AndroidHealthClinic

Sticky Tips & tricks om snel en makkelijk veel kcal binnen te krijgen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

een joint roken en daarna gaan eten bij een all you can eat
 
Is dat oatpoeder van myprotein wat? Lijkt me makkelijk voor op school en is niet veel duurder dan Quaker havermout.

Is het ok om gewoon pindakaas enzo te eten tijdens je cut? Zou echt niet weten hoe ik 'clean' aan die calorieën moet komen.
 
Je kan ook gewoon havermout van AH basic halen of van Hahne. 65 cent per 500 gram. Niets mis mee.
Pindakaas, noten, eieren, vette vis, volle zuivel, pure chocolade. Kan allemaal prima in je cut.

4000 kcal is nog prima te doen met clean eten.

ontbijt met 100 gram havermout + 300ml halfvolle melk + wat eiwitten en een banaan en je hebt zo al 700 kcal
Schep pindakaas erdoor en je zit al zo aan 850 kcal alleen met een ontbijt.

Lunch 100 gr rijst (ongekookt gewogen) + 200 gr vlees (bakken in wat olie) en groente en je hebt zo al 700 kcal

Nog eenzelfde soort avondmaaltijd zoals bij je lunch en een bak kwark met noten in de avond en je zit zo al op 2500 kcal.

paar eitjes erbij tikt ook al lekker aan.
 
Is dat oatpoeder van myprotein wat? Lijkt me makkelijk voor op school en is niet veel duurder dan Quaker havermout.

Is het ok om gewoon pindakaas enzo te eten tijdens je cut? Zou echt niet weten hoe ik 'clean' aan die calorieën moet komen.

Havermout eigen merk in de blender ben je 1 euro kwijt voor kg
 
Ja heb momenteel paar kg van een goedkope soort v/d jumbo liggen, zo'n klein blauw zakje, heel erg goedkoop.

Maar dus volle zuivel, pindakaas etc is helemaal geen probleem in de cut?
 
Als jij daarmee binnen je kcal en macro target kan blijven, en als jij dat fijn vindt en zo kan volhouden, voorzie ik geen probleem:)
 
Tortilla Wrap XL (Jumbo, 12 stuks, 1,80€)
Pindakaas (30g)
Jam (30g)

Super lekker, een keer wat anders dan brood (valt ook zeker niet zwaar op de maag, voor degenen die brood bij het ontbijt niet kunnen hebben), en als je er 2 wegwerkt toch al een ruime 900cal.
 
Dadelpalm (dadels)
Rozijnen
 
Je kan ook gewoon havermout van AH basic halen of van Hahne. 65 cent per 500 gram. Niets mis mee.
Pindakaas, noten, eieren, vette vis, volle zuivel, pure chocolade. Kan allemaal prima in je cut.

4000 kcal is nog prima te doen met clean eten.

ontbijt met 100 gram havermout + 300ml halfvolle melk + wat eiwitten en een banaan en je hebt zo al 700 kcal
Schep pindakaas erdoor en je zit al zo aan 850 kcal alleen met een ontbijt.

Vraagje hierover, doen jullie dan koude melk+havermout in de blender met lepel pindakaas erdoor of wel melk opwarmen havermout en een lepel pindakaas erdoor?
Want ik krijg warme melk met havermout in de ochtend nooit weg :S Of ik eet met tegenzin door en voel me de hele ochtend beroerd.

Las aan het begin van dit topic ook koude brinta/bambi met melk, shaken en slikken die hap. of was dit ook met warme melk? :P

Morgenvroeg gelijk proberen, kom namelijk nog 100g carbs/dag te kort en 40 a 45g vet/dag overschot. :S
 
Remi96

Brinta, havermout, bambix etc kan je ook prima in koude melk/yoghurt/kwark etc doen. Is geen probleem.
Ik lust het zelf ook niet warm en gooi het ook meestal door sojayogurt. Gewoon proberen wat je het beste bevalt.
ipv pindakaas kan je ook lijnzaadolie of MCT olie erdoorheen doen of een hand noten oid.
 
Jemig, ik ben jaloers op de getallen die ik hier voorbij zie komen. Mijn onderhoud zit op ongeveer 2200Kcal en wil daar momenteel ook absoluut niet overheen gaan. Als dadelijk de gewichten omhoog gaan en de trainingen serieus zwaarder worden kan het misschien voorzichtig iets omhoog maar nu nog even absoluut niet (ben pas net met de SL5x5 begonnen). Maar zou soms best wel eens wat meer lusten als ik eerlijk ben...
 
22808D2C-297E-4B87-A4D8-2C3ADEAC913F.png
Dit drink ik zowat elke morgend op daarna ga ik stevig de gym in :clap:
 
Gemakkelijkste manier: gezonde vetten en oliën, zalm, olijfolie op je brood en rijst.
En vloeibare weight gainers, gaat makkelijk binnen en veroorzaakt weinig verzadigingsgevoel.
 
150gram havermout met 750ml melk
3 pannenkoeken
50gr whey
100gr rijst
200gr kip
200gr brocolli
1kg kwark
Patatje met

Ja het leven van een bulker is goed,
 
Back
Naar boven