd helemaal leeg, letterlijk. Slaap meer dan 12u per dag. zit op 50mcg t3 en 120mcg clen. Gewicht durf ik niet eens naar te kijken, zie er iig niet meer uit met dje lege spieren. Snel wat vet droppen en weer bulken want dit is niks voor mjj Skatermarvin nu heb k nog minder borst :(
Shape is prima zo toch zou lekker gaan bulken
 
:sad: Je pakt het ook aardig rigoreus aan.. 50mcg T3 en Clen. Heb je die clen opgebouwd of neem je stug iedere dag zoveel?:eek!:

Als dit zo met je fucked zou ik er een lekkere bulk kuur in gooien.. ;)
Is mn 2e cycle clen al. Eerste eindigde op 80mcg helemaal trillend. Heb minimaal 3 weken rust gepakt en zit in een week al op 100 (Nja 110 ofzo dat breken werkt bij mij niet). Ga hierna ook weer lekker bulken. Voel me drama in een cut en mn veins pak k wel met bold
 
Back
Naar boven