XXL Nutrition

PCT na +- 2 jaar B&C (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom zet je het gebruikte protocol niet even hier neer Galen? of zijn dat de dingen waar je je inkomsten vandaan haalt?
 
Bedankt om ons op de hoogte te houden!

Wel respect dat je je erbij kan neerleggen dat je 12kg vvm kwijt bent. Ik zou het er psychologisch echt moeilijk mee hebben...

Klopt! Het pscychologisch kantje had ik er niet bij genomen. Die blik die je jezelf gunt als je in de spiegel krijgt zegt wel veel.

:roflol:
Dit is gewoon droevig :roflol:

Hehe, ik kan het zeker wel begrijpen dat iemand die volop aan het B&C'en is wel kan lachen om deze thread hier die ik gemaakt heb.



_________________________________________________

Nieuwe post:


Ik heb de labs weer binnen en dit zijn de resultaten:

FSH (7,9) 1,5-12,4
LH (6.2) 1,7-8,6

Testo (14.39) 8,64-29,00

De endo heeft gezegd dat ik volgens de bloedwaarden weer de oude ben. En zo voel ik me ook.

Dit betekent dat ik na 5 maanden + 2 weken na mijn laatste injectie weer hersteld ben zonder nakuur .

Ik heb de kans om in mei weer te laten prikken maar denk/voel dat dit niet nodig is. Dit aangezien ik bij de bloedtest niet echt fit was (had voor de test 3u slechts geslapen en de dagen ervoor ook) dus meen ik dat de echte waarden wel zullen meevallen (alleszinds niet lager).
 
Nou hup nieuwe blast erin dan
 
Als je de kans krijgt om gewoon extra te prikken zou ik dat doen. Waarom zou je het niet doen? Misschien wordt het nog beter.
 
Damn -12kg in 5 maanden!:eek:

Ik zou echt depri worden :o, Wat woog je voor die b/c als ik vragen mag ?
 
Dat zijn idd al veel beter waarden dan de vorige test. 0.127 test wil je echt niet hebben voor een paar maanden. Het laagste dat ik ben gegaan was 0.88 test en toen werkte het daar beneden ook normaal als het moest.
Maar hoe ik me voelde was een heel ander verhaal.
Maar jij bent nog jong dus dan herstel je ook wel wat makkelijker.
Ik B&C ook en begrijp zeker je reden om te stoppen met alles. Zelf heb ik alles gewoon leren relativeren en ja ik kuur nog maar ik zal me er niet snel meer in "verliezen".
Je kan kuren en groot zijn EN ook nog een leuk sociaal en aangenaam leven hebben hoor.
 
vind het nog een best snel herstel na zo n lange periode kuren

Dit, er zijn er die met nakuur even lang nodig zouden hebben om opnieuw te herstellen... Misschien dat met een nakuur je iets meer massa zou vastgehouden hebben.

OoZezima : Wat is je persoonlijk gevoel op dit moment? Libido, gemoed, energie?
 
Laatst bewerkt:
Nou hup nieuwe blast erin dan

Hahaha dit is wat ik op de terugweg aan het denken was :-) Maar ik denk dat ik het hele kuren achter ga laten. Wel was het een mooie ervaring en ik zou het opnieuw doen eerlijk gezegd

Als je de kans krijgt om gewoon extra te prikken zou ik dat doen. Waarom zou je het niet doen? Misschien wordt het nog beter.

Ja het wordt beter waarschijnlijk aangezien minder slaap blijkbaar negatief je test beinvloedt maar ik hou de optie open

Damn -12kg in 5 maanden!:eek:

Ik zou echt depri worden :o, Wat woog je voor die b/c als ik vragen mag ?

Klopt, ik stond op:

Laatste injectie: 90 kg
Na 5 maanden 2 weken (zonder PCT): 78KG

Nu is de vraag, hoeveel zou ik nu wegen mocht ik natty getraind hebben gedurende die 2 jaar?

Maar jij bent nog jong dus dan herstel je ook wel wat makkelijker.
Ik B&C ook en begrijp zeker je reden om te stoppen met alles. Zelf heb ik alles gewoon leren relativeren en ja ik kuur nog maar ik zal me er niet snel meer in "verliezen".
Je kan kuren en groot zijn EN ook nog een leuk sociaal en aangenaam leven hebben hoor.

Zeker dit, heel mooi verwoord.

vind het nog een best snel herstel na zo n lange periode kuren

De endo waren inderdaad aardig in de buurt betrekkende mijn herstel. Ik kreeg horrorverhalen van mede-roiders die me vertelden dat ik noooooooooit meer de oude zou zijn en dan dat ik gek was en dat mijn lichaam niet eens zou weten 'hoe het test zou moeten maken', en nog een hele boel zaken. Wel nam ik hen diagnoses met een korreltje zout natuurlijk :)

Dit, er zijn er die met nakuur even lang nodig zouden hebben om opnieuw te herstellen... Misschien dat met een nakuur je iets meer massa zou vastgehouden hebben.

Ja klopt, maar dat is met het woord misschien erbij :/ Ik weet het eerlijk gezegd niet

OoZezima : Wat is je persoonlijk gevoel op dit moment? Libido, gemoed, energie?

Libido / energie is top maar ik heb toch wel een raar gevoel gehad:

Tijdens mijn (eerste en laatste) tren-blast had ik te maken gekregen met een verlies in de familie. Ik weet nog heel goed hoe ik reageerde toen ik het nieuws hoorde via de telefoon. Maar mijn reactie was:
"wat jammer, leven gaat door" en ik trainde/at/neukte alsof er niets aan de hand was ook al kreeg ik de opmerkingen van familie dat ik raar aan het doen was.

Nu heb ik toch wel gemerkt dat ik dat verlies nooit heb kunnen verwerken (maar is dit door anabolen? kunnen roids je psyche zo beinvloeden dat je letterlijk het schijt aan alles krijgt?) en heb onlangs wel een paar weken down gezeten (omdat je dan denkt aan de goede tijden die je gehad hebt met die persoon). Dat is nu weer ook achter de rug en ik voel me eigenlijk normaal de oude. Wel moet ik je zeggen dat het leven als natty vrij saai is (ik was het al vergeten haha).
 
Ik kreeg zelf door AAS juist meer gevoel voor alles, maar dat ben ik dan. Ik heb van mezelf al enorm sterke emoties, wat door de AAS een achtbaan van emoties werd. Tren zou zoiets wel kunnen doen, maar ook dat verschilt per persoon. Het maakt de één gevoeliger en de ander een emotieloze trensoldaat:p

Wel een gewaagde actie om na 2 jaar zonder nakuur te stoppen. Gelukkig is dit wel uitstekend hersteld, en dat in nog geen 6 maanden.

Je bent dus gestopt i.v.m. het sociaal/emotioneel vlak dat door AAS werd beïnvloed? Ik denk dat enkel stoppen met tren al voldoende had kunnen zijn geweest, maar dat is puur speculatie.
 
Ik vind dit achteraf gezien een heel mooi log geworden. Bewijs dat je ook zonder PCT kan herstellen na een lange tijd on.

Wel moet ik je zeggen dat het leven als natty vrij saai is (ik was het al vergeten haha).

Op welke manier bedoel je dat? Omdat je minder geil bent, minder alfa, minder vooruitgang maakt in de gym, ...?
 
Back
Naar boven