Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (20 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ip5g6q.jpg


    2days out JBC
    Netjesss!!! suc6 daar!!
     
    Harde shape man, mirin.
     
    Bekijk bijlage 85097 3 weeks out open Rotterdam
    netjes man!! ook de MAP gaat steeds lager in % he,.. nog een paar jaar en ook dat is gwn BB haha.
    maar zal ongetwijfeld goedkomen als je bij jef zit, suc6 in rotjeknow!!
    wellicht dat ik er ook wel heen ga om te kijken.
     
    netjes man!! ook de MAP gaat steeds lager in % he,.. nog een paar jaar en ook dat is gwn BB haha.

    Zou wel jammer zijn. MAP is de enige klasse waar nattys nog een kleine kans maken om te winnen.
     
    Zou wel jammer zijn. MAP is de enige klasse waar nattys nog een kleine kans maken om te winnen.

    Naja vet is nu al met zo laag als met bb maar door andere posing valt het minder op je mag niet echt flexen met map hè
     
    Naja vet is nu al met zo laag als met bb maar door andere posing valt het minder op je mag niet echt flexen met map hè
    Zit toch duidelijk wel verschil in VP tussen MAP en BB
     
    Fucking hell, ik zie hier wat foto´s voorbij komen gelijk geen zin meer om mijn foto te posten :roflol:
    Vergeleken met vele zeker niet impressive, maar ben er zelf toch wel een beetje trots op:eyes:
    89.8 Kilo op een lege maag, ben langzaam aan het cutten voor de zomer. Er zal niet veel overblijven maarja...:treuren:
    20170317_233508.jpg
     
    Gister 3de geworden op JBC classic bodybuilding :) (3de van links bij foto van line up)
    Ja zag er zeker goed uit. Godver, ik me maar bedenken waar je me bekend van voorkwam maar jij was dus gewoon krulbrah :o
     
    die fking vains :roflol:
     
    Back
    Naar boven