MuscleMeat

Aankondiging Welkom in het "Epic Threads" subforum! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die kerel was echt niet goed bij z'n hoofd :roflol:
Ik heb net het bewuste topic gelezen. Hij ging trouwens wel erg ver om die poppenkast in stand te houden. Doet me een beetje denken aan dit filmpje, lol.
 
Lowlands met Lauw ,vanochtend voor het eerst gelezen , zeer grappig geschreven ,groot talent

alleen om de uiteindelijke afloop te lezen is wel een koude douche
 
Oh jongens :roflol: we hadden toch wel epic topics hoor in het verleden...
 
Eigenlijk alles waar oom Oli zich mee bemoeide.
 
Is er nog iemand klassiekers tegengekomen ?
 
Nier perse een epic thread, maar ik herinner me die I Xyzyx I topics nog goed; een semi-troll met een breed scala aan aparte verhalen en opvattingen van zijn erfenis van een miljoen tot zijn minachting van bewoners in rijtjeshuizen. Het leukste was wel toen toen iemand de foto van deze alfa vond en het een soort prototype superdude bleek te zijn. Dit is één van de topics, maar er waren er vooraf ook een aantal: Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic
 
Nier perse een epic thread, maar ik herinner me die I Xyzyx I topics nog goed; een semi-troll met een breed scala aan aparte verhalen en opvattingen van zijn erfenis van een miljoen tot zijn minachting van bewoners in rijtjeshuizen. Het leukste was wel toen toen iemand de foto van deze alfa vond en het een soort prototype superdude bleek te zijn. Dit is één van de topics, maar er waren er vooraf ook een aantal: Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic
5j geleden damn.
 
Ze hebben nu allemaal een leven, want de gemiddelde leeftijd was toch vrij laag. Alleen wij paupers blijven over. :(
 
Back
Naar boven